تعمیرات لپ تاپ

مرکز تعمیرات لپ تاپ لاژورد

با بیش از یک دهه تجربه و سابقه درخشان

کلیه خدمات تعمیرات لپ تاپ بصورت تخصصی را برای همه مدلها و برندهای لپ تاپ ارائه می دهیم. HP , Sony , Asus , Toshiba , Acer , Gateway , Apple , Samsung , Dell , Compaq . هر مارک و مدلی که دچار مشکلات عمده و خرابی های جزئی باشد تفاوتی ندارد. مهم اینست که لپ تاپ شما خراب شده است و بایستی تعمیر شود. با بهترین کیفیت و سرویس ممکن. ما تنها به این موضوع می اندیشیم و تمام توان خود را در تعمیرات لپ تاپ بر اصل رضایت شما عزیزان بنا می نهیم. کارگاه فنی لاژورد مجهز به کلیه لوازم و تجهیزات تخصصی و مورد نیاز برای تعمیر تخصصی ترین قطعات لپ تاپ آمادگی کامل خود را جهت ارائه تخصصی ترین خدمات تعمیرات لپ تاپ اعلام می دارد.

مرکز فوق تخصصی تعمیرات لپ تاپ لاژورد با تاکید بر ۳ اصل زیر فعالیت می کند:

  1. ارائه مشاوره کاملا تخصصی و مورد اطمینان ، با تکیه بر دانش متخصصین و تکنولوژی کمپانی های تولید کننده لپ تاپ
  2. عیب یابی کامل و آنالیز تخصصی و جزء به جزء قطعات اصلی و جانبی لپ تاپ و تهیه گزارش فنی از وضعیت لپ تاپ با استفاده از ۱۵ سال تجربه و تخصص کارشناسان گروه فنی و مهندسی لاژورد
  3. انجام سرویس جامع و تعمیرات لپ تاپ در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت

این قسمت شروع و معرفی کار ما است! مهمتر از آن پایان کار است که بایستی شما درباره آن قضاوت کنید!

لپ تاپ شما در زمان تحویل به واحد کارشناسی گروه فنی و مهندسی لاژورد ، از لحاظ هر گونه آسیب ظاهری و عملکرد کنترل می شود ، ما مراقب کلیه جزئیات کار هستیم و اطلاعات آنها را از جمله شماره سریال دستگاه ها ثبت و ضبط می کنیم. نتیجه اینکار اینست که ما همیشه قطعات مناسب را در صورت نیاز برای لپ تاپ شما تهیه می کنیم تا به دلیل اشتباه در نوع قطعه مورد نیاز لپ تاپ ، آسیبی به لپ تاپ شما در حین تعمیرات و پس از آن وارد نشود.

ما برای نگهداری و محافظت از لپ تاپ شما محفظه امنی را طراحی و ساخته ایم تا لپ تاپ شما از آسیب های غیر مترقبه در حد امکان به دور باشد.

  • ما خدمات زیر را برای لپ تاپ شما انجام می دهیم:
  • پاکسازی آنتی باکتریال لپ تاپ بمنظور جلوگیری از آسیب های پوستی ، تنفسی و عفونی
  • آزمون میزان ثبات سخت افزاری جهت آشکار سازی عیوب استهلاکی و ناسازگاری قطعات لپ تاپ
  • بروز رسانی سیستم عامل و نرم افزارها جهت بکارگیری آخرین ابزارهای سهولت در کاربری و برطرف کردن شیارهای امنیتی
  • ارتقاء قطعات سخت افزاری مانند هارد دیسک ، حافظه رم ، پردازنده مرکزی و افزایش ظرفیت باتری لپ تاپ با توجه به توصیه کمپانی
  • اسکن سیستم عامل و اطلاعات موجود بر روی لپ تاپ در خصوص وجود بد افزار ها و ابزارهای جاسوسی و ضد امنیتی
  1. ۱
    تعمیرات مادربرد لپ تاپ - Laptop Motherboard repair

    تعمیرات مادربرد لپ تاپ

    بر اثر خرابی ها و مشکلات روشن نشدن No Power ، روشن شدن ولی بوت نشدن Power but no boot ، خاموش شدن لپ تاپ Shutdown ، خاموش شدن ناگهانی Random power off ، مشکلات شارژ باطری Battery charging problem ، افزایش بیش از حد دمای مادربرد Over Heat ، قطع صدای لپ تاپ No Sound ، تصویر ندادن لپ تاپ از ال سی دی و یا خروجی تصویر VGA و HDMI یا به اصطلاح No video ، خاموش و یا هنگ کردن بهنگام جابجایی لپ تاپ shut down/hang when moved و خاموش شدن لپ تاپ هنگام وصل آدابتور شارژر AC adapter turns off when plugged in .

    تعمیرات مادربرد لپ تاپ

    تعمیرات لپ تاپ    تعمیر مادربرد لپ تاپ    تعمیرات لپ تاپ

    دلایل اصلی خرابی مادربرد نوت بوک و بروز اختلال در کارکرد لپ تاپ

    اختلال در ولتاژ چیپ رگولاتور Bad voltage regulator chip ، سوختگی یا خرابی خازن bad capacitor و مقاومت ها bad resistor ، خرابی آرایه بندی پایه چیپست گرافیک یا پل شمال و جنوبی bad BGA chip ، خرابی و سوختگی دایود ها bad diodes ، افزایش حرارت چیپ ها bad thermal chip .

    جای نگرانی نیست! کارشناسان تعمیرات لپ تاپ لاژورد ، در کلیه موارد زیر کنار شما خواهند بود.

    • تعمیرات لپ تاپ با مشکل No-Boot : منظور از No-Boot لپ تاپ اینست که لپ تاپ روشن می شود و ظاهرا حالت نرمال دارد اما شما هیچ تصویری را مشاهده نمی کنید. در این موارد کارشناسان تعمیرات لپ تاپ لاژورد با کنترل سیگنال خروجی گرافیک لپ تاپ به بررسی نتایج و تشخیص مشکل لپ تاپ پرداخته که در بیشتر موارد خرابی صفحه نمایش LCD یا LED ، خرابی اتصالات کابل فلت ، و یا چیپ گرافیک لپ تاپ مورد انتظار می باشد و پس از آن تعمیرات لپ تاپ شما را انجام خواهند داد.
    • تعمیرات مادربرد لپ تاپ No-Power : منظور از No-Power همان روشن نشدن محض لپ تاپ است که کارشناسان تعمیرات لپ تاپ لاژورد با بررسی کلیه علائم اظهار شده توسط مشتری و سپس با توجه به نوع دستگاه و شناخت عمده خرابی های لپ تاپ مورد نظر به بررسی و کارشناسی لپ تاپ پرداخته و با کنترل ولتاژ مدار مطابق شماتیک مادربرد لپ تاپ مربوطه ، کلیه مسیر ورودی برق لپ تاپ را چک کرده تا به بخش آسیب دیده برسند. این پروسه از تعمیرات لپ تاپ ممکن است زمان بیشتری را طلب کند و پس از رسیدن به بخش معیوب و آسیب دیده لپ تاپ کارشناسان با تهیه و تعمیر قطعات الکترونیکی مربوطه ، تعمیرات لپ تاپ شما را به نحو احسن انجام خواهند داد.
    • تعمیرات لپ تاپ بر اثر آسیب قطعات الکترونیکی مادربرد و یا سوختن آنها : قطعات الکترونیکی استفاده شده در مادربرد و سایر بخش های لپ تاپ دارای توان مشخص و تعیین شده ای هستند که عمدتا در مواردی با آسیب هاییاز سمت جریان ورودی به لپ تاپ و یا شوک های الکترواستاتیک قطعات جانبی متصل شده به لپ تاپ ، دچار خسارات و آسیب های جزئی و یا کلی می شوند. کارسناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ لاژورد با کنترل ظاهری و مسیریابی جریان ، قطعات آسیب دیده را جستجو و پس از تعویض و جایگذاری آنها ، تعمیرات لپ تاپ را انجام می دهند.
    • تعمیرات لپ تاپ با آسیب لحیم سردی و یا Cold Solder : لحیم سردی آسیبی است که بر اثر کارکردن لپ تاپ در شرایط گرمای مداوم و به دنبال آن انبساط و انقباض اتصالات لحیم بین قطعات از جمله چیپ ها آ کانکتور کابل ها و فلت ها پیش می آید. تعمیرات لپ تاپ هایی که دچار این خرابی شده اند بدینگونه است که معمولا قطعه جدا شونده از روی مادربرد لپ تاپ توسط تجهیزات تخصصی تعمیرات لپ تاپ از جمله Heater , IR , BGA Machine و یا سشوار صنعتی جدا شده و پس از احیای اتصالات مجددا در جای خود گذاشته می شود.
    • آب خوردگی و ریختن مایعات به درون لپ تاپ : ریختن مایعات بر روی لپ تاپ از جمله خطرناکترین آسیبب های وارده به لپ تاپ و یا سایر لوازم الکترونیکی می باشد که بسته به میزان مایعات و مقدار نفوذ در عمق قطعات الکترونیکی می تواند خرابی های زیادی را به بار آورد. تعمیرات لپ تاپ هایی که دچار این حادثه شده اند معمولا زمان زیادی را می طلبد که در ابتدای کار شستشوی مادربرد و قطعات برای از بین بردن رسوبات و مایعات بجای مانده در اتصالات جهت جلوگیری از اتصال کوتاه در دستور کار کارشناسان قرار می گیرد و پس از آن با کنترل ولتاژ قطعات آسیب دیده تشخیص و تعمیرات لپ تاپ انجام می شود.

