پس از مدت ها شایعه ، بلندگوی اکو شو آمازون رونمایی شد !

۱۳۹۶-۰۲-۳۰

پس از مدت ها شایعه ، بلندگوی اکو شو آمازون رونمایی شد !

آمازون در ۱۹ اردیبهشت ماه از بلند گوی هوشمند اکو شو خود رونمایی کرد.

چندی پیش از نسل جدید بلندگوها به نام اکو شو آمازون رونمایی شد. بلندگوی مذکور از صفحه نمایش لمسی بهره می برد که شایعات پیشین در مورد آن را تایید می کند! در اصل اکوشو آمازون همان بلندگوی هوشمند سابق است که از صفحه نمایش لمسی بهره می برد.

اطلاعات منتشر شده نشان می دهد که این نمایشگر لمسی ۷ اینچی این امکان را به کاربران میدهد تا ویدئوهای یوتیوب و متن آهنگ های در حال پخش را مشاهده نمایند . همیچنین، بلند گوی اکو شو آمازون می تواند تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته ، گالری های عکس ، وضعیت گرافیکی آب و هوا ، لیست های کاری و خرید را در اختیار کاربران قرار دهد. اکو شو از نظر سخت افزاری ، از ۸ میکروفون بهره می برد و مجهز به سیستم شناسایی صدا از فاصله دور است. همچنین ، دارای فناوری از بین بردن نویز است که تشخیص صدا از هر نقطه اتاق را ممکن می کند.

اکو شو همچنین امکان مدیریت زمان از طریق نمایش تایمر و حتی مدیریت تقویم خانوادگی را نیز فراهم کند. هرچند اکوی آمازون بیش از ۷۰ درصد از بازار بلندگوهای هوشمند را در اختیار دارد؛ اما سایر کمپانی‌ها نیز چنین محصولاتی را برای کسب سهمی از بازار عرضه کرده‌اند که از جمله‌ی آن می‌توان به Invole هارمن کاردن، گوگل هوم و احتمالا بلندگوی هوشمندی از سوی اپل اشاره کرد.

آمازون کو شو به دلیل دارا بودن صفحه نمایش ۷ اینچی، این امکان را به کاربران میدهد که اخبار مورد نظر خود را گوش یا تماشا کنند. با آمازون اکو شو می توان با کسانی که این دستگاه را دارند یا کسانی که روی دستگاه خود از الکسا استفاده می کنند ، مکالمه صوتی داشت. اکو شو قابلیتی به اسم Drop In دارد که به وسلیه آن می توان به سایر اکو شو ها اعلان هایی فرستاد.

آمازون اعلام کرده است که بلندگوی هوشمند اکو شو از ۲۸ ژوئن با قیمت ۲۲۹.۹۹ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. افرادی که در پی خرید دو دستگاه اکو شو باشند، می‌توانند از تخفیف ۱۰۰ دلاری بهره ببرند.

اخبار, تکنولوژی, دانستنیها

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.