راهنمای خرید اولترابوک

۱۳۹۳-۰۴-۲۷

راهنمای خرید اولترابوک

راهنمای خرید اولترابوک – چطور اولترابوک ایده آل خود را انتخاب کنیم؟

اگر در بازار نوت بوک به دنبال لپ تاپ سبک با جنس بدنه ی خارق العاده و سفر پسند با سیستم عامل ویندوز هستید قطعا با چندین اولترابوک در فهرست انتخابی خود برخورد خواهید کرد. کمپانی اینتل لپ تاپی را به بازار معرفی کرد که انقلابی در لپ تاپ های قابل حمل بوجود آورد که همچنان کارآیی چیپ های قدرتمند خود را بر روی آنها حفظ کرد.

بیشتر مردم با اطلاعات نه چندان جدید از بازار نوت بوک ممکن است با برند اولترابوک و مفهوم عمومی اولترابوک Ultrabook آشنا باشند ، اما خریداران آینده نگر ممکن است از مشخصات جزئی حال حاضر که توسط اینتل برای تبدیل به حق برچسب لپ تاپ به اولترابوک انجام می شود آگاه نباشند. دلیل این امر اینست که تعریف اولترابوک چیزی شبیه یک هدف در حال حرکت است و اینتل با انتشار هر پردازنده موبایل جدید ، هویت اولترابوک ها را تغییر می دهد.

مشخصات آخرین اولترابوک Ultrabook تابستان گذشته اعلام شد ، زمانیکه اینتل نسل چهارم پردازنده های خود را معرفی کرد که قبلا با نام کد Haswell نامگذاری شده بود. اما تعدادی از فروشندگان از جمله لنوو Lenovo ، با سری فوق العاده ی X1 Carbon Touch هنوز پیشنهاد اولترابوک های بر پایه چیپ های قدیمیتر اینتل را می دهند. این دستگاه ها مشخصات اولترابوک های جدید را ندارند چون قبل از آخرین رونمایی اینتل معرفی شدند.

نیازمندی های حال حاضر اینتل ، گذشته از پردازنده موبایل اینتل ، مشخصات دیگر یعنی صفحه نمایش تاچ اسکرین ، فاکتور فرم ضخامت کمتر از ۰.۹ اینچ ، حداقل ۶ ساعت عمر مفید کارکرد باطری در زمان پخش ویدئوی HD ، توانایی روشن شدن از حالت Sleep در ۳ ثانیه یا کمتر و پشتیبانی سخت افزاری از کنترل و فرامین صوتی را تحت پوشش قرار می دهد. همچنین اولترابوک ها Ultrabook بایستی بهمراه آنتی ویروس Anti Virus ، نرم افزار ضد بد افزار یا Anti Malware و تکنولوژی ضد سرقت اینتل Intel Anti-theft و حفاظت هویتی اینتل برخوردار باشند.

منبع : PCWorld

باقی به نقل از مترجم گوگل :

در حالی که نسبتا در پرداختن به اندازه و قابلیت های عمومی شرح داده شده، این نیاز را انتخاب طراحی اجازه می دهد که سازندگان اولترابوک به افتراق محصولات خود را مانع است. خریداران آگاه باید فرض کنیم نه همه اولترابوک برابر خلق شده اند. به عنوان مثال، در حالی که اینتل تعیین کرده است یک محدودیت برای ضخامت، آن را حداکثر وزن دیکته نیست. برخی از اولترابوک می تواند ۴ پوند یا بیشتر وزن، در حالی که دیگران واقعا پر وزن هستند. اندازه صفحه نمایش نیز می تواند به طور گسترده ای متفاوت است. نمایش ۱۴ یا ۱۵ اینچ معمولی است، اما می توان آنها را به عنوان کوچک به عنوان ۱۰ یا ۱۱ اینچ. اینتل، که مفهوم اولترابوک در بخشی برای مبارزه با شوق قرص توسعه یافته، در حال تشویق مشتریان خود را به آزمایش با ۲ در ۱ عوامل شکل است که مرز بین یک قرص مانند تخته سنگ ها و لپ تاپ تاشو.