    کلمات کلیدی مرتبط با تعمیرات مادربرد لپ تاپ

    تعمیرات لپ تاپ ، تعمیر لپ تاپ ، نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس ، تعمیر کیبورد لپ تاپ ، تعویض کارت گرافیک لپ تاپ ، دانلود آموزش تعمیر لپ تاپ ، لولای لپ تاپ ، آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ ، آموزش تعمیرات لپ تاپ ، مرکز تعمیرات لپ تاپ ، آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ ، آموزش تعمیرات لپ تاپ ، قطعات لپ تاپ ، اموزش تعمیرات لپ تاپ ، نمایندگی فروش مادربرد لپ تاپ ، تعمیر هارد لپ تاپ ، مادربرد لپ تاپ ، تعمیرات تخصصی کامپیوتر و لپ تاپ ، تعمیر باطری لپ تاپ ، کیبورد لپ تاپ ، تعمیر شارژر لپ تاپ ، آموزش تعمیر باتری لپ تاپ ، خرابی مادربرد لپ تاپ ، تعمیرات مادربرد لپ تاپ سونی ، دوره تعمیرات لپ تاپ ، مشکل خاموش نشدن لپ تاپ ، قاب لپ تاپ ، اموزش تعمیر لپ تاپ ، تعمیرات لپ تاپ

  2. ۲
    تعمیرات گرافیک لپ تاپ - Laptop Graphic Repair

    تعمیرات گرافیک لپ تاپ

    به علت خرابی های مشهود لپ تاپ از جمله پرش ال سی دی LCD flickering ، کم نور شدن مانیتور LCD dimming ، شکستگی صفحه مانیتور Broken Screen ، مشاهده خطوط افقی و عمودی Vertical/Horizontal stripes .

    خرابی چیپ گرافیک    مشاهده خطوط افقی و عمودی در ال سی دی لپ تاپ    تعمیرات چیپست گرافیک لپ تاپ توسط BGA Machine

     دلایل خرابی تصویر و گرافیک لپ تاپ

    خرابی اینورتر Bad Inverter ، خرابی بک لایت Bad Back Light ، خرابی چیپ گرافیک Bad graphic Chip .

    لطفا لبخند بزنید! متخصصین لاژورد ، تعمیرات لپ تاپ شما را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند.

    • تعمیرات لپ تاپ که صفحه نمایش آن به رنگ خاکستری ، قرمز ، آبی یا سبز دیده می شود : این خرابی معمولا بر اثر قطعی در قسمتی از مدار گرافیک ، مادربرد و مانیتور بوجود می آید که با کنترل کلیه مسیر انتقال تصویر از چیپ گرافیک تا مانیتور مشکل بررسی و تعمیرات چیپ گرافیک لپ تاپ انجام می گردد.
    • پیکسل پیکسل شدن تصویر و یا به هم ریختن تصویر لپ تاپ : در این حالت سیستم به درستی روشن می شود و سیستم عامل نیز در صورت وجود به راحتی و بدون هیچ مشکلی بالا می آید. اما تصویری که بر روی صفحه مانیتور می بینید ، بصورت درهم و یا پیکس پیکسل نشان داده می شود. در این موارد کارشناسان تعمیرات لپ تاپ لاژورد با کنترل و بررسی دقیق چیپ گرافیک ، اتصالات آن و المان های الکترونیکی مشتمل مدار گرافیک مشکل را بررسی و تعمیر لپ تاپ را با استفاده از تجهیزات تخصصی تعمیرات لپ تاپ از جمله : سشوار صنعتی ، دستگاه مادون قرمز InfraRed و BGA Machine انجام می دهند و پس از تعمیر لپ تاپ با آزمون میزان پایداری سخت افزاری از مطلوبیت شرایط لپ تاپ اطمینان حاصل می نمایند.
    • تعمیرات گرافیک  لپ تاپ در زمانیکه تصویر لپ تاپ به چند قسمت تفکیک شده و تصاویر بصورت تکراری نمایش داده می شوند.
    • تعمیرات لپ تاپ در مواقعی که لپ تاپ بعد از روشن شدن ، سریعا خاموش می شود.
    • ممکن است لپ تاپ شما در زمان روشن شده تصویری نشان ندهد ولی دائما ریستارت شود؛ تعمیرات لپ تاپ خود را به متخصصین ما بسپارید.
    • شاید تصویر لپ تاپ شما سفید و یا خاکستری شود و خطوط افقی در آن مشاهده کنید؛ تعمیرات گرافیک لپ تاپ تخصص ماست.
    • اگر با فشردن دکمه Power لپ تاپ ، هیچ اتفاقی نیوفتاد و لپ تاپ روشن نشد ، برای تعمیرات لپ تاپ خود به ما اعتماد کنید.

     کارشناسان تعمیرات لپ تاپ لاژورد در تعمیرات گرافیک لپ تاپ خبره و با سابقه می باشند و با کمک تجهیزات مدرن و به روز تلاش می کنند تا بالاترین کیفیت را در تعمیرات گرافیک لپ تاپ شما ارائه دهند. مشکلات فوق پاره ای از خرابی های عمده گرافیک لپ تاپ می باشد که با تجربه ۱۵ ساله کارشناسان این موارد شناسایی و تعمیرات آنها انجام گردیده است.

    کلمات کلیدی مرتبط با تعمیرات گرافیک لپ تاپ

    lcd لپ تاپ ، آموزش تعمیر لپ تاپ ، خاموش شدن مانیتور لپ تاپ ، مشکلات لپ تاپ ایسوس ، تعمیرات لپ تاپ سونی ، تعمیر لپ تاپ سونی ، فروش مادربرد لپ تاپ ، تعمیرگاه لپ تاپ ، تعمیرات مادربرد لپ تاپ ، تعمیر آداپتور لپ تاپ ، تعمیرگاه مادربرد لپ تاپ ، آموزش تنظیمات وایرلس در لپ تاپ hp ، تعمیر باتری لپ تاپ ، قیمت مانیتور لپ تاپ ، پارتیشن بندی لپ تاپ ، تعمیرات تخصصی چیپ گرافیک لپ تاپ ، آداپتور لپ تاپ ، علت خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ ، لپ تاپ ، علت خاموش نشدن لپ تاپ؟ ، سوختن گرافیک لپ تاپ ، تعمیر گرافیک لپ تاپ GeForce ، تعمیرات گرافیک لپ تاپ ایسوس ، قاب لپ تاپ دل ، هارد اینترنال لپ تاپ ، خرابی کیبورد لپ تاپ ، شارژر لپ تاپ دل ، دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ ، تعمیر لپ تاپ ، تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ ، فروش چیپ گرافیک لپ تاپ ، تعمیرات لپ تاپ asus ، نگین لپ تاپ ، تعمیرات تخصصی لپ تاپ ، سایت تخصصی لپ تاپ ، برنامه راه اندازی وایرلس برای لپ تاپ asus ، قطع شدن صدای لپ تاپ ، ارتقا رم لپ تاپ ، علت هنگ کردن لپ تاپ dell ، خرابی باطری لپ تاپ ، تعمیر لپ تاپ hp ، تعمیر مادربرد لپ تاپ

  3. ۳
    تعمیرات سیستم پاور لپ تاپ - Laptop Power System Repair

    تعمیرات سیستم پاور لپ تاپ

    به دلیل روشن نشدن No power ، متناوب شدن جریان آداپتور شارژر لپ تاپ intermittent و شارژ نکردن باطری لپ تاپ no charge .

