تصویری از آمازون اکو با صفحه نمایش لمسی فاش شد !

۱۳۹۶-۰۲-۲۸

تصویری از آمازون اکو با صفحه نمایش لمسی فاش شد !

از شواهد پیداست که اسپیکر های هوشمند آمازون به اسم آمازون اکو را با صفحه نمایش لمسی وارد بازار می کند.

تا کنون ، آمازون اکو بر دنیای اسپیکرهای هوشمند حکمرانی داشته است. اما خبر های جدیدی که از ورود اپل و مایکروسافت به این حوزه ، این عرصه را برای آمازون و تولیداتش خطرناک کرده است . همچنین ، شایعات حکایت از معرفی اسپیکر مبتنی بر سیری اپل در WWDC دارد. در این حین آمازون نیز بیکار ننشسته است و در حال توسعه دستگاهی با صفحه نمایش لمسی و احتمالا دوربین ، برای رقابت با رقیبان تازه نفس این وادی است. مدل ارتقاء یافته اکو احتمالا همچون اکو لوک (Echo Look) به دوربین نیز مجهز خواهد شد. مایکروسافت با اینوک (Invoke) و اپل با اسپیکر مبتنی بر سیری به‌زودی از راه خواهند رسید و چاره‌ای جز تغییر برای آمازون باقی نگذاشته‌اند.

 

این سری از دستگاه های آمازون کو ، نسب به سری های دیگر اسپیکرهای بزرگتری دارد و اینطور به نظر می رسد که به نظر می‌رسد آمازون علاوه بر اضافه کردن صفحه‌نمایش ۷ اینچی به فکر ارتقاء تجربه صوتی در محصول جدیدش نیز بوده است.

تصاویری که به دستگاه آمازون نسبت داده شده است ، به ما کمک چندانی در بررسی سرویس های کاربری آن نمی دهد. هر چند که آمازون با تولید تبلت های سری فایر تجربه مناسبی در رابطه با رابط های کاربری دست یافته است. تصاویری که مشاهده می کنید توسط AFTVnews ارائه شده است که تجربه خوبی در ارائه محصولات جدید آمازون داشته است. محصول مورد بحث ما قرار است آخر این ماه عرضه شود و Knight نام دارد. شاید اینکه آمازون برای این محصول خود از صفحه نمایش لمسی و رنگی استفاده کرده است ، یکی از نقط قوت این دستگاه باشد؛ اما تا زمانی که این محصول ارائه نشود ، نمی توان اطلاعات چندانی از پتانسیل های این صفحه نمایش به دست آورد.

 

اخبار, تکنولوژی, دانستنیها

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.