بهترین هارددیسک ها کدام است ؟

۱۳۹۵-۰۷-۱۴

بهترین هارددیسک ها کدام است ؟

بهترین هارددیسک ها کدامند ؟

کمپانی Backblaze  برای بک آپ هایی ابری که میگیرد و خدماتی فضای مجازی که در اختیار کاربران قرار میدهد، یه دره بسیار بزرگ از هارددیسک ها دارد و از سال ۲۰۱۴ هر سال گزارشات منظمی را از کیفیت و کمیت هارددیسک ها و تجربیاتی که در این زمینه داشته است را در اختیار کاربران قرار می دهد. بر همین اساس، نتایج تجربیات این شرکت در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.

چه برند هارددیسک یا چه ظرفیتی از هارددیسک به شما این اطمینان را می دهد که پروسه از بین رفتن اطلاعات که حجم بالایی از غم و اندوه را ممکن است پدید آورد اتفاق نخواهد افتاد؛ چنانچه آن اطلاعات شخصی باشد.؛ چه بسا که در بیشتر موارد کاری یا شغلی ، اطلاعات بر روی چندین دیسک قرار نخواهند داشت . بر اساس اطلاعاتی که کمپانی Backblaze منتشر کرده است ، قابل اعتماد ترین برندی که بین ۵۶،۲۲۴ هارد در حال استفاده کمتر از ۱% خرابی را داشته است برند HGST است. پس از این کمپانی ، شرکت توشیبا و سیگیت با درصد خرابی ۳% و ۴% قرار گرفته اند؛ در حالی که وسترن دیجیتال باکمترین درصد اطمینان و بالاترین در صد خرابی که ۷% بوده است بازنده این میدان به حساب آمده است.

حال بگذارید ببینیم که بیشترین هارددیسک هایی که شرکت Backblaze در طول این سالها خریداری کرده است چه بوده است !؟ بیشترین آنها سیگیت بوده است نه HGSTا .

آیا سی گیت عالی است ؟

کمپانی Backblaze اضافه کرده است که : ” تقریبا تمامی هارددیسک هایی که در سال ۲۰۱۵ خریداری شده اند Seagate بوده است. از تعداد هارددیسک هایی که از شرکت سیگیت خریداری شده بودند، ۸۵% آنها هارددیسک های ۴ ترابایتی این شرکت بوده است. “

 ظرفیت ۴ ترابایتی نقطه شیرین است که درصد خرابی هارددیسک در آنها کمتر بوده است . در این ظرفیت هارردیسک های سی گیت کمتر از ۴% خرابی داشته است و هارددیسک های HGST در این ظرفیت کمتر از ۱% خرابی داشته است. با این حال کمپانی HGST دیگر در این ظرفیت هارددیسک تولید نمی کند و به تولید هارددیسک هایی با کیفیت بیشتر و قیمتی بالاتر پرداخته است. در مقابل آن ، هارددیسک های سی گیت در بازار به میزان کافی موجود است و دارای یک قیمت رقابتی مناسب است. همچنین این هارددیسک ها دارای خرابی کمتری هستند و این برای کمپانی Backblaze یک اصل حیاتی است.

همچنین، هارد دیسک های ۶ ترابایتی سی گیت نیز با درصد خرابی کمتر از ۱.۹% ، نسبت به کمپانی وسترن که در همین ظرفیت ، حدود ۵.۸% خرابی داشته است ، عملکرد قابل قبولی را ارائه کرده است.

 همچنین ، با اراوئه نتایج کمپانی Backblaze ، مشخص شد که آنچه در مورد مشکلات فراوان هارددیسک های کمپانی Seagate و مشکلات Smart هارددیسک های آن می گفتند صحت ندارد و نتایج کاری آن بسیار بهتر از رقبا بوده است.

انتشار نتایج سالانه این کمپانی ، نشان داد که  HGST و سیگیت یکی از برجسته ترین برند های دنیا می باشندظرفیت ۴ ترابایت آنها نسبت به باقی هارد دیسک های تولید شده ، از امنیت و کیفیت بیشتری برخوردار است .

اخبار, تکنولوژی, دانستنیها, مقالات, هارد فلش رم

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.