    تعمیر سوکت شارژر لپ تاپ    شکستگی لحیم در محل اتصال    قطع اتصال سوکت شارژر لپ تاپ

    دلایل خرابی سیستم پاور لپ تاپ

    شکستگی سوکت فیش آدابتور لپ تاپ Broken power jack ، قطعی اتصال برق آداپتور لپ تاپ loose connection و لحیم سردی cold solder .

    اعتماد کنید! متخصصین تعمیرات لپ تاپ لاژورد ، همان گروه نجات لپ تاپ شما هستند .

    • تعمیرات شکستگی سوکت فیش آداپتور یا Power Jack : معمولا شکستگی جک پاور یا همان سوکت آدابتور بر اثر استفاده ناملایم در اتصال فیش شارژر به سوکت شارژ لپ تاپ و یا حوادثی ناگهانی که منجر به وارد شدن ضربه به فیش آداپتور و به دنبال آن شکستگی سوکت شارژ لپ تاپ بوجود می آید که در برخی موارد نادر نیز موجب اتصالی بر روی مدار پاور و انتقال جریان به قطعات دیگر مادربرد شده و باعث آسیب های جدی نیز می شود. در این موارد کارشناسان تعمیرات لپ تاپ لاژورد پس از تعویض و یا تعمیر سوکت مورد نظر ، به کنترل جریان ولتاژ ورودی به المانهای مادربرد پرداخته تا از پیکسل پیکسل شدن تصویر و یا به هم ریختن تصویر لپ تاپ : در این حالت سیستم به درستی روشن می شود و سیستم عامل نیز در صورت وجود به راحتی و بدون هیچ مشکلی بالا می آید. اما تصویری که بر روی صفحه مانیتور می بینید ، بصورت درهم و یا پیکس پیکسل نشان داده می شود. در این موارد کارشناسان تعمیرات لپ تاپ لاژورد با کنترل و بررسی دقیق چیپ گرافیک ، اتصالات آن و المان های الکترونیکی مشتمل مدار گرافیک مشکل را بررسی و تعمیر لپ تاپ را با استفاده از تجهیزات تخصصی تعمیرات لپ تاپ از جمله : سشوار صنعتی ، دستگاه مادون قرمز InfraRed و BGA Machine انجام می دهند و پس از تعمیر لپ تاپ با آزمون میزان پایداری سخت افزاری از مطلوبیت شرایط لپ تاپ اطمینان حاصل می نمایند.
    • تعمیرات قطعی اتصال برق ورودی آداپتور لپ تاپ : معمولا به دلیل قطع ارتباط رسانایی کابل انتقال جریان به آداپتور و یا از آدابتور به لب تاپ این مشکل پیش می آید که ممکن است در برخی موارد موجب اتصال جریان مثبت و منفی شده و آسیب جدی به شارژر و یا حتی لپ تاپ برساند. اگر شارژر لپ تاپ شما دچار این مشکل شد که معمولا با چشم غیر مسلح بر روی قسمتهای انتهایی و یا ابتدایی کابل شارژر قابل رویت است و شاید بصورت شکستگی و یا له شدگی نیز قابل تشخیص باشد.
    • تعمیرات لپ تاپ در موارد لحیم سردی Cold Solder قطعات پاور لپ تاپ : آداپتور و بخش پاور لپ تاپ به دلیل ارتباط مستقیم با جریان ولتاژ و وظیفه تنظیم و جریان رسانی به مادربرد و قطعات دارای حرارت نسبتا بالایی هستند که این حرارت بالای کارکرد باعث ایجاد لحیم سردی و به دنبال آن اختلال در اتصال مناسب قطعات الکترونیکی می شود. کارشناسان تعمیرات لپ تاپ لاژورد این مشکل را به آسانی رفع کرده و لپ تاپ شما را تعمیر و به شرایط کارکرد مناسب باز می گردانند.

    کارشناسان تعمیرات لپ تاپ لاژورد در تعمیرات پاور لپ تاپ و برطرف نمودن علت روشن نشدن لپ تاپ متبحرانه عمل می کنند و با کمک قطعات الکترونیکی اصلی و سفارش شده کمپانی و تجهیزات مدرن تلاش می کنند تا تعمیر لپ تاپ شما را با تضمین جهت آسایش شما ارائه دهند.

    کلمات کلیدی مرتبط با تعمیرات پاور لپ تاپ و رفع علت روشن نشدن لپ تاپ

    تعمیرات لپ تاپ ، روشن نشدن لپ تاپ ، تعمیر لپ تاپ ، آموزش تعمیر لپ تاپ ، علت روشن نشدن لپ تاپ ، تعمیر کیبورد لپ تاپ ، تعمیرات لپ تاپ سونی ، آموزشگاه تعمیر لپ تاپ ، مرکز تعمیرات لپ تاپ ، تعمیر شارژر لپ تاپ ، دلیل روشن نشدن لپ تاپ ، تعمیر لپ تاپ سونی ، تعمیرات تخصصی لپ تاپ ، علت خاموش نشدن لپ تاپ؟ ، تعمیر هارد لپ تاپ ، تعمیر لپ تاپ asus ، تعمیرات لپ تاپ hp ، تعمیر لپ تاپ ایسوس ، تعمیر لپ تاپ hp ، روشن نشدن لپ تاپ dell ، تعمیر تخصصی لپ تاپ ، تعمیر باتری لپ تاپ ، علت خاموش نشدن لپ تاپ ، تعمیر شارژر لپ تاپ دل ، قاب لپ تاپ سونی ، سوختن هارد لپ تاپ ، دلایل روشن نشدن لپ تاپ ، تعمیرات لپ تاپ ایسوس ، قاب لپ تاپ ، مشکل روشن نشدن لپ تاپ ، تعمیرات لپ تاپ ، مادربرد لپ تاپ ، نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس ، آموزش تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ ، خرابی کیبورد لپ تاپ ، تعمیرکار لپ تاپ ، تعمیر باطری لپ تاپ ، دانلود آموزش تعمیرات لپ تاپ ، تعمیر آداپتور لپ تاپ ، آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ ، تعمیرات لپ تاپ اپل ، تعمیرگاه لپ تاپ ، لپ تاپ کلینیک ، هارد لپ تاپ ، آموزش تعمیرات تخصصی لپ تاپ ، اموزش تعمیرات لپ تاپ ، خرابی لپ تاپ ، علت خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ ، روشن نشدن لپ تاپ asus ، تعمیر لپ تاپ ، نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی ، بررسی تخصصی لپ تاپ ، lcd لپ تاپ ، تعمیر لپ تاپ اپل ، خاموش شدن مانیتور لپ تاپ ، آداپتور لپ تاپ ، تعمیر لپ تاپ دل ، شارژر لپ تاپ سونی ، قطع شدن صدای لپ تاپ ، فروش مادربرد لپ تاپ ، خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ ، صدای هارد لپ تاپ ، پایه لپ تاپ ، آموزش لپ تاپ ، هارد اینترنال لپ تاپ ، نگین لپ تاپ ، نمایندگی تعمیرات لپ تاپ hp ، نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل ، روشن نشدن مانیتور لپ تاپ ، کیبورد لپ تاپ سونی ، لپ تاپ ایسوس ، دلیل خاموش نشدن لپ تاپ ، تعمیر lcd لپ تاپ ، نرم افزار تعمیر باتری لپ تاپ ، قیمت شارژر لپ تاپ سونی ، دانلود آموزش تعمیر لپ تاپ ، تعویض کیبورد لپ تاپ ، مانیتور لپ تاپ ، باطری لپ تاپ سونی ، آموزش فرمت کردن هارد لپ تاپ ، لپ تاپ روشن نمی شود

  4. ۴
    تعمیرات باتری لپ تاپ - Laptop Battery Repair

    تعمیرات باتری لپ تاپ

    خرابی باطری لپ تاپ به دلایل شارژ نشدن و یا نگه نداشتن شارژ ، متناوب و غیر قابل پیش بینی شدن تخلیه باتری ، شناسایی نشدن باطری لپ تاپ توسط سیستم عامل و پایان عمر منطقی و پیش بینی شده باتری لپ تاپ.

    تعمیرات باتری لپ تاپ شناسایی نشدن باتری در ویندوز  تعمیرات باتری لپ تاپ

    دلایل خرابی باتری لپ تاپ

    شارژ مداوم باتری لپ تاپ ، تخلیه یا Discharge بیش از حد مجاز و یا طولانی مدت باطری لپ تاپ ، استفاده از منبع شارژ نا مناسب ، اختلال در سیستم شارژ باتری لپ تاپ ، نگهداری باتری لپ تاپ در شرایط نامناسب حرارتی و رطوبت .

