تاکسی رانی مشهد جلوی تپسی را گرفت !

۱۳۹۶-۰۳-۱۰

تاکسی رانی مشهد جلوی تپسی را گرفت !

در تاریخ بیشتم اردیبهشت ۱۳۹۶ ، تب سی که این روزها به یک اپلیکیشن محبوب تبدیل شده است ، خبر داد که وارد مشهد شده است. هنوز چیزی ار کارکرد این اپلیکیشن محبوب نگذشته است که حالا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از پلمپ شرکت تپسی در مشهد خبر داده است.

به گزارش گروه های استانی خبرنگاران جوان، سید مهدی علوی‌مقدم گفت: در حال حاضر هزار و ۸۰۰ آژانس در سطح شهر مشهد فعالیت دارند که دستیابی آنان به اپ موبایلی راحت است اما قطعا باید مجوز آن را دریافت کنند. وی همچنین اعلام کرد که سازمان تاکسیرانی مخالف پیشرفت و تکنولوژی نیست اما این پیشرفت باید در چهارچوب ضوابط و قوانین خاصی ارائه شود.

سید مهدی علوی مقدم در ادامه حرف های خود افزود که : ” تمامی شرکت های حمل و نقل در حوزه تاکسیرانی باید مجوز فعالیت خود را از سازمان تاکسیرانی کسب کنند و راننده های آنها نیز باید دفترچه تاکسیرانی داشته باشند. همچنین مجوزی که سازمان تاکسیرانی به آنها اعطا می کند ، مجوز کار در تاکسیرانی است و مجوز اپ داده نشده است. ”

علوی‌مقدم گفت: شرکت تپسی هیچ گونه مجوزی برای فعالیت در شهر مشهد ندارد و نمی‌تواند از آپ موبایلی نیز استفاده کند لذا با مجوز قضایی توسط اداره اماکن پلمپ شده است.

وی افزود: در حال حاضر تنها شرکت‌های تاچسی و چی تکس مجوز فعالیت دارند که به صورت محدود از آپ موبایلی استفاده می‌کنند اما فعالیت گسترده آنان تنها با تصویب دستورالعمل آن توسط شورای اسلامی شهر مشهد امکان‌پذیر است چرا که نرخ کرایه، نوع خودرو و راننده آن تایید شده باشد.

اخبار, دانستنیها, نرم افزار

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.