چگونه Instagram Live Video را ذخیره کنیم و مجدداً به اشتراک بگذاریم؟

۱۳۹۶-۰۳-۲۷

چگونه Instagram Live Video را ذخیره کنیم و مجدداً به اشتراک بگذاریم؟

یکی از امکانات جالب و محبوب اینستاگرام ، امکان ارسال ویدئوهای Live و زنده است . به این صورت که شما می توانید لحظات خود را به صورت زنده  و آنلاین با دوستان اینستاگرامی خود به اشتراک بگذارید و حتی در زمان ارسال ویدئو ، به صورت متنی از نظرات آنها آگاه شوید. این ویدئو ها تنها در همان لحظات  ارسال قابل ملاحظه هستند و اگر دنبال‌کنندگان شما این ویدیوها را تا زمانی که Live هستند تماشا نکرده باشند، راهی برای تماشا وجود ندارد مگر آنکه ویدیو را ذخیره کرده باشید و مجدداً به اشتراک بگذارید. در ادامه روش ساده ای را برای ذخیره این ویدئو های لایو و به اشتراک گذاشتن مجدد آنها در اختیارتان قرار می دهیم.

اخیرا اینستاگرام گزینه ای به نام Save به ویدئوهای اینستاگرام اضافه کرده است تا مشکل کاربران برای ذخیره کردن این دیدئو ها را مرتفع کند. پس برای استفاده از این قابلیت ، ابتدا باید اینستاگرام خود را به آخرین نسخه موجود بروزرسانی کنید . حال می توانید به بخش استوری های (Instagram Story) اینستاگرام بروید و ویدئو زنده یا Live خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

ویدیوی لایو یا زنده را تا زمانی که دوست دارید ادامه بدهید تا فالوئرها از آن لذت ببرند. همچنین، می‌توانید در طول مخابره‌ی ویدیو، نظرات خود را پست کنید و دنبال‌کنندگان هم می‌توانند نظرشان را ارسال کنند.

پس از پایان ویدیوی زنده، اینستاگرام تعداد بینندگان را نمایش می‌دهد و در همین صفحه گزینه‌ی ذخیره کردن ویدیو نیز نمایان می‌شود. کافی است به گوشه‌ی بالای صفحه دقت کنید:

 

در صورتی که گزینه Save با برندی ، اینستاگرام ویدیو را درون حافظه گوشی یا تبلت شما ذخیره می کند و از لحاظ تصویر و ساختار، دقیقا مانند تصویری است که با دوربین گوشی گرفته اید. به همین دلیل به راحتی می توانید این ویدئو را در دیگر نرم افزارها و اپ ها یا دیگر شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

توجه توجه : گزینه‌ی ذخیره‌سازی ویدیوی لایو تنها برای کسی که ویدیو را ارسال می‌کند، در دسترس است و نمی‌توان ویدیوی دیگر کاربران که به صورت زنده مخابره شده را ذخیره کرد.

آموزش, دانستنیها, نرم افزار , ,

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.