    با باتری لپ تاپ خود مهربان باشیم! راههای صحیح استفاده از باتری لپ تاپ را بیاموزیم .

    • تعمیر باتری لپ تاپ در موارد شارژ نشدن باتری : در این موارد با بررسی کامل اجزاء باتری و تست باتری لپ تاپ ، مشکل توسط متخصصین تعمیرات لپ تاپ لاژورد کشف و با رفع ایرادات الکترونیکی و یا کالیبراسیون سلول های لیتیوم تعمیرات باتری لپ تاپ انجام و باطری به شرایط نسبتا مناسبی باز می گردد.
    • تعمیر باتری لپ تاپ در مواردیکه باتری توسط ویندوز یا سایر سیستم عامل ها شناسایی نمی شود : شناسایی نشدن باتری در ویندوز و سایر سیستم عامل ها ممکن است به دلایل مختلفی از جمله مشکلات رجیستری ویندوز ، عدم برقراری اتصال مناسب جهت شناسایی باتری و آسیب به مدار باتری باشد که کارشناسان تعمیرات لپ تاپ لاژورد در این مورد نیز با بررسی دقیق باتری لپ تاپ شما به رفع اشکال آن می پردازند.

    کارشناسان تعمیرات لپ تاپ لاژورد در تعمیرات باتری لپ تاپ و برطرف نمودن دلایل خرابی باتری لپ تاپ حرفه ای عمل می کنند و در صورتیکه کیفیت قطعات تشکیل دهنده باتری لپ تاپ شما دارای شرایط مناسب باشند ، باتری شما را به بهترین شکل تعمیر می کنند.

    کلمات کلیدی مرتبط با تعمیر باتری لپ تاپ و رفع مشکل شارژ نشدن باتری لپ تاپ

    تعمیر باتری لپ تاپ ، باتری لپ تاپ hp ، نرم افزار تعمیر باتری لپ تاپ ، باتری لپ تاپ سونی ، مشکل شارژ نشدن باتری لپ تاپ ، شارژ نشدن باتری لپ تاپ ، علت شارژ نشدن باتری لپ تاپ ، تست سلامت باتری لپ تاپ ، دلیل شارژ نشدن باتری لپ تاپ ، تعمیر باتری لپ تاپ ایسوس ، تعمیر باتری لپ تاپDell ، تعمیر باتری لپ تاپسونی ، تعمیر باتری لپ تاپ HP

  5. ۵
    تعمیرات هارد لپ تاپ - Laptop Hard Disk Drive Repair

    تعمیرات هارد لپ تاپ

    خرابی هارد لپ تاپ از شایع ترین مشکلات خرابی لپ تاپ می باشد و درصد احتمال آن بسیار بیشتر از خرابی هارد دیسک دسکتاپ است زیرا در زمان کارکرد هارد دیسک نباید حرکت داده شود و یا ضربه و شوک بر آن وارد شود. خرابی هارد لپ تاپ به دلیل پرتابل بودن در معرض آسیب های جدی از جمله پرتاب شدن ، سقوط و وارد شدن شوک به بدنه لپ تاپ می باشند. برخی علائم خرابی هارد لپ تاپ عبارتند از : صفحه آبی مرگ Dead Blue Screen ، هارد لپ تاپ UNMOUNTABLE BOOT VOLUME ، آسیب دیدن فایل های DLL ، آسیب دیدن و یا از بین رفتن مسیر سیستم ویندوز WINDOWS\ SYSTEM32\ CONFIG\ SYSTEM ، خرابی پارتیشن ، جدول پارتیشن Partition Table ، آسیب دیدن MBR و یا خرابی سکتورهای هارد دیسک یا بدسکتور BAD Sector.

    همچنین موارد دیگری که اغلب برای تعمیر هارد لپ تاپ به گروه لاژورد مراجعه می کنند عبارتند از :

    1. هنگ کردن لپ تاپ در زمان بالا آمدن ویندوز و بر روی لوگوی ویندوز و یا قبل از صفحه خوش آمدگویی ویندوز Welcome Screen بنحوی که لوگو به حرکت ادامه می دهد ولی اتفاقی نمی افتد و در زمان طولانی ویندوز بالا نمی آید.
    2. در زمان روشن شدن لپ تاپ ، صدای ضربه زدن از داخل لپ تاپ به گوش می رسد و باعث روشن نشدن لپ تاپ یا دقیقتر روشن شدن ولی بوت نشدن لپ تاپ می شود.
    3. در بعضی موارد نیز ممکن است صدایی شبیه گیر کردن از لپ تاپ بشنوید که ممکن است خفیف یا قوی باشد و به دنبال آن لپ تاپ هنگ کند و بوت نشود.
    4. خطای S.M.A.R.T که مخفف Self-Monitoring, Analysis and Reporting Technology بوده و تکنولوژی است که کیفیت و سلامت کارکرد هارد دیسک را کنترل کرده و در صورت احتمال خرابی و یا بروز آسیب به هارد دیسک با این خطا شما را آگاه می کند تا نسبت به بررسی دقیقتر توسط کارشناس تعمیر هارد و مرکز تعمیرات هارد دیسک هرچه سریعتر اقدام نمائید.

    تعمیر هارد لپ تاپ    تعمیر هارد لپ تاپ    تعمیر هارد لپ تاپ

    دلایل خرابی هارد لپ تاپ

    خرابی هارد لپ تاپ معمولا بر اثر اتفاقاتی از جمله : وارد شدن شوک فیزیکی به لپ تاپ ، پرتاب یا سقوط لپ تاپ از ارتفاع ، افتادن لپ تاپ به داخل مایعات ، نوسانات برق ، ریختن آب بر روی لپ تاپ ، حملات بدافزار و ویروس ، استهلاک هارد لپ تاپ و افزایش حرارت بیش از حد هارد دیسک.

    خیلی مراقب هارد دیسک خود باشید! بعضی خاطرات خوش برگشت ناپذیرند.

    • تعمیر هارد لپ تاپ در صورت آسیب فیزیکی و یا الکترونیکی اجزای داخلی : در این موارد با بررسی کامل پس از بررسی کامل هارد دیسک از نظر آسیب وارده ، تعمیرات هارد لپ تاپ بایستی با تکیه بر تخصص کارشناس تعمیر هارد در هارد کلینیک لاژورد انجام پذیرد که این تعمیرات پس از جستجوی هارد مشابه جهت تعویض قطعات آسیب دیده داخلی مدیا صورت می گیرد و همچنین تعمیرات هارد لپ تاپ به دلیل حساسیت و نیاز به ابزار ، تجهیزات تخصصی در لابراتوار تخصصی هارد لاژورد انجام می پذیرد و پس از بازیابی اطلاعات موفقیت آمیز ، اطلاعات از دست رفته شما بر روی هارد جدید منتقل و به شما تحویل داده می شود.
    • تعمیر هارد لپ تاپ در مواردیکه به دلیل خطای کاربری هارد فرمت شده یا اطلاعات از روی هارد پاک شده باشند : برای اطلاع دقیق از مراحل انجام کار و بررسی کارشناسی تعمیرات هارد لپ تاپ و بازیابی اطلاعات لپ تاپ می توانید به بخش بازیابی اطلاعات مراجعه نمائید.

    کارشناسان تعمیر هارد لپ تاپ لاژورد در تعمیرات و بازیابی اطلاعات از دست رفته شما تبحر دارند و لازم نیست هیچ نگرانی به خود راه بدهید ، ما با همه توان و تجربه جایی برای نگرانی شما باقی نخواهیم گذاشت!

