کارت گرافیک اکسترنال MSI برای لپ تاپ

۱۳۹۶-۰۳-۱۸

کارت گرافیک اکسترنال MSI برای لپ تاپ

آیا لپ تاپ ضعیفی دارید که کارت گرافیک آن دیگر جواب کارتان را نمی دهد ؟ آیا به فکر عوض کردن لپ تاپ خود افتاده اید ؟ بهتر است دست نگه دارید و با کارت گرافیک اکسترنال MSI برای لپ تاپ آشنا شوید.

اخیرا ، کارت گرافیک های اکسترنال برای لپ تاپ هایی که کارت گرافیک ضعیفی دارند وارد بازار شد. داک اکسترنال; یک راه حل ساده برای افزایش قدرت گرافیکی لپ تاپ ها و کامپیوتر های دکستاپ فاقد کارت گرافیک و یا دارای کارت گرافیک ضعیف است .  این داک می تواند قدرت پردازش گرافیکی کامپیوترها را تا حد زیادی افزایش بدهد تا جایی که تفاوتی میان این دسته کامپیوترهای ضعیف از نظر پردازش گرافیکی و هم چنین کامپیوترهای پر قدرت از نظر پردازش گرافیک وجود نداشته باشد. شرکت ها و کمپانی های متفاوتی اقدام به ساخت کارت ها اکسترنال گرافیکی کرده اند که در بین ها می توان به کمپانی ایسوس،ریزر و… اشاره کرد. هر کدام از این داک ها نام مخصوصی را دارا هستند و از لحاظ پورت اتصالی متفاوت اند. به طور مثال کمپانی Alienware داک تولیدی خود را آمپلی فایر نام نهاده همین محصول را شرکت ریزر پس است تولید کور نام نهاد. این داک ها می توانند از طریق USB نوعC تاندر بولت ۳ به کامپیوتر ها و لپتاپ های فاقد قدرت گرافیکی متصل شوند و میزان قدرت گرافیکی آن ها را افزایش دهند.

اما در این میان کمپانی تایوانی MSI که آوازه ی خوبی در تولید سخت افزار دارد; یک داک جدید را تولید و معرفی نمده است. ساختار این داک کمی متفاوتتر از سایر داک های تولیدی می باشد و کارایی بهبود یافته و بهتری را دارد. این داک از طریق USB TYPE Cتاندربولت ۳ به انواع مختلف لپتاپ یا کامپیوتر دارای این درگاه متصل شده و کامپیوتر را در پردازش های گرافیکی یاری می کند و از توان پردازشی بسیار بالایی بر خوردار است. هم چنین با استفاده از ویژگی PCLe که در این داک قرار گرفته می توان تمامی کارت های گرافیکی انویدیا و ADM را رای استفاده ی کامپیوتر و یا لپ تاپ در این داک قرار داد.

این داک، برای تامین انرژی کارت های گرافیکی به یک منبع ۵۰۰ واتی مجهز شده و کارایی داک را بهبود می بخشد. اما قسمت جالب این داک; مجهز شدن آن به درگاه های مختلف است که از طریق آن ها می توانیم داک را به کامپیوتر ها و یا لپ تاپ هایی که فاقدUSB TYPE C هستند متصل کنیم. از جمله ی این پورت ها می توان به چندین پورت USB 3.0 نوع A ; پورت USB 3.0  نوع C اشاره کرد.

قیمت پایه ای از جانب کمپانی سازنده برای این داک اعلام نشده; اما با توجه به اظهارات کارشناسان احتمالآ این داک پر قدرت و بسیار کاربردی در سه ماهه ی دوم سال آتی به بازار روانه خواهد شد و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

تکنولوژی, دانستنیها, لپ تاپ, مقالات

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.