بررسی لپ تاپ HP Chromebook 14

۱۳۹۲-۰۹-۱۰

بررسی لپ تاپ HP Chromebook 14


HP Chromebook 14

سری جدید کروم بوک  لپ تاپ HP Chromebook 14 هم بزرگتر و هم بهتر از نسخه های قبلی آن است.

در یک نگاه :

لپتاپ جذاب HP Chromebook 14

نسخه ی جدید کروم بوک ۱۴ اینچی HP Chromebook 14 به همراه یک رنگ شاد و جذاب می باشد که تجربه ی بهتری برای کاربر نسبت به نسخه های قبلی خود فراهم خواهد آورد .


از نسخه ی جدید نوت بوک کروم بوک ۱۴ اچ پی ، زیاد انتظاری نمی رود که ما را تحت تاثیر قرار دهد. بیشتر کروم بوک های قبلی کوچک بوده، از نظر اقتصادی به صرفه و با مشخصات غیرقابل توجه و همچنین صفحه ی نمایش ۱۱ اینچی بوده اند. اما  لپ تاپ HP Chromebook 14 یک کروم بوک زرق و برق دار می باشد که یقینا هیچ کس نمیتواند از آن بگذرد .
نوت بوک کروم بوک ۱۴ مقرون به صرفه بوده ( با پرداخت ۳۰۰ دلار ) ، و یک صفحه ی نمایش ۱۴ اینچی دارد . به نظر میرسد که در این نسخه از داغ شدن بیش از حد آداپتور که موجب توقف فروش نسخه ی قبلی ای لپ تاپ شده بوده خبری نیست. نسخه های قبلی بوک کروم بوک چون برای استفاده ی دانش آموزان و کاربران خانگی ساده تولید می شدند از مشخصات پایینی بهره می بردند. اما در این نسخه سعی شده تا کاربران متوسط رو به بالا تجربه ی خوبی از کار کردن با آن به دست بیاورند .
 لپ تاپ HP Chromebook 14 نسبت به نسخه های قبلی خود هیچگونه اشتباهی ندارد. اچ پی پاویلیون نوت بوک کروم بوک ۱۴ ( نسخه ی قبلی نوت بوک کروم بوک ۱۴ ) ، که در اوایل سال جاری به بازار عرضه شد ، تنها در یک رنگ (مشکی) و با صفحه ی نمایش بزرگ خود ، بسیار به درد نخور ، همراه پلاستیک های سخت که تق تق میکردند.


مشخصات لپ تاپ HP Chromebook 14

 لپ تاپ HP Chromebook 14 به شما حق انتخاب از میان ۳ رنگ شاد و جذاب را می دهد : گلبهی ( شفاف ، تقریبا میان نارنجی و قرمز ) ، سفید براق و آبی فیروزه ای . این رنگ ها بر روی بدنه ی خارجی صفحه نمایش و گودی پایین آن نقش بسته اند . پلاستیک های رنگی بدنه ی این نوت بوک کروم بوک بسیار صاف بوده و نرم به نظر میرسد و اثر انگشت به راحتی بر روی آن می ماند . وزن  لپ تاپ HP Chromebook 14 بدون آداپتور ۱.۸ کیلوگرم بوده و وزن آداپتور آن نیز به طور مجزا ۳۰۰ گرم می باشد .
کیبورد پنل پلاستیکی نقره ای دارد. دکمه های آن سِفت بوده و کار با آن خیلی ساده نیست . با توجه به فضای زیادی که بر روی پنل آن وجود دارد این نکته ناامید کننده است که کلیدهای فانکشن آن و همچنین ماوس کرسر های آن تقریبا نصف شده است در واقع کلی از فضا را برای داشتن یک تاچ پد بزرگ از دست داده است .
پورت های ارتباطی در این مدل بسیار قابل توجه بوده :

  • ۲ * USB 3.0 + USB 2.0 Port
  • HDMI Port
  • ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n Wi-Fi and Bluetooth
  • Secure Digital Media Slot
  • Dual Stereo Speakers
  • A Combination Headphone and Microphone Port
  • HD Webcam

 لپ تاپ HP Chromebook 14 دارای صفحه ی نمایش معمولی ، ۱۳۶۶ * ۷۶۸ پیکسل رزولوشن تصویر می باشد. زاویه ی دید عمودی این نوت بوک کروم بوک به دلیل سایز صفحه ی نمایش خوب نیست ولی در عوض زاویه ی دید جانبی بسیار خوبی دارد . شما می توانید به همراه دوست خود در این لپ تاپ بدون هیچ گونه سختی فیلم نگاه کنید . صفحه ی شیشه ای براق آن یک نقطه ضعف بزرگ برای آن می باشد! مخصوصا در اتاق های روشن کاربر را اذیت می کند .

نوت بوک اچ پی کروم بوک ۱۴ از نسبت به مدل های قبلی خود خیلی بهتر است، همین بزرگتر شدن صفحه ی نمایش یکی از حسن های آن به شمار می آید . شاید در حالت کلی سیستم قوی ای نباشد ولی برای آنهایی که دوست دارند اکوسیستم گوگل ( Cloud  ) را تجربه کنند گزینه ی خوبی نسبت به مدل های قبلی خود می باشد .


دانستنیها, لپ تاپ, مقالات

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.