    کلمات کلیدی مرتبط با تعمیر هارد لپ تاپ و رفع مشکلات خرابی هارد لپ تاپ

    تعمیر هارد لپ تاپ ، سوختن هارد دیسک لپ تاپ ، تعمیرات لپ تاپ ، قیمت هارد لپ تاپ ، تعمیر لپ تاپ ، تعمیر هارد لپ تاپ ، فروش هارد لپ تاپ ، خرید هارد لپ تاپ ، هارد دیسک لپ تاپ ، تعمیر هارد لپ تاپ سونی ، تعمیر هارد لپ تاپ دل ، تعمیر هارد نوت بوک ، تعمیر هارد مینی لپ تاپ ، هارد دیسک لپ تاپ ، تعمیر هارد تبلت ، تعمیر هارد لپتاپ ، تعمیر هارد لب تاب

  6. ۶
    تعمیرات صفحه نمایش لپ تاپ - Laptop Display Repair

    تعمیرات مانیتور لپ تاپ

    خرابی های مانیتور لپ تاپ عبارتند از خرابی اتصالات فلت مانیتور لپ تاپ و سیاه بودن صفحه نمایش در زمان روشن شدن عادی لپ تاپ ، کم نور شدن مانیتور لپ تاپ در انواع LCD و LED ، سیاه شدن مانیتور لپ تاپ همراه با قرمز / صورتی شدن آنی صفحه نمایش لپ تاپ ، مانیتور لپ تاپ بدون تصویر و به رنگ سیاه و یا سفید می شود و ایجاد خطوط موازی بر روی مانیتور لپ تاپ که در موارد یاد شده خروجی سیگنال تصویر قابل مشاهده است. شایع ترین خرابی LCD و LED لپ تاپ شکستن یا ریختن آب و مایعات روی لپ تاپ است که در صورت شکستن و آسیب فیزیکی به صفحه نمایش تنها بایستی نسبت به تعویض مانیتور لپ تاپ اقدام نمود اما در موارد ریختن مایعات و نفوذ به لایه های صفحه نمایش با کمی خوش شانسی ممکن است به مانیتور آسیب جدی وارد نشود و بعد از کمی تامل اثرات آب یا مایعات از بین برود ولی در صورت جای گذاشتن اثر می بایستی توسط کارشناس تعمیر لپ تاپ با بررسی لپ تاپ ، نسبت به رفع اثر و یا تعویض ال سی دی یا ال ای دی لپ تاپ اقدام گردد.

    تعمیرات مانیتور لپ تاپ    تعمیرات فلت مانیتور لپ تاپ    تعمیرات ال سی دی لپ تاپ

    دلایل خرابی مانیتور لپ تاپ

    خرابی مانیتور لپ تاپ معمولا بر اثر اتفاقاتی از جمله وارد شدن شوک فیزیکی به لپ تاپ ، پرتاب یا سقوط لپ تاپ از ارتفاع ، افتادن لپ تاپ به داخل مایعات ، نوسانات برق ، ریختن آب بر روی لپ تاپ ، مشکلات چیپ گرافیک لپ تاپ و باز و بسته شدن بیش از حد درب لپ تاپ می باشد.

    اگر نگران هزینه بالای تعویض مانیتور لپ تاپ هستید! از لپ تاپ خود بهتر مراقبت کنید.

    • تعمیر مانیتور لپ تاپ در صورت آسیب الکترونیکی : در این موارد با بررسی کامل مانیتور یا صفحه نمایش لپ تاپ از نظر آسیب وارده ، تعمیرات LCD و LED لپ تاپ بایستی توسط کارشناس تعمیر مانیتور در لپ تاپ کلینیک لاژورد انجام پذیرد. تعمیرات مانیتور لپ تاپ بر روی مدارات انتقال تصویر از جمله کابل اتصال فلت مانیتور ، اینورتر ، HighVoltage و Backlight* انجام می گیرد و صفحه نمایش نیازی به تعویض پیدا نمی کند.
    • تعویض ال سی دی و ال ای دی لپ تاپ : در موارد شکستن مانیتور لپ تاپ دیگر امیدی به تعمیر صفحه نمایش نیست و بایستی با بررسی نوع آن توسط کارشناس تعمیر لپ تاپ ، مانیتور لپ تاپ تعویض گردد. LCD و LED های جدید بسیار گوناگون و متنوع شده اند ، خصوصیاتی از قبیل برند سازنده ، کیفیت پنل ، میزان روشنایی ، وضوح تصویر ، میزان گاما ، فرکانس نمایش تصویر ، میزان جلوگیری از تشعشع مضر ، تکنیک جلوگیری از انعکاس نور محیط و میزان مصرف برخی از مشخصات فنی این مانیتور ها هستند.

    * بیشتر بدانیم : مانیتور های LCD برای نمایش تصویر نیاز به نور پشت زمینه یا Backlight دارند. نور Backlight در انواع ۱- فلورسنت CCFL تکی و دوبل ۲- ال ای دی LED در مانیتورها استفاده می شود.

    کارشناسان تعمیرات لپ تاپ لاژورد در تعمیرات مانیتور LED و LCD لپ تاپ همواره از پنل های مانیتور با کیفیت مناسب لپ تاپ شما استفاده می کنند تا در طولانی مدت به سایر اجزاء مرتبط لپ تاپ شما آسیبی وارد نشود. لازم نیست هیچ نگرانی به خود راه بدهید ، ما با تخصص و تجربه جایی برای نگرانی شما باقی نخواهیم گذاشت!

    کلمات کلیدی مرتبط با تعمیر مانیتور لپ تاپ و رفع مشکلات خرابی صفحه نمایش لپ تاپ

    تعمیر ال سی دی لپ تاپ ، تعمیر LCD لپ تاپ ، تعمیر LED لپ تاپ ، تعویض ال سی دی لپ تاپ ، تعویض LCD لپ تاپ ، تعویض LED لپ تاپ ، lcd لپ تاپ ، تعمیر ال سی دی نوت بوک ، تعمیر ال سی دی لب تاب ، تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی ، Laptop LCD Repair ، Laptop Display Repair ، تعویض ال سی دی لپ تاپ ، قیمت ال سی دی لپ تاپ ، تعمیر پنل ال سی دی ، led backlight ، oled ، تعمیرات لپ تاپ ، تعمیرات لب تاب ، لب تاب سونی ، تعمیرات نوت بوک ، تعمیرات مینی لپ تاپ ، تعمیرات نت بوک ، تعمیرات نتبوک ، Transmissive Screens ، Reflective Screens ، Transflective Screens ، Widescreen ، Backlit LED Displays ، صفحه نمایش لمسی Touch Screen

  7. ۷
    تعمیرات چیپ و راه انداز لپ تاپ - Laptop Chipset & Drive Repair

    تعمیرات چیپ و راه انداز لپ تاپ

    بر اثر مشاهده مشکلاتی از قبیل شناسایی نشدن هارد دیسک درایو HDD ، سی دی درایو ، دی وی دی درایو ، بلوری درایو Bluray Drive ، کارت وایرلس جانبی PCMCIA Wireless ، شناخته نشدن پورت یو اس بی loose USB ports ، خرابی پورت شبکه WAN/LAN Port ، شکستگی و خرابی کیبرد لپ تاپ Keyboard و خرابی های باطری لپ تاپ bad battery ، خرابی چیپ صدای لپ تاپ یا قطع صدای لپ تاپ ، خرابی تاچ پد لپ تاپ Touch Pad ، لپ تاپ نیاز به بررسی و عیب یابی توسط کارشناس تعمیرات لپ تاپ داشته تا با مشخص کردن خرابی لپ تاپ ، تعمیر چیپ و راه انداز لپ تاپ انجام گیرد.

     تعمیر هارد لپ تاپ    تعمیرات درایو لپ تاپ    تعمیرات لحیم سردی

    دلایل خرابی چیپ و راه انداز لپ تاپ

    خرابی چیپ و راه اندازهای لپ تاپ معمولا به دلیل لحیم سردی Cold solder ، خرابی پایه چیپ Bad BGA chip و قطع اتصال کانکتورها Loose connection  اتفاق می افتد که این موارد بر اثر اتفاقاتی از جمله کارکرد لپ تاپ در دمای نامناسب و بالا ، قرار گرفتن لپ تاپ در شرایط جوی غیر استاندارد از لحاظ حرارت و رطوبت ، استهلاک قطعات بر اثر کارکرد زیاد ، بکار بردن قطعات با کیفیت پائین و مواد مصرفی نامرغوب در تعمیرات پیشین و نوسانات و ناپایداری جریان و ولتاژ در مدار لپ تاپ.

    پیشنهاد می کنیم این نوع تعمیرات حتما توسط کارشناس متبحر تعمیرات لپ تاپ انجام گیرد!

    • تعمیر چیپ و راه انداز لپ تاپ در صورت لحیم سردی و خرابی پایه چیپ : لحیم سردی از موارد شایع و مهم در خرابی لپ تاپ ها می باشد و تشخیص آن نیاز به تجربه و تخصص دارد. تعمیر چیپ لپ تاپ در این مورد بستگی به بعضی معیارها دارد که معمولا با نظر کارشناس و مشتری و همچنین با توجه به سال کارکرد لپ تاپ نسبت به تعمیر این خرابی با روشهای متداول و توصیه شده اقدام می شود که در برخی موارد نیاز به تعویض کامل چیپ برای رسیدن به پایداری بیشتر تشخیص داده می شود.
    • تعمیر خرابی کانکتور و پایه چیپ لپ تاپ : برای تعمیر لپ تاپ در این شرایط پیشنهاد میشود که کانکتور و چیپ مورد نظر تعویض گردد و نمونه مشابه آن جایگزین قطعه معیوب شود البته در برخی شرایط و در صورت موجود نبودن نمونه کانکتور و یا چیپ کارشناسان اقدام بع ترمیم خرابی کانکتور و یا پایه چیپ می کنند تا در حد امکان بتوانند منجی کارکرد دوباره قطعه مورد نظر شوند و مشکل لپ تاپ شما را برطرف نمایند.

