آموزش ایجاد برگه در وردپرس – Pages

۱۳۹۴-۱۰-۲۸

آموزش ایجاد برگه در وردپرس – Pages

امروز می خواهیم نحوه ساخت برگه در وردپرس را آموزش دهیم .

تفاوت برگه وردپرس با نوشته وردپرس

همانطور که در پست های دیگر هم اشاره کرده ایم ، از برگه های وردپرس برای ایجاد صفحات ثابت مانند درباره ما ، تماس با ما و  . . . استفاده می شود و از پست برای قرار دادن مجموعه ای از مطالب با دسته بندی خاص استفاده می شود . در کل تفاوت برگه با نوشته یا پست در وردپرس در این است که نوشته های وردپرس برای درچ محتوای متغییر مانند مطالب جدید ، اخبار و اطلاع رسانی ها به کار می رود و برگه های وردپرس برای محتوای ثابت مانند درباره ما و تماس با ما و …. استفاده می شود .

آموزش ایجاد برگه در وردپرس – Pages

برای مدیریت برگه های وردپرس ، ابتدا مانند همیشه از آدرس yourdomain/wp-admin وارد وب سایت خود می شوید و در سمت راست در داشبورد از قسمت “برگه ها” در وردپرس فارسی و قسمت “Pages” در وردپرس انگلیسی ، وارد بخش مدیریت و تنظیمات برگه های وردپرس بشوید . در این قسمت میتوانید کارهایی از قبیل “ایجاد برگه ” ، “ویرایش برگه ” ، “حذف برگه” و  . . . را انجام بدهید .

Page

اگر بر روی گزینه افزودن برگه کلیک نمایید می توانید یک برگه تازه را ایجاد کرده و به وب سایت خود اضافه نمایید .

how-to-add-new-page-in-wordpress1

 در قسمت بالای برگه جدید ، ابتدا باید عنوان برگه را وارد نمایید . قسمت هایی که در عکس پایین علامت گذاری شده اند ، قسمت هایی هستند که می توان آن ها را تغییر داد . به تفصیل آنها را توضیح میدهم .

how-to-add-new-page-in-wordpress2

در قسمت محتوای برگه وردپرس ، باید آنچه را که مربوط به این برگه است را تایپ نمایید . در قسمت افزودن برگه چندرسانه ای می توانید عکس ها و فایل هایی که  قرار است Attach نمایید یا در صفحه قرار دهید را به برگه وردپرس خود اضافه نمایید . از قسمت ذخیره به صورت پیش نویس میتوانید متن یا صفحه ای که آماده کرده اید را انتشار نداده یا به صورت پیش نویش انتشار دهید . اگر کارکردن بر روی برگه وردپرس خود را تمام کرده اید یا میخواهید که تا آنجایی که کار کرده اید را مشاهده نمایید بر روی پیش نمایش کلیک کنید . با فشردن گزینه انتشار صفحه شما در وب سایت شما منتشر می شود . در قسمت صفات صفحه، می توانید برای صفحه خود والد تعریف نمایید . یعنی اگر این برگه زیر مجموعه برگه دیگری است ، از این قسمت والد یا مادر آن را انتخاب نمایید . از قسمت قالب نیز می توانید در صورتی که برای برخی صفحات خاص مانند درباره ما یا تماس با ما ، در قالب شما پیش فرضی تعیین شده است آن را انتخاب نموده و تکمیل کنید . همچنین می توانیداز قسمت قالب برای برگه خود قالب جدا از صفحات دیگر سایت درست نمایید که برای این کار بهتر است به اینجا سر بزندی .

آموزش, آموزش وردپرس, دانستنیها ,

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.