لپ تاپ ایسوس VivoBook E403SA با عمر باتری چهارده ساعته!

۱۳۹۵-۰۸-۲۵

لپ تاپ ایسوس VivoBook E403SA با عمر باتری چهارده ساعته!


بررسی لپ تاپ ایسوس VivoBook E403SA – لپتاپی اقتصادی

اگر بخواهید یک لپ تاپ اقتصادی تهیه نمایید همواره گزینه های زیادی وجود دارد و ممکن است انتخاب از میان آنها دشوار باشد. یکی از این لپ تاپ های اقتصادی که می توانید تهیه کنید لپ تاپ ایسوس VivoBook E403SA است که عنوان شده است عمر باتری آن ۱۴ ساعت است.

Asus VivoBook E403SA با پردازنده ۴ هسته ای پنتیوم اینتل، ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD و پورت USB-C در یک بدنه آلومنیومی با ضخامت ۰.۷ اینچی عرضه می گردد. VivoBook جدید بدون شک با این امکانات، نوت بوک ویژه ای محسوب نمی شود اما این را در نظر داشته باشید که یو اس بی نوع C یا حافظه SSD، مواردی نیستند که بتوانید در همه لپ تاپ های ارزان شاهد حضورشان باشید. قیمت این لپ تاپ ایسوس ۳۹۹ دلار می باشد که با توجه به مشخصات سخت افزاری آن ، می توان آن را یکی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی موجود در بازار اعلام کرد.

لپ تاپ ایسوس VivoBook E403SA

لپ تاپ ایسوس VivoBook E403SA

سایر مشخصات این دستگاه عبارت است از : دوربین VGA، بلوتوث و وای فای ، پورت های USB 2.0 و  USB3.0 و USB Type C ، HDMI ، باتری با طول عمر ۱۴ ساعا ، تاچ پد با امکان سوآپ، اسکرول و زوم کردن

همچنین، ایسوس در این لپتاپ اقتصادی خود از تکنولوژی Icecool استفاده کرده است که دمای جایگاه استراحت دست روی دستگاه را بین ۲۸ تا ۳۵ درجه سانتی گراد حفظ می کند که پائین تر از دمای بدن انسان است.

دانستنیها, لپ تاپ, مقالات

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.