    کلمات کلیدی مرتبط با تعمیر مانیتور لپ تاپ و رفع مشکلات خرابی صفحه نمایش لپ تاپ

    lcd لپ تاپ ، ارتقا رم لپ تاپ ، اموزش تعمیر لپ تاپ ، اموزش تعمیرات لپ تاپ ، آداپتور لپ تاپ ، آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ ، آموزش تعمیر باتری لپ تاپ ، آموزش تعمیر لپ تاپ ، آموزش تعمیرات لپ تاپ ، آموزش تعمیرات لپ تاپ ، آموزش تنظیمات وایرلس در لپ تاپ hp ، آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ ، برنامه راه اندازی وایرلس برای لپ تاپ asus ، پارتیشن بندی لپ تاپ ، تعمیر آداپتور لپ تاپ ، تعمیر باتری لپ تاپ ، تعمیر باطری لپ تاپ ، تعمیر شارژر لپ تاپ ، تعمیر کیبورد لپ تاپ ، تعمیر لپ تاپ ، تعمیر لپ تاپ hp ، تعمیر لپ تاپ سونی ، تعمیر هارد لپ تاپ ، تعمیرات تخصصی لپ تاپ ، تعمیرات لپ تاپ ، تعمیرات لپ تاپ asus ، تعمیرات لپ تاپ سونی ، تعمیرگاه لپ تاپ ، تعمیر لپ تاپ ، تعمیرات تخصصی کامپیوتر و لپ تاپ ، تعمیرات لپ تاپ ، تعویض کارت گرافیک لپ تاپ ، خاموش شدن مانیتور لپ تاپ ، خرابی باطری لپ تاپ ، خرابی کیبورد لپ تاپ ، دانلود آموزش تعمیر لپ تاپ ، دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ ، دوره تعمیرات لپ تاپ ، سایت تخصصی لپ تاپ ، شارژر لپ تاپ دل ، علت خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ ، علت خاموش نشدن لپ تاپ؟ ، علت هنگ کردن لپ تاپ dell ، فروش مادربرد لپ تاپ ، قاب لپ تاپ ، قاب لپ تاپ دل ، قطع شدن صدای لپ تاپ ، قطعات لپ تاپ ، قیمت مانیتور لپ تاپ ، کیبورد لپ تاپ ، لپ تاپ ، لولای لپ تاپ ، مادربرد لپ تاپ ، مرکز تعمیرات لپ تاپ ، مشکل خاموش نشدن لپ تاپ ، مشکلات لپ تاپ ایسوس ، نگین لپ تاپ ، نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس

  8. ۸
    تعمیرات افزایش دمای لپ تاپ و قطعات - اصطلاحا داغ کردن - Laptop Over Heat Repair

    تعمیرات افزایش دمای لپ تاپ و قطعات – داغ کردن لپ تاپ

    خرابی چیپ و داغ کردن چیپ ها بیش از حد استاندارد Bad thermal chips ، خرابی چیپ رگولاتور پاور Bad power regulator chips.

     اختلال در سیستم خنک کننده لپ تاپ    دلایل داغ کردن لپ تاپ    مشکلات داغ کردن لپ تاپ

    آثار و خرابی های ناشی از افزایش دمای لپ تاپ و داغ کردن Over Heat

    خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ shutdown randomly ، ریستارت شدن پشت سر هم keep restarting ، هنگ کردن و کند شدن بیش از حد لپ تاپ system hang .

    دلایل داغ کردن لپ تاپ

    عمده دلایل داغ کردن لپ تاپ بعلت عدم انجام سرویس های دوره ای مناسب و توسط کارشناس می باشد که موجب مسدود شدن راههای تهویه سیستم شده و بر اثر گذشت زمان پدهای خنک کننده چیپ ها و پردازنده لپ تاپ مستهلک شده و باعث افزایش دمای لپ تاپ ، کاهش کارآیی و سرعت لپ تاپ و آسیب به قطعات اصلی لپ تاپ و مادربرد لپ تاپ می شود. لپ تاپ ها بصورت منظم و با توجه به شرایط کارکرد در دوره های ۶ الی ۱۲ ماهه نیاز به سرویس کلی دارند تا با پاکسازی مسیر تهویه و فن لپ تاپ ، تعویض پدها ، روغنکاری و شستشوی فن ، شستشوی مادربرد در صورت کارکرد در شرایط مرطوب جوی ، شستشوی اتصالات کانکتوری روی برد و تعویض سیلیکون پردازنده با خنک کردن دمای عمومی لپ تاپ ، عمر مفید و سرعت کارکرد لپ تاپ افزایش یابد.

    از موارد شایع که باعث دمای لپ تاپ می شود ، قرار دادن لپ تاپ روی پارچه ، فرش ، چرم و سطوحی است که تهویه لپ تاپ را دچار مشکل می سازد و همچنین قراردادن لپ تاپ روی پا علاوه بر بستن دریچه تهویه لپ تاپ باعث آسیب به هارد دیسک لپ تاپ می شود زیرا هارد لپ تاپ در زمان کارکرد بایستی در حد امکان ثابت و بدون حرکت باشد تا آسیب جدی به آن وارد نشود.

    مراقب سلامتی خود باشید! لطفا لپ تاپ را روی پای خود قرار ندهید.

    • تعمیرات عوامل داغ کردن نوت بوک : داغ کردن لپ تاپ معمولا به دلایلی که در بالا بیان شد پیش می آید ولی در صورتیکه که به تذکرات بیان شده توجه نشود و از لپ تاپ به مدت زیادی با حرارت بالا استفاده شود ، می تواند باعث آسیب های جدی به مادربرد و یا سایر قطعات لپ تاپ شود ، از عوارض دیگر آن مصرف بیش از حد نرمال باتری لپ تاپ و کاهش عمر مفید آن به دلیل تکرار سریع فرآیند شارژ و دشارژ می باشد. این مشکل باید بصورت تخصصی توسط کارشناس مجرب بررسی و عامل افزایش حرارت لپ تاپ بصورت دقیق مشخص شود. بعد از تشخیص علت قطعی ، لپ تاپ بصورت کامل سرویس شده و سپس نسبت به تعمیر علت داغ کردن لپ تاپ پرداخته می شود. پس از انجام تعمیرات ، دستگاه مورد آزمایش میزان ثبات سخت افزاری قرار می گیرد تا کارشناسان گروه مهندسی لاژورد از برطرف شدن قطعی علت داغ کردن اطمینان حاصل کنند که این فرآیند بصورت استاندارد حدود ۱ الی ۴ روز کاری ممکن است بطول بیانجامد.

    کلمات کلیدی مرتبط با تعمیر داغ کردن لپ تاپ و رفع علت داغ کردن لپ تاپ

    تعمیر داغ کردن لپ تاپ ، تعمیرات فن لپ تاپ ، دمای لپ تاپ ، تعمیر داغ شدن لپ تاپ ، تعمیرات داغ شدن لپ تاپ ، تعمیر فن سی پی یو لپ تاپ ، تعمیر لپتاپ ، تعمیر فن لپ تاپ ، فروش فن نوت بوک ، سرویس نوت بوک ، کاهش دمای لپ تاپ ، خنک کردن لپ تاپ ، داغ شدن کیبرد لپ تاپ ، تعمیر داغ کردن نوت بوک

بررسی تخصصی لپ تاپ

نشت مایعات به داخل لپ تاپ و یا سقوط لپ تاپ به درون مایعات

به هنگام نشت و ریزش هرگونه مایعات به داخل لپ تاپ و یا پرتاب لپ تاپ به درون آب و یا مایعات به هیچ وجه اقدام به روشن نمودن لپ تاپ ننمائید و فورا آن را به مراکز تخصصی و معتبر تعمیرات لپ تاپ بفرستید.

