بهترین مارک لپ تاپ های دنیا در ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸

۱۳۹۷-۰۳-۳۱

بهترین مارک لپ تاپ های دنیا در ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸

بهترین مارک لپ تاپ های دنیا را بشناسیم

چه شما یک لپ تاپ گیمینگ گران خریده باشید، چه یک کروم بوک سبک و ارزان ، معیار انتخاب بهترین مارک لپ تاپ به پارامترهایی مانند پشتیبانی ، طراحی، نوآوری، قیمت / گزینش و بیشتر از همه به کیفیت محصول وابسته است. در سال ۲۰۱۸ ، برند لپ تاپ لنوو برای دومین سال پیاپی، در رده اول قرار گرفت و برند لپ تاپ اچ پی با اختلاف کمی در مقام دوم و برند لپ تاپ دل در مقام سوم قرار گرفت .

نمودار رتبه بندی و مقایسه لپ تاپ ها 2018


۱- لنوو Lenovo با امتیاز ۸۶

لنوو برای بار دوم مقاوم اول را در بین بهترین مارک لپ تاپ های دنیا در ۲۰۱۸ و به واسطه تولید محصولات با دوام کسب کرد. از لپ تاپ زیبای کربنی ThinkPad X1 که تنها محصول این کمپانی بوده است که موفق به کسب ۵ ستاره از منتقدان شده است ، تا لپ تاپ لنوو تطبیق پذیر مدل Yoga 920 ، که بیشترین جوایز انتخاب منتقدان هر برند را دریافت کرد.

همچنین ، بالای ۵۳ درصد از محصولات این کمپانی ، امتیاز ۴ به بالا را کسب کرده اند. با این حال، امتیاز پشتیبانی فنی شرکت لنوو از سال های گذشته کمتر شده است و رقابت تنگاتنگ آن با HP و Dell باعث شده است که این مقطع بسیار حساس باشد.

رتبه بندی 2018 لپ تاپ لنوو


۲- اچ پی HP با امتیاز ۸۵

پس از یک سال پررنگ برای کمپانی HP ، که پر از لپ تاپ های قانع کننده و پر زرق و برق مانند HP Spectre x360 ، نوت بوک قدرتمند ZBook 17 و لپ تاپ مقرون به صرفه HP Envy 13t بود ، این کمپانی از رتبه خود در سال ۲۰۱۷ دو پله به جلو حرکت کرده است.

رتبه بندی 2018 لپ تاپ اچ پی


۳- دل Dell با امتیاز ۸۲

نمونه محصولات دل ، ترکیبی از سیستم های فوق العاده و عالی، مانند Dell XPS 13 و Alienware های ۱۵ اینچی عالی ، حوصله سر بر و محصولات اقتصادی است . این کمپانی به واسطه بازار بزرگی که کسب کرده است، برای حمایت از فن آوری پیشرفته خود، کاربرانی را که از آنها پشتیبانی کنند ، حمایت می کند.

رتبه بندی 2018 لپ تاپ دل


۴- ایسر Acer با امتیاز ۸۱

با داشتن لپ تاپ هایی مانند Spin 1 و Aspire E 15 در جایگاه های مناسب در بازار، ایسر به خوبی می داند که چگونه لپ تاپ های کیفیت بالای خود را در با قیمت های مقرون به صرفه وارد بازار کند. همچنین، این شرکت می تواند محصولات حرفه ای تری را در بازه ی قیمت بالاتر ، مانند Predator 21X تولید کند.

رتبه بندی 2018 لپ تاپ ایسر


۵- ایسوس Asus با امتیاز ۸۱

با تشکر از سیستم های نوآورانه مانند Zephyrus، ایسوس یکی از پرچم داران بهترین لپ تاپ های گیمینگ است. با داشتن مدل های آبی خیره کننده مانند ZenBook UX331UN ، لپ تاپ های فنا ناپذیری مانند کروم بوک C213S و یا یک  دستگاه گران مانند  ZenBook UX330UA ، ایسوس پرچمدار طراحی و قیمت گذاری است.

رتبه بندی 2018 لپ تاپ ایسوس


۶- مایکروسافت Microsoft با امتیاز ۷۷

مایکروسافت تعداد لپ تاپ های محدودی تولید می کند ، اما همگی آنها سیستم های درجه ی یک هستند. نوآوری این کمپانی در تولید  Surface Book 2 ، که تبدیل پذیر و رنگارنگ و راحت است ، باعث برجسته شدن لپ تاپ های سورفیس مایکروسافت شده است.

رتبه بندی 2018 لپ تاپ مایکروسافت


۷- اپل Apple با امتیاز ۷۲

اوه بنظرتون چطور ممکن است این اتفاق افتاده باشد ؟ اپل تنها بر روی لپ تاپ های خود به عنوان یک تجارت بزرگ تمرکز نکرده است. در سال های گذشته این کمپانی هیچ گاه به نوآوری یا تغییر طراحی لپ تاپ خود در سال گذشته نپرداخت و تنها یکی از لپ تاپ های این کمپانی موفق به دریافت جایزه منتخب ویراستاران شده است. با همه این ها ، گروه کوک همچنان یکی از بهترین پشتیبانی های فنی را دارد که می توانید از آنها برخوردار شوید.

رتبه بندی 2018 لپ تاپ اپل


۸- ریزر Razer با امتیاز ۷۰

در صورتی که به دنبال لپ تاپ گیمینگ حرفه ای می گردید و از بودجه زیادی برخوردار هستید، باید نگاهی به برند Razer داشته باشید که برخی از لپ تاپ های آن بسیار قانع کننده هستند؛ لپ تاپ های مورد نظر عبارتند از : Razer Blade و Razer Blade Pro . درصورتی که به دنبال مدل مقرون به صرفه تری هستند ، می توانید به مدل های دیگری نگاه بیندازید.

رتبه بندی 2018 لپ تاپ ریزر


۹- ام اس آی MSI با امتیاز ۶۷

MSI یکی از شرکت های برتر لپ تاپ است ، اما همچنان در جایگاه پایین تری است. یکی از مهترین دلیل ها ، پشتیبانی فنی ضعیف است . با این حال، این کمپانی هنوز هم محصولات منحصر به فردی از جمله  MSI GT75VR Titan Pro دارد که دارای یکی از بهترین کیبورد ها برای لپتاپ های گیمینگ است.

رتبه بندی 2018 لپ تاپ ام اس آی


۱۰- سامسونگ Samsung با امتیاز ۶۷

اگر سامسونگ ، نیمی از توجه و عشقی که به گوشی های خود دارد را به لپ تاپ های خود نیز بدهد ، این کمپانی بسیار بهتر از اکنون می شود. همانطور که می دانید، سامسونگ مجموعه کوچکی از لپ تاپ ها را ارائه می دهد که در رقابت بازار نیستند. همچنین ، طراحی های این لپ تاپ ها جذاب نیستند. اما با این حال از پشتیبانی فنی بسیار عالی برخوردار است .

رتبه بندی 2018 لپ تاپ سامسونگ

برگرفته از : بهترین و بدترین مارک لپ تاپ در ۲۰۱۸

بهترین و بدترین برندهای لپ تاپ در سال ۲۰۱۸
ارسال
امتیاز کاربران ۵ (۱ نظر)
دانستنیها, لپ تاپ, مقالات , , ,

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.