آموزش قرار دادن لینک در پست اینستاگرام

۱۳۹۶-۰۲-۱۷

آموزش قرار دادن لینک در پست اینستاگرام

برای قرار دادن لینک در پست های اینستاگرام باید از ترفند های متفاوتی استفاده کرد. به کمک آموزش قرار دادن لینک در پست اینستاگرام شما قادر خواهید بود که در پست اینستاگرام خود لینک قرار دهید.

اینستاگرام به کاربران این اجازه را نمی دهد که در پست خود ، لینک قابل کلیک شدن قرار دهند . به جز کاربرانی که حساب آنها تجاری باشد و برای اکانت خود هزینه پرداخت کنند ، این لینک ها برای سایر افراد غیر قابل کلیک کردن خواهد بود. به همین دلیل، قرار دادن لینک مستقیم در پست اینستاگرام غیر ممکن است. کاربران عادی ، برای اینکه بتوانند لینک مرتبط با موضوع و کار خود را در اینستاگرام قرار دهند ، مجبورند که در قسمت بیوگرافی پروفایل خود آن را کپی کنند و کاربران را برای بازدید به آن قسمت ارجاع دهند . این لینک که در قسمت BIO یا بیوگرافی اینستاگرام قرار میگیرد تنها نوع لینک است که می توان در اینستاگرام قرار داد.

خوشبخانه روش های دیگری وجود دارد که بتوان لینک های مورد نظر خود را در اینستاگرام قرار داد. به کمک آموزش قرار دادن لینک در پست اینستاگرام ، می توانید به قابلیت ارتباط دادن یک لینک قابل کلیک در پست اینستاگرام  دست پیدا کنید ؛ اما همچنان نمی توان درون این شبکه اجتماعی محبوب، داخل کپشن هر پست یک لینک قابل کلیک قرار داد .

استفاده از LinkMyPhotos (لینک قابل کلیک)

با استفاده از LinkMyPhotos دیگر مجبور نخواهید بود که هربار لینک مربوط به پست خود را در بیو قرار دهید و دگر بار آن را پاک کرده و لینک جدید در آن قرار دهید. بعد از اینکه با استفاده از حساب کاربری خود در اینستاگرام به این وب سایت وارد شوید، می‌توانید تا سقف سه عکس را به منظور ارتباط دادن یک لینک به آن‌ها انتخاب کنید. اگر حساب کاربری پریمیوم این ابزار را به ازای پرداخت ماهیانه ۴.۹۹ دلار دریافت کنید، دیگر هیچ محدودیتی در تعداد لینک‌های قرار داده شده وجود نخواهد داشت. همچنین اگر تعداد حساب‌های کاربری شما بیش از یک مورد است، می‌توانید با پرداخت ماهیانه ۹.۹۹ دلار تا سقف پنج حساب کاربری را مدیریت کنید.

پس از اینکه تمامی لینک‌های خود را در یک محل قرار دادید، می‌بایست آدرس اینترنتی را که وب سایت LinkMyPhotos در اختیار شما قرار می‌دهد را در پروفایل خود قرار دهید. این لینک مخصوص حساب کاربری شما در این وب سایت است. وقتی فالوورهایتان به این آدرس اینترنتی مراجعه می‌کنند، تمامی پست‌های شما را می‌بینند، با این تفاوت که تمامی عکس‌های دارای لینک به صورت شفاف و مابقی به صورت تیره نمایش داده می‌شوند. به صورت عادی امکان اتصال لینک به سه عکس وجود دارد، اما با خرید اشتراک می‌توانید به تمامی تصاویر خود یک لینک اختصاصی ارتباط دهید.

 

استفاده از هاست وب سایت خود (لینک قابل کلیک)

در صورتی که یک وب سایت داشته و به هاست آن نیز دسترسی دارید ، می توانید یک صفحه وب شبیه به طرح‌بندی LinkMyPhoto برای خود ایجاد کنید. می توانید در یک صفحه از وب سایت خود ، عکس بندی شبیه عکس های مشابه درست کرده و آنها را وب سایت خود قرار دهید. آنگاه لینک این صفحه را در قسمت بیوگرافی اینستاگرام خود قرار دهید تا دیگران به آن دسترسی داشته باشند .

این صفجه از سایت شما می تواند به کمک یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) آماده گردد و به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.

 

استفاده از Bitly or Rebrandly (لینک غیر قابل کلیک)

اگر ترجیح می‌دهید از یک راه حل کاملا رایگان برای قرار دادن لینک در پست اینستاگرام استفاده کنید، Bitly و Rebrandly دو ابزار مناسب به این منظور هستند. با استفاده از Bitlyyy می‌توانید لینک‌هایی سفارشی‌سازی شده با قابلیت حفظ کردن سریع ایجاد کنید. اگرچه این لینک‌ها قابل کلیک نیستند، اما به دلیل ساده بودن کاربران می‌توانند با یک نگاه آن‌ها را حفظ کرده و سپس به صورت دستی در مرورگر گوشی موبایل تایپ کنند.

برای استفاده از امکانات وب سایت Bitly باید به صورت رایگان یک حساب کاربری در آن ایجاد کنید. بعد از اینکه یک آدرس اینترنتی احتمالا بسیار بلند را در باکس فراهم شده قرار دادید، Bitly یک آدرس اینترنتی بسیار کوتاه و مرتبط با همین لینک در اختیار شما قرار می‌دهد. مزیت این سرویس در مقایسه با دیگر سرویس‌های کوتاه‌کننده لینک، امکان سفارشی‌سازی لینک بعد از ایجاد خودکار آن است.

Rebrandly سرویس کاملا رایگان دیگری است که قابلیت‌های یکسانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مزیت اصلی این سرویس در مقایسه با دیگر سرویس‌های مشابه، امکان سفارشی‌سازی بالای آدرس اینترنتی کوتاه شده است.

 فراموش نکنید روش ساده دیگری نیز برای قرار دادن لینک در پست اینستاگرام وجود دارد. می‌توانید در صورت داشتن یک حساب کاربری تایید شده در اینستاگرام، لینک‌های دلخواه خود را به جای پست‌های دائم، در پست‌های موقت (استوریز) قرار دهید.
آموزش, دانستنیها, نرم افزار , ,

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.