لپ تاپ وایو؛ کیفیتی پایین، قیمتی گران و رنگی رنگی!

۱۳۹۵-۰۷-۱۲

لپ تاپ وایو؛ کیفیتی پایین، قیمتی گران و رنگی رنگی!

سری جدید تولیدات لپ تاپ وایو نا امید کننده بود.

بسیاری از کسانی که روزی روزگاری ، برای خرید لپ تاپ های سونی وایو سر و دست می شکستند، امروزه و پس از جدا شدن وایو از سونی قطعا به دنبال اخباری از آخرین محصولات وایو هستند تا شاید بتوانند از آن به عنوان جانشین شایسته ای از سونی استفاده کنند.

همانطور که می دانید، وایو پس از جدا شدن از کمپانی مادر خود یعنی سونی، به شرکت JIP واگذار شد و تنها محصولات خود را برای ژاپنی ها تولید می کند. برند وایو از کمپانی سونی که روزی روزگاری نوت بوک و لپ تاپ هایی فوق حرفه ای برای کاربران حرفه ای می ساخت، اکنون در تقلای زنده ماندن و رشد، سری جدید لپ تاپ های C15 را راهی بازار کرد که با توجه به مشخصات پایین ، قیمت نسبتا بالایی دارد. کمپانی وایو، در سری جدید تولیدات خود به جای تاکید بر روی کیفیت و امکانات حرفه ای، روی رنگ تاکید کرده است و لپ تاپ های رنگی جدید خود را وارد بازار کرده است .

مشخصاتی مانند نمایشگر ۱۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل، ۴ گیگ رم/حافظه موقت و پردازنده اینتل سلرون ۳۲۱۵U این روزها خیلی به‌روز نیست اما قیمت ۶۴۱ دلار برای آن نیز خیلی زیاد است. البته قرار است این محصول با مشخصاتی مانند ۱۰۸۰ پیکسل، ۸ گیگ رم و پردازنده اینتل i3 نیز تولید شود که قیمت آن مشخص نشده است اما قطعا بالاتر از حد معمول خواهد بود..

اخبار, تکنولوژی, دانستنیها, لپ تاپ

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.