با Archive ، عکس های اینستاگرام خود را از دید عموم پنهان کنید .

۱۳۹۶-۰۳-۲۶

با Archive ، عکس های اینستاگرام خود را از دید عموم پنهان کنید .

با Archive ، عکس های اینستاگرام خود را از دید عموم پنهان کنید . در این مقاله قصد داریم که به شما آموزش بدهیم که چگونه یک عکس از خود را در اینستاگرام ، بدون نیاز به حذف کردن ، مخفی کنید. در بروزرسانی جدید اینستاگرام قابلیتی به اسم Archive‌ اضافه شده که به کمک آن پنهان کردن تصاویر زشت و ناخواسته یا شخصی بدون حذف کردنشان ممکن می‌شود.

از Archive اینستاگرام برای خصوص کردن تصاویر خود استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید از قابلیت جدید اینستاگرام استفاده کنید ، ابتده باید اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آن بروزرسانی کنید. زیرا گرینه Archive درنسخه های پیشین آن موجود نیست . برای استفاده از Archive ابتدا برای عکس یا تصویری که میخواهی مخفی کنید ضربه بزنید تا باز شود . سپس ، روی منو سه نقطه که بالا ، سمت راست و کنار تصویر وجود دارد بزنید تا لیست گزینه‌هایی مثل Edit و Delete‌ که برای ویرایش و حذف این پست در اختیار شماست ، نمایش داده شود . در این لیست یک گزینه جدید به عنوان آرشیو می بینید. با انتخاب گزینه آرشیو، عکس شما به یک گالری شخصی که در حقیقت آرشیو خصوصی شماست، فرستاده می‌شود و دیگران نمی‌توانند آن را ببینند.

حال، سوالی که در اینجا ممکن است پیش بیاید این است که :

چگونه عکس های آرشیو شده در اینستاگرام را به حالت قبلی بازگردانیم؟

در بروزرسانی جدید اینستاگرام ، یک آیکون که شبیه ساعت است به گوشه بالایی سمت راست اینستاگرام اضافه شده است. بر روی آن ضربه بزنید . اکنون به قسمتی می روید که عکس های آرشیو شده شما در آن قرار دارد. در صورتی که هیچ عکسی را آرشیو نکرده باشید ، با صفحه خالی و در صورت آرشیو عکس یا عکس ها ، آن ها را در این قسمت می بینید.

در صورتی که عکس آرشیو شده ای نداشته باشید با قسمت زیر رو برو  می شوید:

 

عکس آرشیو شده ای در اینستاگرام شما وجود ندارد.

 

در صورتی که عکس آرشیو شده ای در اینستاگرام شما موجود باشد ، برای بازگردانی آن کافیست که روی عکس ضربه بزنید تا باز شود. سپس روی سه نقطه کنار آن ضربه بزنید و از منو باز شده گزینه‌ی Show on Profile را انتخاب نمایید.

 

به همین سادگی !

آموزش, دانستنیها, نرم افزار , ,

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.