با سرفیس لپ تاپ مایکروسافت بیشتر آشنا شوید .

۱۳۹۶-۰۳-۰۱

با سرفیس لپ تاپ مایکروسافت بیشتر آشنا شوید .

مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ جدید خود رونمایی کرد.

سرفیس لپ تاپ  مایکروسافت ، یک تبلت لمسی است که به یک کیبورد روی خود دستگاه مجهز است. این دستگاه ، یک دستگاه تاشو ، سنتی و تکان دهنده است. طی جریان مراسم Microsoft EDU , مایکروسافت ، سرفیس لپ تاپ خود را معرفی کرد. ویندوز ۱۰ جدید بنام ویندوز ۱۰ اس برای اولین بار روی سری های سرفیس لپ تاپ نصب شده است . در حالت “walled garden” این نسخه ویندوز ، مایکروسافت یک محیط امن برای استفاده از نرم افزار ها و گشت و گذار در وب را تضمین کرده است .

 

 

تلفیق نوآوری و شگفتی در لپ تاپ سرفیس

اگر سرفیس پرو را دیده باشید ، می دانید که سرفیس پرو یکی از بهترین لپ تاپ های هیبریدی موجود در بازار است. وضوح تصویر بالا ، همراه با کیبورد هوشمندی که می توانید به آن وصل کنید ، احساس یک لپ تاپ و تبلت خوب را به ما القا می کند.

سرفیس لپ تاپ نیز اینگونه است . این دستگاه نیز تمامی تصورات ما از یک دستگاه لپ تاپ را تغییر داده است. سرفیس لپ تاپ ، با ابعاد ۱۳.۵ اینچ حس یک لپ تاپ باریک را به ما القا می کند و وزن کمتر از یک مک بوک پرو، آن را بیش از حد محبوب خواهد کرد. هچنین ، دربازه قیمتی ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار این دستگاه یکی از بهترین انتخاب های موجود در بازار است. مایکروسافت تضمین کرده است که در زمان پخش ویدئو می تواند تا ۱۴.۵ ساعت شارژ نگه دارد.

یکی از نوآوری‌های جدید این محصول تعبیه‌ی اسپیکر درون کیبورد بدون وجود شیار برای عبور صدا است. هم چنین این محصول با سرفیس دیال مایکروسافت نیز همگام سازی شده و می توان از آن در این محصول استفاده کرد. این محصول در چهار رنگ متفاوت : پلاتینی (طلای سفید) ، طلایی ، کبود (شرابی)، آبی کبالت عرضه شده است.

مشخصات فنی سرفیس لپ تاپ

  • وزن :

۲.۷۶ پوند ( ۱.۲۵ کیلوگرم )

  • نمایشگر :

۱۳.۵ اینچ ، ۲,۲۵۶×۱,۵۰۴ پیکسل (۲۰۱ppi ) ، نسبت تصویر ۳ به ۲ ، صفحه لمسی Gorilla Glass 3

  • پردازنده :

نسل هفتم پردازش گر های اینتل (kaby lake) ، هسته core i5 یا core i7

  • پردازنده گرافیکی :

Intel HD 620 (i5) or Intel Iris Plus 640 (i7)

  • سیستم عامل :

ویندوز ۱۰ اس ( با قابلیت جایگزینی رایگان به ویندوز ۱۰ پرو )

  • ظرفیت حافظه RAM :

بسته به انتخاب کاربر ۴GB, 8GB or 16GB

  • شبکه های بی سیم :

۸۰۲.۱۱ac, Bluetooth 4.0 LE

  • وبکم و صدا :

وبکم ۷۲۰p HD به همراه میکروفون استریو ، بلندگو omnisonic ، جک ۳.۵ میلی متری هدفون

  • اتصالات :

پورت usb 3 ، جک هدفون ، mini display port ، و یک پورت مخصوص اتصال دهنده ی سرفیس

  • سنسور ها :

حسگر نور محیط

  • ظرفیت حافظه داخلی :

۱۲۸GB, 256GB or 512GB SSD

  • امنیت : 

دارای تراشه TPM به همراه صفحه ورود Hello Face

در جعبه سرفیس لپ تاپ ، شارژر و کابل برق ، راهنمای راه اندازی اولیه ، دفترچه مربوط به گارانتی و نگهداری محصول وجود دارد. با وجود اینکه مایکروسافت لپ‌تاپ خود را به سیستم عامل رقیب Chrome OS یا همان ویندوز ۱۰ اس مجهز کرده است، اما قیمت پایه‌ی این محصول ۹۹۹ دلار خواهد بود که‌ آن را در ردیف لپ‌تاپ‌های نسبتا گران بازار قرار می‌دهد. ردموندی‌ها سرفیس لپ تاپ را از یک ماه و نیم دیگر راهی بازار خواهند کرد. اگرچه لپ‌تاپ جدید مایکروسافت به‌صورت پیش‌فرض به‌ همراه ویندوز ۱۰ اس عرضه خواهد شد؛ اما امکان ارتقا به نسخه‌ی کامل ویندوز ۱۰، یعنی ویندوز ۱۰ پرو نیز با پرداخت ۵۰ دلار وجود دارد.

نمایی زنده از سرفیس لپ تاپ مایکروسافت

 

دانستنیها, لپ تاپ, مقالات

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.