فلش مموری ADATA UV310 ، شیک و زیبا و ضد آب

۱۳۹۶-۰۲-۲۰

فلش مموری ADATA UV310 ، شیک و زیبا و ضد آب

در روزهای اخیر ، کمپانی ای دیتا از جدیدترین فلش مموری خود با نام UV310 رونمایی کرد. فلش مموری ADATA UV310 ، دارای یک بدنه فلزی براق و شیک است و بر روی آن لوگوی ADATA به زیبایی حک شده است. طول این فلش مموری کمی زیاد است؛ اما با ظاهر زیبا و جذاب خود ، مناسب برای اتصال به لپ تاپ های بدنه فلزی گران قیمت است. شاید مشابه این فلش مموری را در بازار دیده باشید اما این فلش با امکانات و ظاهری متفاوت ، یکی از بهترین فلش مموری های روز است.

 

 

ADATA UV310 از آلیاژ روی ساخته شده است که روکش آن تحت فرایند سندبلاست ایجاد شده است. کمپانی ای دیتا اذعان می دارد که روکش این فلش مموری ضد خش است و استفاده کنندگان به راحتی می توانند آن را در کیف خود و در کنار وسایلی مانند کلید و تجهیزات فلزی خود به دور از نگرانی خط و خش افتادن قرار دهند. همچنین، گفته شده است که فلش مموری ای دیتا UV310 از مقاومت بالایی در برابر شوک و ضربه برخوردار است. مقاومت در برابر آب و گرد و خاک و استفاده از یک اسپیکر بیسیم ضد آب ، استفاده از این فلش را بسیار جذاب کرده است.

در کنار همه خصوصیت ها و جذابیت هایی که در بالا برای این فلش مموری بیان شد ، وزن سبک آن که تنها ۴.۷ گرم است ، گوی سبقت را از رقیبان خود دزدیده است. ای دیتا می‌گوید که ساخت بدون هرگونه درز این فلش درایو بدان معناست که طراحی کلی آن نقاط ضعف را به حداقل رسانده است تا کاربرانی که قصد دارند اطلاعات بسیار مهمی را به یک فلش درایو انتقال داده و با خود حمل کنند، نسبت به سایر فلش درایوهای پلاستیکی از امنیت بالاتری برخوردار باشند.

ناگفته نماند که فلش درایو ای دیتا UV310 از USB 3.1 همراه با سرعت ۵Gbps پشتیبانی می‌کند و در مدل های ۱۶ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایتی و ۶۴  گیگابایتی به فروش خواهد رسید. متاسفانه در حال حاضر قیمت این محصولات مشخص نیست، اما انتظار می‌رود با ورود فلش های سری UV310 به بازار، سایر محصولات مشابه این شرکت افت قیمت پیدا کنند.

اخبار, دانستنیها, هارد فلش رم

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.