مسیریاب وردپرس – Breadcrumb

۱۳۹۴-۱۰-۲۷

مسیریاب وردپرس – Breadcrumb

در سایت های وردپرسی و بیشتر سایت هایی که دارای محتوای حجیم و گوناگون هستند ، حتما متوجه خطی شده اید که در آن به شما نشان میدهد از کدام قسمت های سایت به پنجره ای که اکنون در آن هستید آمده اید .

مانند : خانه//طراحی سایت // قالب وردپرس // ساخت خبر نامه

به این مسیر خطی که به صورت ضمنی به شما نشان میدهد که در کدام قسمت سایت هستید و با عبور از کدام پنجره ها به مکان فعلی خود در وب سایت رسیده اید ، مسیریاب وردپرس (Breadcrumb) می گویند . اگر بخواهیم مسیریاب وب سایت ها را به چیزی مانند کنیم آن چیز پوشه های ویندوز است . به کمک مسیر پوشه هایی که آمده اید و در بالای پنجره ویندوزتان قابل مشاهده است ، می توانید به راحتی مسیر فایل مورد نظر را بدانید . همین مورد برای وب سایت نیز صادق است .

برخی از پوسته های وردپرس (قالب های وردپرس) به صورت پیشفرض دارای مسیریاب (Breadcrumb) هستند . بنابراین شما لازم نیست برای داشتن آن کاری انجام بدهید . در غیر اینصورت با نصب افزونه های جانبی مسیریاب می توانید این امکان را به وب سایت خود اضافه نمایید .

مسیریاب یک امکان ضروری برای یک وب سایت نیست . اما می توان گفت که اگر وب سایتی دارای این امکان باشد بسیار تکمیل خواهد بود . مخصوصا کتابخانه های آنلاین یا فروشگاه ها که کالاها و محصولات خود را در دسته بندی های متعددی ارایه  می نمایند .

آموزش, آموزش وردپرس, دانستنیها ,

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.