سیگیت و کوچکترین هارد اکسترنال ۵ ترابایتی جهان

۱۳۹۵-۰۸-۲۷

سیگیت و کوچکترین هارد اکسترنال ۵ ترابایتی جهان


بیشتر بدانید: Backup Plus 5TB سیگیت و کوچکترین هارد اکسترنال ۵ ترابایتی جهان

سیگیت و کوچکترین هارد اکسترنال ۵ ترابایتی جهان این روزها خبر ساز دنیای هارددیسک شده اند. با توجه به توسعه نرم افزارها و سخت افزار های موجود در بازار ، افزایش میزان و حجم اطلاعات ذخیره شده ، در روزهای گذشته شاهد آن بودیم که کمپانی سگیت به طور رسمی از هارد اکسترنال Backup Plus 5TB رو نمایی کرد. این هارد اکسترنال با استفاده از درایوهای BarraCuda که در ماه قبل تولید شده بود، قابلیت انتقال اطلاعات با سرعتی بیشتر از سرعت مد نظر را دارد.

این محصول ۵ ترابایتی حالا تبدیل به اولین هارد قابل‌حمل با این ظرفیت می‌شود که با وزنی سبک و اندازه‌ای نسبتا کوچک در یک کیف نیز می‌توان آن را حمل کرد. بر اساس گفته‌های این شرکت موفق، کاربران هر روز با استفاده از رزولوشن‌های بالاتر در تصاویر و تولید محتوای ۴K نیاز بیشتری را به فضای قابل‌حمل احساس خواهند کرد و هارد ۵ ترابایتی اکسترنال سیگیت نیز برای همین منظور ساخته شده است.

ابعاد محصول جدید سیگیت ۴.۵x3x0.8 اینچ بوده و وزن آن نیز تنها ۰.۲۵ کیلوگرم است. کمپانی سیگیت قصد دارد که هارد اکسترنال Backup Plus 5TB را با نرم افزار Seagate Dashboard وارد بازار نماید تا کاربران دیگر نیاز به نرم افزارهای جانبی برای ذخیره سازی کردن اطلاعات نداشته باشند. برای استحکام بیشتر، مهندسان بدن آلومینیومی برای این هارد طراحی کرده اند و پشتیبانی از درایورهای NTSC برای سیستم عامل مک، رابط USB 3.0 و اندازه کارخانه‌ای ۲۰.۵ میلی‌متر، از ویژگی‌های اصلی این هارد جدید می باشد.

کمپانی سیگیت اعلام کرده است که فروش هارد اکسترنال قابل حمل Backup Plus 5TB ، در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، آبی و قرمز قرار است از ماه جاری میلادی با قیمت ۱۸۹.۹۹ دلار آغاز شود.

اخبار, تکنولوژی, دانستنیها, هارد فلش رم

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.