نسل جدید لپ تاپ های هیبریدی لنوو از سری Miix : سی پی یو اینتل و ویندوز ۸.۱ !

۱۳۹۲-۱۰-۲۹

نسل جدید لپ تاپ های هیبریدی لنوو از سری Miix : سی پی یو اینتل و ویندوز ۸.۱ !


نسل جدید لپ تاپ های هیبریدی لنوو از سری Miix :  سی پی یو اینتل و ویندوز ۸.۱ !

نسل جدید لپ تاپ های هیبریدی لنوو از سری Miix در دو اندازه ۱۰،۱ و ۱۱،۶ اینچ و با کیفیت ۱۰۸۰ به بازار عرضه می شود . از مزایای این دو محصول می توان به این مورد اشاره کرد که کیبورد آن جدا شده و می توان از آن به عنوان تبلت استفاده کرد .

مشخصات Miix

سری ۱۰ اینچی این نوت بوک ، با ابعاد ۲۶۰.۹ در ۱۷۳.۲ با ۲ میلیمتر و وزن ۵۸۹ گرم ، بسیار سبک تر و قابل حمل تر از نسخه ۱۱،۶ آن است . این لپ تاپ دارای پردازنده ۴ هسته ای اتم ، ۲ گیکابایت رم از نوع LP-DDR3 و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی از نوع EMMC و با قابلیت استفاده از حافظه های میکرو می باشد . از دیگر قابلیت های این لپ تاپ می توان به Wifi با استادارد ۸۰۲.۱۱a b/g/n ، بلوتوث ۴.۰ ، پشتیبانی از ۳G ، میکرو یو اس بی (Mini USB) ، پورت Mini HDMI و دو پورت USB 2.0 بر بروی کی برد اشاره کرد . همچنین این نوت بوک از سابووفر بر روی کی برد خود بهره می برد .
اگر سری ۱۰ اینچی لپ تاپ مکس از شرکت لنوو جواب گوی کار شما نباشد قطعا نسخه ۱۱.۶ آن که از نسل چهارم پردازنده های Core i5 و خصوصیت های سری میکس پشتیبانی می کند ، برای رفع نیاز های شما مناسب خواهد بود. بزرگ بودن صفحه نمایش الزاما به معنای کیفیت صفحه نمایش نیست . اما کمپانی لنوو حافظه رم را افزایش داده و یک رم ۸ گیگابایتی برای آن قرار داده است . همچنین یک حافظه داخلی ۲۵۶ گیگاباتی از نوع SSD در این لپ تاپ قرار داده است . همچنین می توان از حافظه های میکرو اس دی نیز در آن استفاده کرد . تمامی قابلیت های اتصالی که برای نسخه ۱۰ اینچی این لپ تاپ معرفی شد برای این نسخه نیز صادق است . علاوه بر آن ، از پورت USB 3.0 نیز پشتیبانی می کند و دوربین و سیستمهای صوتی آن مانند سری ۱۰ اینچی آن است . همچنین سری ۱۱.۶ آن دارای ابعاد ۳۰۲ در ۱۹۰ است و وزن آن نیز ۷۲۵ گرم است .
لپ تاپ هیبرید میکس از کمپانی لنوو ، بر اساس اطلاعات کمپانی تولید کننده آن در فروردین ماه سال آینده به بازار مصرف عرضه می گردد .


اخبار, تکنولوژی, دانستنیها, لپ تاپ, مقالات

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.