امکان سفارش غذا در فیسبوک

۱۳۹۶-۰۳-۰۵

امکان سفارش غذا در فیسبوک

این روزها امکانات بی حد و حصر فیسبوک در حال افزایش هستند. اعلانات اینستاگرام ، Marketplace با امکانات جدید و تیپ ظاهری جدید کامنت‌ها ، از  جمله امکانات جدیدی هستند که این روزها به شبکه اجتماعی محبوب فیسبوک پیوسته اند. امکان جدیدی که قرار است به این اپلیکیشن محبوب اضافه شود ، امکان سفارش غذا از روی فیسبوک است که امکان سفارش غذا از روی وب سایت و اپلیکیشن فیسبوک را به کاربران می دهد. کاربران می‌توانند با لمس آیکون همبرگر آبی رنگ در قسمت منو اپلیکیشن فیسبوک، غذای مورد نظرشان را سفارش دهند و کاربرانی هم که از وبسایت فیسبوک استفاده می‌کنند، با کلیک بر روی آیکون همبرگر در منوی بالای وبسایت، می‌توانند سفارش خود را انجام دهند. طبق گزارش، این سیستم سفارش توسط وبسایت‌های Delivery.com و Slice طراحی و پشتیبانی شده است.

هنگام وارد شدن به صفحه سفارش غذای فیسبوک ، لیست رستوران هایی را که از این سرویس پشتیبانی می کنند را می بینید. هنگامی که روی هر کدام از رستوران ها بزنید، مستقیما وارد صفحه آن رستوران ها می شوید. سپس گزینه “شروع سفارش” را بزنید و به منوی غذای آن رستوران دسترسی پیدا کنید. در این پروسه دریافت غذا ، قسمتی برای اطمینان از دریافت غذا در محل مورد نظر تعیین شده است و در صورتی که بخواهید غذایتان را در جای دیگری تحویل بگیرید ، میتوانید در این قسمت آدرس جدید را وارد نمایید. در سفارشاتی که انجام شد ، نتیجه این بود که رابط کاربری بسیار سریع و دقیق عمل می کند.

سفارش غذا از فیسبوک ، برای کسانی که نمی دانند کدام رستوران ها در حوالی آنها خدمات ارائه می کنند ، بسیار مناسب و خوشایند خواهد بود. با این امکان دیگر کاربران نیاز به جستجو در صفحه رستوران ها ندارند. این اقدام جدید فیسبوک کاربران را بیش از پیش در این شبکه اجتماعی نگه می دارد و این مسئله حتما پیامد های مثبتی برای این شبکه اجتماعی خواهد داشت.

اخبار, دانستنیها, نرم افزار

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.