در اصل، آنها هر دو به یک لپ تاپ و یک قرص است. ۲-در-۱S قابل جدا شدن می باشد به قرص های نزدیک: آنها از صفحه نمایش صفحه نمایش لمسی است که می تواند به طور کامل از صفحه کلید جدا شده است. تبدیل ۲-در-۱S، مانند XPS دل ۱۲ صفحه نمایش است که باقی می ماند متصل به سقوط است، اما شما می توانید آنها را صاف در مقابل صفحه کلید بریزید. این عوامل شکل جدید تاکید قابلیت حمل بیش از قدرت پردازش صرف است، به طوری که آنها به طور معمول استفاده از پردازنده های کم ولتاژ اینتل به حفاظت از انرژی. اما تراشه های Haswell ارائه قدرت به اندازه کافی برای هر دو کسب و کار استفاده معمول و سرگرمی نور (فیلم، اما بازی سخت هسته ای). اینتل نشانی از این عوامل به صورت کنترل نشده است، بنابراین می باشد ۲-در-۱S وجود دارد در هر دو طرح که لزوما اولترابوک نیست. عکس: رابرتکاردین اینتل دوست ۲ در ۱ عوامل شکل است که مرز بین قرص و لپ تاپ ها، و XPS دل ۱۲ قطعا ملزم. در نهایت، سخت افزار مورد نیاز خواستار اینتل معنی است که اولترابوک ممکن است هزینه بیشتری نسبت به برخی از رقبای نوت بوک های اولترابوک (به عنوان مثال، نوت بوک مجهز به غیر پردازنده های اینتل و یا قرص های با پردازنده های اتم ارزان تر اینتل). آیا انتظار برای پیدا کردن سنگ پایین قیمت حتی برای مدل های سال گذشته است. مشخصات کلیدی هنگامی که برای اولترابوک خرید، مطالعه کردن لیست مدلهای دارای امتیاز بالا و حفظ این ویژگی های خاص در ذهن.

آرزوی V7 ایسر توسط یک پردازنده U-سری از اینتل طراحی شده است. CPU: پردازنده های Core نسل چهارم اینتل شامل دو خانواده به طور خاص برای اولترابوک طراحی شده است. مانند تمام تراشه های Haswell، آنها را شناسایی حال با شماره بخش ۴۰۰۰ سری، اما با U یا Y پسوند است که آنها را به عنوان دو هسته SOC (سیستم روی تراشه) شناسایی طراحی. برخی از پردازنده های در ۴۰۰۰U سری پردازنده مانند پردازنده Core i5-4258U و پردازنده Core i7-4558U-ارائه پایان بالا کارت گرافیک داخلی در قالب جنس زنبق و سوسن ۵،۱۰۰ GPU اینتل. پردازنده های U-سری برای استفاده در درجه اول در فرمت های نوت بوک های سنتی، مانند ایسر آرزوی V7 در نظر گرفته شده. تراشه های Y-سری اینتل قدرت کمتر مصرف و تولید حرارت کمتر است. آنها در درجه اول برای رایانه های قابل جدا شدن طراحی می شود. اگر شما میخواهید بدانید که مشخصات دقیق CPU در اولترابوک شما با توجه، وب سایت ARK اینتل را بررسی کنید. توجه داشته باشید که برخی از فروشندگان هنوز هم فروش اولترابوک بر اساس نسل سوم پردازنده های تلفن همراه، که قبلا با اسم رمز پیچک پل. این پردازنده می توان با شماره بخش ۳۰۰۰ سری خود شناخته شده است. هر چیز دیگری مساوی است، در این مدل باید هزینه کمتر از همتایان Haswell-کنند. بسته به نوع نیاز خود، آنها را می تواند معامله بسیار خوب است. تراشه های Haswell اساسا سریع تر از تراشه های پیچک پل نیست، اما تراشه های Haswell لازم قابلیت های گرافیکی برتر و آنها عمر باتری طولانی تر ارائه کرده است. اگر شما اغلب کار Untethered میکنند و یا نیاز به کارت گرافیک سریع، پرداخت حق بیمه کوچک برای Haswell Ultrabook توجیه شده است. حافظه: همانطور که با هر قابل حمل، توصیه می کنیم به ۴GB RAM را به عنوان حداقل لخت. اگر فروشنده شما را از خرید ارائه می دهد ارتقاء حافظه تا ۶GB و یا ۸GB، آن را احتمالا به ارزش پول، به خصوص اگر شما در حال گرفتن یک مدل با شاسی مهر و موم شده. خیر فلکس ۱۴ نوت بوک خیر یوگا ۲ طرفدار دارای رزولوشن-یک گزینه به طور فزاینده ای محبوب فوق العاده بالا در ارائه Ultrabook. نمایش: اینتل نشانی از صفحه نمایش با وضوح دیکته در مشخصات اولترابوک آن نیست. اما اندازه صفحه نمایش های کوچکتر از بسیاری از اولترابوک می سازد ۱،۳۶۶ در ۷۶۸ کافی برای اکثر برنامه های کاربردی. برو به وضوح بالاتر بر روی صفحه نمایش بزرگتر، با شروع در ۱۹۲۰ توسط ۱۰۸۰.