ریختن مایعات بر روی لپ تاپ    افتادن لپ تاپ داخل آب

توجه : اقدامات لازم در زمان ریختن آب و مایعات بر روی لپ تاپ و یا افتادن لپ تاپ به درون آب و مایعات

میتوانید ناجی لپ تاپ خود باشید اگر در کوتاهترین زمان ممکن جریان برق آداپتور لپ تاپ را قطع کنید ( فیش آداپتور را جدا کنید ) و بلافاصله باطری لپ تاپ را از لپ تاپ جدا کنید. پس از اینکه این دو کار حیاتی را انجام دادید بدون هیچگونه کنجکاوی جهت آزمایش سالم بودن لپ تاپ آن را به مراکز تخصصی ارجاع دهید تا بصورت اصولی اقدام به کنترل آب رفتگی به داخل لپ تاپ و رفع مشکلات احتمالی پیش آمده کنند. همواره به یاد داشته باشید که کوچکترین رطوبت ممکن که توسط چشم نیز قابل رویت نیست می تواند موجب اتصالی هزاران قطعه الکترونیکی موجود بر روی قسمت های الکترونیکی لپ تاپ شود و اتفاقاتی از جمله از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک ، سوختن یک یا چند قطعه لپ تاپ و حتی سوختن مادربرد لپ تاپ که تعمیر و یا تعویض آن هزینه های نسبتا سنگینی را ممکن است به شما متحمل کتد.

کلمات کلیدی مرتبط با تعمیرات لپ تاپ :

تعویض کارت گرافیک لپ تاپ ، نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس ، دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ ، تعمیرات لپ تاپ ، تعمیر هارد لپ تاپ ، تعمیر آداپتور لپ تاپ ، آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ ، پارتیشن بندی لپ تاپ ، تعمیرات لپ تاپ ، تعمیرات تخصصی کامپیوتر و لپ تاپ ، نگین لپ تاپ ، تعمیرات لپ تاپ asus ، آموزش تعمیر لپ تاپ ، دوره تعمیرات لپ تاپ ، مرکز تعمیرات لپ تاپ ، آموزش تعمیرات لپ تاپ ، آموزش تعمیرات لپ تاپ ، تعمیر شارژر لپ تاپ ، تعمیرگاه لپ تاپ ، مادربرد لپ تاپ ، اموزش تعمیر لپ تاپ ، تعمیر کیبورد لپ تاپ ، اموزش تعمیرات لپ تاپ ، آموزش تعمیر باتری لپ تاپ ، برنامه راه اندازی وایرلس برای لپ تاپ asus ، آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ ، خاموش شدن مانیتور لپ تاپ ، تعمیر باطری لپ تاپ ، تعمیر لپ تاپ سونی ، تعمیر لپ تاپ ، لولای لپ تاپ ، تعمیرات لپ تاپ سونی ، تعمیر لپ تاپ ، خرابی کیبورد لپ تاپ ، قاب لپ تاپ ، دانلود آموزش تعمیر لپ تاپ ، قطع شدن صدای لپ تاپ ، خرابی باطری لپ تاپ ، قاب لپ تاپ دل ، ارتقا رم لپ تاپ ، علت خاموش نشدن لپ تاپ؟ ، آموزش تنظیمات وایرلس در لپ تاپ hp ، تعمیر باتری لپ تاپ ، تعمیر لپ تاپ hp ، هارد اینترنال لپ تاپ ، علت خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ ، علت هنگ کردن لپ تاپ dell ، مشکل خاموش نشدن لپ تاپ ، قیمت مانیتور لپ تاپ ، lcd لپ تاپ ، تعمیرات تخصصی لپ تاپ ، سایت تخصصی لپ تاپ ، آداپتور لپ تاپ ، مشکلات لپ تاپ ایسوس ، فروش مادربرد لپ تاپ ، شارژر لپ تاپ دل ، قطعات لپ تاپ ، کیبورد لپ تاپ ، لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ سونیتعمیرات لپ تاپ ایسوستعمیرات لپ تاپ اپلتعمیرات لپ تاپ دلتعمیرات لپ تاپ اچ پیتعمیرات لپ تاپ توشیباتعمیرات لپ تاپ کامپکتعمیرات لپ تاپ فوجیتسوتعمیرات لپ تاپ ایسرتعمیرات لپ تاپ سامسونگتعمیرات لپ تاپ پاناسونیکتعمیرات لپ تاپ ام اس آیتعمیرات لپ تاپ گوگلتعمیرات لپ تاپ Lenovoتعمیرات لپ تاپ IBMتعمیرات لپ تاپ شارپتعمیرات لپ تاپ Gatewayتعمیرات لپ تاپ Compalتعمیرات لپ تاپ one laptop per childتعمیرات لپ تاپ Averatecتعمیرات لپ تاپ Razerتعمیرات لپ تاپ adventتعمیرات لپ تاپ system 76تعمیرات لپ تاپ Medionتعمیرات لپ تاپ Vizioتعمیرات لپ تاپ Why!

تعمیرات لپ تاپ
ارسال
امتیاز کاربران ۵ (۶ نظر)

پرسش و پاسخ

انجمن تخصصی پاسخ به سوالات متداول تعمیرات لپ تاپ
پرسش کاربران و پاسخ آنان را در پائین مطالعه نمائید
تعداد 539 نظر
  1. سلام. لب تاب دل n5010 تازگی ها بیش از حالت معمولش داغ میشه و نه زیاد. و تا زمانی که وارد بازی نشوم مشکلی نداره و فقط یه خورده داغه. همینکه وارد بازی میشم خیلی داغ میشه و رو صفحه نمایش خطوط رنگی رنگی میاد و ریست میشه و تا سرد نشه خوب نمیشه.
    با نرم افزار gpu-z بررسی کردم دیدم در حالت عادی دما ۵۵ درجه است ولی بعد از اجرا کردن بازی دمای ۸۰ درجه را نشان میدهد و همینکه به ۸۱ میرسه اون مشکل براش پیش میاد. و در مدت حدود ۱۰ ثانیه به این دما میرسه.

    مشکل لبتاب من چیه و آیا قابل رفع شدن هست و اینکه چقد هزینه داره؟ با تشکر

  2. سلام. لپ تاپ Asus k43 sj دکمه پاور را که میزنم لپ تاپ حالت بوت شدن پیدا میکند اما روشن نمیشود. تصویری در صفحه نمایش نیست.اما دکمه پاور روشن است. مشکل از چیه؟! ضمن اینکه من شهرستانم چطوری میتونم در صورت نیاز لپ تاپ رو برای تعمیرات برسونم بهتون؟

  3. سلام خسته نباشید
    من یک لپ تاپ ASUS مدل k56C دارم وقتی مانیتورش رو از زاویه حدود ۸۰ درجه بیشتر باز میکنم تصویرش قطع میشه و همینطور وقتی روی یکی از لولاهایی که مانیتور رو به خود لپ تاپ وصل کرده فشار میدم تصویر قطع و وصل میشه…
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  4. سلام من یک لپ تاپ asus k53sv دارم که کارت گرافیک دومش nvidia gt 540m هست به هیچ وجه کارت دومو نمیشناسه حتی بعنوان unknown هم نشون نمیده ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  5. سلام
    ممنون از سایت خوبتون
    ببخشید لپ تاب من ASUS N551V است
    دو سه هفته است که دچار مشکل شده
    مشکلشم از این قرار ه که نو رصفحه کم میشه و خطوطی روی صفحه ایجاد میشه و صفحه کلید که دکمه ها رو می زنی کار نمی کنه یکم که صفحه نمایش رو تکون میدی درست میشه و خطوط از بین میره و نورصفحه در عرض چند ثانیه باز ثابت میشه
    گفتند به احتمال زیاد از باز و بسته شدن زیاد لپ تاپ است
    می خواستم بدونم ممکنه احتیاج به تعویض ال سی دی باشه یا نه
    نمی تونم لپ تابم رو هر جایی ببرم چون من هم اطلاعات شخصی زیادی روش دارم و هم اینکه می ترسم دستکاری بشه
    چون کامپیوترم رو دو بار تعمیر کردم هم قطعاتش تعویض شده بود هم مشکل رفع نشده بود و پول هنگفتی هم گرفتند و مشکلش رفع هم نشد
    البته من اصفهان نیستم شیرازم می خوام حداقل بدونم ریشه این مشکل از کجاست و یکم سر در بیارم تا موقع تعمیر بفهمم چه کاری باید انجام بدند و چه مبلغی بدم و چه مدت باید دستشون باشه
    ممنون بابت همکاریتون

    • با درود و سپاس از شما
      احتمال خرابی فلت ( کابلی که مانیتور رو به مادربرد متصل میکنه ) لپ تاپ هست ولی چون لپ تاپ شما سری N هست باید از مراکزی که قطعه رو موجود دارند و تصمیم به ارسال لپ تاپ دارید قیمت بپرسید و بعد برای بررسی به همان مرکز ارسال نمائید.

