ایجاد برگه با قالب متفاوت در وردپرس

۱۳۹۴-۱۰-۲۳

ایجاد برگه با قالب متفاوت در وردپرس

چرا نیاز به ایجاد برگه با قالب متفاوت در وردپرس در وردپرس خواهید داشت ؟

وقتی که از یک قالب وردپرس استفاده می نمایید اصلی ترین مزیت آن این است که تمامی صفحات وب سایت شما از یک قالب و استایل ویژه بهره مند می شوند ؛ این کار باعث انسجام و یکپارچگی وب سایت وردپرس می شود و مخاطب را از این یکپارچگی به وجد می آورد . در تمامی برگه ها و صفحات وردپرس شما یک قالب یکپارچه قرار گرفته است .

اما حتما برایتان رخ داده است که بخواهید یک صفحه از وب سایت وردپرس خود را با قالبی متفاوت از آنچه باقی صفحات سایت داراست ، به نمایش بگذارید . به عنوان مثال ، میخواهید به صفحه تماس با ما یا گالری تصاویر خود استایلی متفاوت از استایل کلی قالب بدهید . برای این کار قطعا نیاز خواهید داشت که به ایجاد یک برگه با قالب متفاوت در وردپرس دست بزنید .

با ما همراه باشید تا در چند دقیقه این کار را انجام بدیم .

ابتدا در پوشه قالب ، یک فایل php با هرنام دلخواهی که دوست دارید بسازید (در اینجا ما نام آن را lajvard.php میگذاریم) و کد قالب مد نظر خود را در آن قرار دهید و آن را ذخیره کنید .  برای اختصاص دادن این فایل به یک صفحه کافیست که کد زیر را در اول صفحه خود قرار دهید:

<?php
/*
Template Name: lajvard
*/
?>
اکنون کافیست وارد قسمت ایجاد برگه شوید و سپس از منوی سمت راست قالب خود(سمت راست قالبهای فارسی شده) از قسمت “قالب” نام پوسته ای را که گذاشته اید انتخاب نمایید . به همین راحتی !
آموزش, آموزش وردپرس, دانستنیها

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.