اپرا مکس ۳.۰ با قابلیت های جدید برای اندروید عرضه شد!

۱۳۹۶-۰۲-۱۷

اپرا مکس ۳.۰ با قابلیت های جدید برای اندروید عرضه شد!

اپرا مکس ۳.۰ با قابلیت های جدید برای اندروید عرضه شده است. اپرا مکس به عنوان ابزاری برای بهینه‌سازی مصرف دیتا و مدیریت آن شناخته می‌شود. در پایان این مطلب می توانید Opera Max 3.0 اندروید را استفاده نمایید و از امکانات آن استفاده نمایید.

اپرامکس را می توان به جرات یکی از بهترین ، محبوب ترین و کاربردی ترین ابزارها برای کاربران اندروید دانست که با امکانات زیادی که در اختیار آنها قرار می دهد، به کاربران کمک می کند که از اینترنت استفاده مفید نماید. Opera Max 3.0 ، اخیرا یک به روزرسانی مهم داشته است . با انجام این بروزرسانی مهم در اپرامکس ، علاوه بر بهینه سازی مصرف دیتا در حین مشاهده صفحات وب و مخصوصا شبکه های اجتماعی ، تغییرات زیادی را در رابط کاربری این اپلیکیشن مشاهده خواهید کرد.

مهمترین تغییر اعمال شده در اپرا مکس ۳.۰ ، رابط کاربری و تغییرات ظاهری این برنامه است. بر اساس این تغییرات ، استفاده از این برنامه بسیار ساده شده است. همچنین ، اپرامکس برای اولین بار ، یه آموزش گام به گام برای استفاده از این نرم افزار در اختیار کاربران قرار داده است. هنگامی که برای اولین بار این برنامه را باز می کنید ، در رابط کاربری آن ، آموزش های گام به گام استفاده از آن را مشاهده می کنید.

 

 

قابلیت های اپرا مکس ۲.۰ ( Opera Max 3.0 )

  • نمایش مصرف داده هر اپلیکیشن را به صورت جداگانه و به تفکیک استفاده از داده موبایل یا وای فای
  • ارائه توصیه‌های شخصی آن به منظور جلوگیری از مصرف بیهوده داده
  • مدیریت مصرف داده حین استفاده از فیس بوک ( کاهش مصرف ۵۰ درصدی دیتا هنگام استفاده از فیسبوک و تمامی قابلیت های آن )
  • افزایش سطح امنیتی برنامه ( به طوری که حین رمزنگاری داده در زمان اتصال به شبکه‌های وای فای عمومی، هر گونه تهدید احتمالی و یا خطر را به کاربر اطلاع می‌دهد. )

این برنامه را می توانید از گوگل پلی استور  یا وب سایت اپرا دانلود نمایید .

اخبار, دانستنیها, نرم افزار

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.