در آینده ای نه چندان دور مکالمه ویدیویی به واتساپ اضافه می شود!

۱۳۹۵-۰۸-۲۶

در آینده ای نه چندان دور مکالمه ویدیویی به واتساپ اضافه می شود!


اضافه شدن مکالمه ویدیویی به واتساپ ، به زودی

برنامه محبوب واتس آپ، سرانجام بنا به درخواست مکرر کاربران، تماس ویدیویی رایگان را به سرویس های خود اضافه می کند. اضافه شدن مکالمه ویدیویی به واتس آپ یکی از خواسته های کاربران این نرم افزار بوده است و سرانجام این کمپانی به وفاداری این گروه از کاربران خود، پاسخ مثبت داد.

این نرم افزار محبوب اعلام کرده است که در آینده ای نه چندان دور ، نرم افزار خود را به تماس ویدویی مجهز می کند. آنچنان که اعلام شده است آیکون تماس تصویری، در همان جا که تماس صوتی قرار دارد، قرار خواهد گرفت . همچنین ظاهرا مکالمات تصویری گروهی هنوز امکان پذیر نیست و کاربران باید به نرم افزارهایی مانند اسکایپ متوصل بشوند.

واتساپ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که مکالمه‌ی ویدیویی در لیست یکی از ویژگی‌های با درخواست بالا از سوی کاربران قرار داشت. واتساپ اطلاعاتی را در رابطه با اینکه چرا اضافه کردن این ویژگی به این اندازه طول کشیده، ارائه نکرده است، حال آنکه این کمپانی وجود چالش‌های زیاد برای ایجاد امکان برقرار مکالمه‌ی ویدیویی توسط گجت‌های قدیمی و همچنین افرادی که از سرعت اینترنت کندتری برخوردارند را از جمله‌ی دلایل طول کشیدن اضافه شدن این ویژگی برشمرده است.

واتساپ برای بهبود کیفیت سرویس مکالمه‌ی ویدیویی خود برخی ویژگی‌های این سرویس را برای بهبود عملکرد در کشورهایی نظیر هند و برزیل که تعداد گوشی‌های هوشمند میان رده یا رده پایین در آن زیاد بوده یا اینترنت سرعت پایین‌تری دارد، بهینه‌سازی کرده است. در این کشور‌ها تعداد کاربران سرویس واتساپ بسیار زیاد است.

واتساپ در وبلاگ خود در مورد طولانی شدن پروسه اضافه شدن تماس تصویری به آن می گوید:

ما در پی آن بودیم تا تمامی کاربران قدیمی  و جدید واتساپ بتوانند از امکان تماس تصویری برخودار شوند ، نه اینکه این امکان تنها به کاربرانی با گوشی های هوشنمند رده بالا یا کسانی که از اینترنت پرسرعت برخورداند، محدود شود.

 

اخبار, تکنولوژی, دانستنیها, نرم افزار

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.