  6. سلام و خسته نباشید دستمزد تعویض هارد لبتاب hp dv3 چقدر میشه ممنون میشم جوتب بدید

  7. سلام n501 jw asuseدارم یهو خاموش شد بوی سوختگیم شدیدا اومداحتمالتون چیه؟؟

  8. سلام من لب تاپم یه گوشه صفحه ترک خورد بعد اینکه روشنش کردم نصفه صفحه تیره شده بود ولی میشد با لب تاب کار کرد بردم صفحه مانیتور رو عوض ردم ازم ۳۱۰ هزار تومان هزینه گرفتن میخوام ببینم مبلغی که گرفتن درسته و اینکه نمیشد خود همون صفحه رو با چسب مخصوص درست کرد مدل لب تاپم hp envy 15k010ne هستش و صفحه لب تاپ هم مدلlp156whb tl اینی که پشتش نوشته اینه

  9. سلام .. خسته نباشید .
    من لپ تاپ من ایسوس مدل s550c هستش… نمیدونم چی شده یک دفعه خاموش شد دیگه هم روشن نمیشه البته دکمه پاور میزنم سیستم روشن میشه و قبل از این که چیزی بیاد روی صفحه سریع خاموش میشه … البته گاهی نا خداگاه بعد از چند بار زدن دکمه پاور سیستم بالا اومد و خیلی راحت هم کار کردم و بعد از خاموش شدن باز دیگه روشن نشدش..
    ممنون میشم که بگین مشکلش از چیه …

  10. باسلام
    کار من مربوط به لپتاب نیست یه آیسی دارم که میخوام پروگرام شه اسمش
    PSD311
    است اگه پروگرامرتون میتونه پروگرامش کنه کمک بزرگی در حقم میکنید هزینه اش هم هر چی باشه بفرمایید تا پرداخت کنم
    ضمناآدرستون هم بفرستید
    ممنون

  11. سلام خسته نباشید من یه لبتاب A43SD ASUS دارم چند وقت پیش دادم سوکت شارزش رو عوض کردن ازاون موقع وقتی باتری رو درمیارم و مستقیم از اداپتور استفاده میکنم تاچ پدم کند کار میکنه و وقتی کلیک میکنم رو فایلی میره اسمشو عوض کنه.ولی وقتی باتری روشه هیج مشکلی نداره .مشکل از جی میتونه باشه؟
    در ضمن همیشه از پد خنک کننده استفاده میکنم
    ممنون

  12. سلام
    من یه لبتابه msi ge40 hq دارم که از روز اول درست کار نمیکرد مثلا الکی دور فن بالا میرفت بدون اینکه کاری انجام بده یا تو کار های خیلی معولی هنگ میکرد حتی تو خود ویندوز . وردم به زور باز میکرد . دادم خود شرکتش صد تومنم ازم گرفت ولی درست نشد. تو چند تا سایت خوندم کلا این مدل لبتاب این مشکلو دارن . ایا قابل تعمیر هست یا نه و اگه هست هزینش چقدره؟

    • درود بر شما
      برخی سری لپ تاپ ها به دلایلی از جمله کیفیت نامرغوب قطعات و یا عدم سازگاری قطعات مونتاژ شده دچار ضعف و یا باگ می شوند که معمولا اگر کمپانی سازنده فکری به حال آن بکند نسخه بروزرسانی سخت افزاری و یا نرم افزاری آنرا ارائه می کند. بنظرم از طریق بخش پشتیبانی سایت MSI پیگیری کنید تا پاسخ آنها را بشنوید.

  13. با سلام, من لپ تاب توشیبا مدل l310 دارم مشکلی که الان در حال حاضر لپ تاب داره این هست که روشن می شه ولی تصویر نداره یعنی وقتی روشن می شه ی وقت تصویر داره ی وقت صفحه تصویر نداره اما همچنان روشنه به ی تعمیراتی مراجعه کردم گفت از های ولتاژ اگر باشه با تعمیر یا تعویض حل می شه اما الان می گه فرمان از cheap دچار مشکله که می گه cheap این مدل سخت گیر می آد لطفا من رو راهنمایی کنید؟

  14. سلام.من لپتاپ ایسوس دارم که به محض نشان دادن آرم ،خاموش و خودکار روشن میشه و تواین لوپ میفته.مشکلش چیه و هزینه اش چقدر میشه ؟ممنون

  15. سلام من لپ تاپم ایسوس هست،بدون اینکه لپ تاپ رو خاموش کنم درش رو بستم،بعد از چند ساعت اومدم روشنش کنم، روشن نمی شد.زدمش به شارژ نه صدایی میداد و نه چراغی روشن می شد
    قابل تعمیر هست یا نه؟

  16. سلام و خسته نباسید
    من یک لب تابی دارم ک میخواهم گرافیکش عوض بشه.
    ایااین کار ممکنه و هزینه اش چقدر میشود؟

    • درود بر شما
      با توجه به ساپورت مادربرد لپ تاپ قابل تصمیم گیری است ، البته در صورت موجود بودن گرافیک موردنظر که معمولا اینکار پیشنهاد نمی شود به دلیل اینکه مادربرد را عملا در معرض حرارت بالا و تعمیر گرافیک جهت تعویض قرار می دهد و موجب استهلاک مادربرد می شود و شاید تغییر محسوسی در کارآیی سیستم مشاهده نکنید. ( با توجه به اینکه مدلهای قابل تعویض بر روی یک مدل خاصی از لپ تاپ تقریبا نزدیک بهم هستند )

  17. سلام و درود لب تاب من ایسر و صفحه تاچ ولی گوشه صفحه شکسته حالا خوب بالا نمیاد برای تعمیرش باید چیکار کنم مدل v5 هستش لطفا راهنمایی کنید ممنون

  18. با سلام خدمت کارشناسان محترم
    بنده یک لبتاب لنوو z4070 دارم که ال سی دی آن شکسته، به نظر شما برای تعویض از یک ال سی دی فول اچ دی مثل خودش استفاده کنم یا یک ال سی دی اچ دی هم کفایت میکنه و نیاز به هزینه اضافی نیست ، منظورم اینه که چون ال سی دی اصلیش فول اچ دی بوده الان اچ دی بزارم مشکلی ایجاد نمیکنه و اینکه تفاوت ملموسی بین این دو ال سی هست آیا؟؟
    ممنون از سایت خوبتون

  19. سلام وقت بخیر.لپ تاپ من سونی وایو مدل fz290 است و از دیروز هنگام روشن کردن صفحه وایو نمایش داده میشه ویک لحظه صفحه سبز و سپس ریاستارت میشود و وارد محیط ویندوز نمیشود. این ریاستارت شدن مدام تکرار میشود.هیچ اتفاقی قبلش نیفتاده بود و ضربه یا ریختن مایع و … پیش نیامده است.
    ممنون میشوم نظر خودتون را بفرمایین

  20. با سلام. من یک لبتاب dell دارم ک قدیمی هستش و فکر کنم الان بر اثر ضربه نور صفحه پریده ولی با کمی دقت میشود کارکرد لبتاب را دید حالا باید چه کار کنم؟

  21. سلام. به صورت اشتباهی به لپ تاپ کن جریان برق مستقیم وصل شده.. و وقتی به تمیرکار مراجعه کردم گفت که مادر برد لپتاپ سوخته و لپ تاپ من دیگه به درد نمی خوره… می خواستم بپرسم ایا امیدی هست که شما بتونید تعمیرش کنید…؟! اگه بشه حداکثر هزینه چقدره؟!

  22. دوست عزیز من لپتابم رو روشن بود بعد بهش یه کابل یو اس بی وصل کردم ولی همین که کابل جدا شد لپتابم قطع شد،نمیدونم چیکار کنم،فقط چراغ لامپش روشنه اون پایین همه خاموشه به غیر از لامپ،نه خاموشه نه روشنه،هر کاریم تو سایتا بود کردم،از جمله در اوردن باطری و روشن کردن از طریق شارژر،توروخدا کمکم کنید.

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.
ضمن تشکر از بازدید شما ، به دلیل تغییرات در فعالیتهای مجموعه تا اطلاع ثانوی از پذیرش معذوریم. لطفا در صورت ضرورت پیام خود را از طریق تلگرام برای ما ارسال نمائید و با کمی صبوری منتظر پاسخ باشید. با سپاس ارسال پیام در تلگرام