هارددیسک اکسترنالWestern Digital 4TB هم اکنون وارد بازار شد.

۱۳۹۶-۰۲-۱۱

هارددیسک اکسترنالWestern Digital 4TB هم اکنون وارد بازار شد.


هارد اکسترنال Western Digital 4TB

آیا نیاز دارید که از حجم بالایی از اطلاعات یا فایل های ویدئویی خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید ؟ باید بگویم که بسیار خوش شانس هستید : بهترین خرید این روزها در انتظار شماست! بهترین خرید امسال هارددیسک اکسترنال رومیزی Western Digital’s easystore 4TB است که می توانید با مبلغ ۹۰ دلار تهیه نمایید. قیمتی که برای هارددیسکی با این ظرفیت می پردازید بسیار کمتر از موارد مشابهی با این ظرفیت است.

همانطور که از عکس معلوم است ، این هارد اکسترنال یک هارد رومیزی است نسبت به دیگر هارد اکسترنال های رو میزی دیگر بزرگتر است. این هارددیسک اکسترنال رومیزی از پورت USB 3.0 پشتیبانی می کند که در هارد اکسترنال های جدید استفاده می شود.

Western Digital 4TB این هارد اکسترنال ذخیره آسان وسترن دیجیتال، کمی با سری های دیگر کمپانی وسترن مانند My Book تفاوت دارد. با توجه به قیمت منحصر به فردی که این هارد اکسترنال دارد ، به نظر می رسد که از نظر نرم افزارهایی که با آن همراه است کمی با سری های دیگر متفاوت باشد. به نظر نمی رسد که این هارددیسک اکسترنال رومیزی ، با نرم افزار Acronis True Image نسخه مخصوص وسترن دیجیتال همراه باشد.

البته این موضوع نباید چندان اهیت بالایی داشته باشد . زیرا احتمالا میتوان این نرم افزار را از سایت وسترن دیجیتال دانلود کرد و استفاده نمود. اما در صورتی که هم که نتوان این کار را انجام داد، اهمیت چندانی ندارد. زیرا برنامه های زیادی هستند که میتوانند این کار را انجام دهند.

اخبار, دانستنیها, هارد فلش رم

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.