قطعنامه فوق العاده بالا، مانند صفحه نمایش ۳۲۰۰ توسط ۱۸۰۰ پیکسل در یوگا ۲ طرفدار خیر است در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای محبوب. صفحه نمایش لمسی یک نیاز پایه برای اولترابوک جدید است، اما مطمئن شوید که یکی از شما با توجه به مدل خازنی با ۱۰ امتیاز لمسی است، به طوری که با پشتیبانی از ویندوز ۸ حرکات.اولترابوک های قدیمی تر ممکن است صفحه نمایش لمسی ندارد در همه، اما این یک نقطه ضعف بزرگ است. سیستم عامل: برخی از فروشندگان هنوز ارائه اولترابوک در حال اجرا ویندوز ۷، که واقعا صفحه نمایش لمسی مورد نیاز در اولترابوک جدید بهره برداری نیست. که خوب اگر شما قصد استفاده از لمس برای ارتباط برقرار کردن با لپ تاپ شما، اما این مهم است که برای بررسی آنچه شما گرفتن. ذخیره سازی: اینتل نشانی از اولترابوک نیاز به استفاده از درایوهای حالت جامد (SSD ها)، اما تعداد فزاینده ای از سازندگان لپ تاپ به آنها استقرار برای حفظ محصولات خود را نازک و سبک. آن ضرری ندارد که SSD ها نیز غاز شروع زمان و افزایش عملکرد به طور کلی. اما SSD ها می توان به اندازه درایوهای مکانیکی آهسته تر داده است، و آنها گران، همین دلیل است که برخی از فروشندگان هنوز هم ارائه درایو صفحه گرامافون به عنوان یک گزینه، یا یک SSD کم ظرفیت زوج با یک درایو صفحه گرامافون به ارائه برخی از هستی سرعت سابق با ظرفیت دوم. بنادر و شبکه: باز هم، اینتل نشانی از اتصال به آدرس نیست در مورد نیاز خود را، اما شما باید برای حداقل یک USB 3.0 پورت نگاه (بیشتر همیشه بهتر) و HDMI از (DisplayPort را هم بهتر است).کارت خوان SD / MMC یکی از ویژگی های بسیار خوب به است. برخی از تولید کنندگان در حال انداختن پورت اترنت (به این معنی که یک آداپتور USB برای اتصال به شبکه متصل شده نیاز دارید). از Wi-Fi نیاز اولترابوک است. اینتل همچنین در حال حاضر نیاز اولترابوک برای حمایت از تکنولوژی WiDi خود، که باعث می شود آن را آسان به آینه صفحه نمایش خود را بر روی HDTV یا مانیتور مجهز به آداپتور WiDi. بیشتر نوت بوک ها در حال حاضر استاندارد ۸۰۲.۱۱n پشتیبانی، اما در بررسی که آیا این حمایت است برای تک باند (فرکانس ۲.۴GHz) و یا دو باند (۲.۴GHz و ۵GHz است) و Wi-Fi.باند ۲.۴GHz تنگ است، و اگر شما در شهرستان که در آن تعداد زیادی از همسایه شبکههای Wi-Fi، شما جریان رسانه ها (و یا حتی با استفاده از WiDi) پیدا کردن به یک چالش می شود. دسترسی به کمتر شلوغ (اما کوتاه برد) باند ۵GHz است می تواند بسیار کمک کند. متاسفانه، چند فروشندگان در حال حاضر به حمایت از استاندارد های جدیدتر و بسیار سریعتر ۸۰۲.۱۱ac های بی سیم شبکه (جانشین استاندارد ۸۰۲.۱۱n، که نیز به اجرا در باند فرکانس ۵GHz است، اما ارائه طیف افسانه). این ارزش گرفتن اگر در دسترس باشد، اما شما می توانید یک آداپتور USB اضافه اگر آن را ندارد.

لپ تاپ, مقالات

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.