وسترن دیجیتال ، سان دیسک را به مبلغ ۱۹ بیلیون دلار می خرد

۱۳۹۴-۰۹-۰۵

وسترن دیجیتال ، سان دیسک را به مبلغ ۱۹ بیلیون دلار می خرد

شوک بزرگ ذخیره سازها:

 

وسترن دیجیتال ، سان دیسک را به مبلغ ۱۹ بیلیون دلار می خرد

وسترن دیجیتال با خرید ۱۹ میلیارد دلاری کمپانی SanDisk موافقت کرد.
این طرح در آینده ای نزدیک با دست یافته های دو کمپانی در تولید درایوهای ذخیره ساز عظیم با ترکیبی از تکنولوژی دیسک سخت Hard Disk و فلش مموری ها همراه خواهد بود و تجارت سنتی وسترن دیجیتال با هارد دیسک های گردان را با تعویض چیپ های Solid-State دگرگون خواهد نمود.
وسترن دیجیتال تجربه نزدیکی در ادغام بزرگ داشته است ، قرارداد ۳.۹ میلیارد دلاری Hitachi Global Storage Technologies که در مارس ۲۰۱۲ بسته شد و کمپانی ها همچنان تحت دو برند مجزای WD و HGST فعالیت می کنند.
سان دیسک و وسترن دیجیتال چندی است که با هم شریک هستند: در سال ۲۰۱۳ آنها بر روی پروژه تولید درایو های هایبرید Hybrid drive دو تکنولوژی هارد دیسک و درایو جامد یا SSD را با هم ادغام کردند.
قرارداد WD-SanDisk منجر به تولید تجاری ذخیره سازها با ائتلاف شراکتی عظیم الجثه خواهد شد ، کمپانی ها دارای ۱۵۰۰۰ حق نمایندگی اعطا شده و یا در حال اعطا می باشند که این تجارت را بزرگتر خواهد کرد.
وسترن دیجیتال به مدیرعامل و موسس سان دیسک سانجی میروترا در جلسه هیئت مدیره پیشنهاد داد تا استیو مایلیگان رهبری این کمپانی ادغام شده را بعهده بگیرد.
کمپانی ها انتظار دارند تا برای سال اول قرارداد ۵۰۰ میلیون دلار در هزینه ها صرفه جویی بعمل آید ، و همچنین قرار است که برای ۱۲ ماه بی وقفه کمپانی را به ارتقاء دهند.
سان دیسک در همچنین برنامه دارد که پروژه مشترک NAND را با توشیبا حسب قرارداد گذشته ادامه دهد. کمپانی ها استقرار تجهیزات جدید خود را در یوکایچی ژاپن انجام دادند. آنها در نظر دارند تا چیپ فلش ۳ بعدی ۳D Flash Memory را در فصل اول سال ۲۰۱۶ تولید کنند.

اخبار, دانستنیها, هارد فلش رم

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.