وسترن دیجیتال مالک سن دیسک می شود!

۱۳۹۵-۰۸-۲۷

وسترن دیجیتال مالک سن دیسک می شود!


وسترن دیجیتال و سن دیسک ؛ یک روح در دو بدن

کمپانی وسترن دیجیتال، بزرگترین تولید کننده هارددیسک و حافظه های جانبی در دنیا، قصد دارد در چند روز آینده فعالیت های خود را گسترش داده و بزرگتر از قبل شود. طبق اظهاراتی که این کمپانی داشته است همه مشکلاتی که مانع از خرید کمپانی سن دیسک می شد برطرف شده است و این کمپانی آماده است که این کمپانی را از آن خود کند.

آنچه از شواهد بر می آید، ظاهرا قرار است وسترن دیجیتال کمپانی سن دیسک را به قیمت ۱۹ میلیارد دلار خریداری کند و سهمی که سن دیسک از فروش حافظه های جانبی در دنیا دارد را از آن خود کند.

شرکت سن‌دیسک که بیشتر با کارت‌های حافظه و مموری‌های USB شناخته می‌شود، مدتی است در تلاش تولید هارد درایو لپ‌تاپ است. گفتنی است که شرکت مذکور به عنوان تهیه کننده اصلی قطعات حافظه با شرکت‌های بزگی چون Apple و Nvidia همکاری داشته است. خالی از لطف نیست اگر به این نکته نیز اشاره کنیم که سن‌دیسک در سال ۲۰۱۴، به دلیل انقلاب در صنعت حافظه‌های فلش مورد تقدیر ریاست جمهوری وقت آمریکا، باراک اوباما قرار گرفت.

با اینکه این دو کمپانی بزرگ در کانادا قرار دارند، اما اخبار و شایعات خرید سن دیسک از چین به گوش می رسد. مدیرعامل سن‌دیسک، سانجای مهروتا اعلام کرده که وی و شرکتش مشتاق هستند تا با پیوستن به وسترن دیجیتال، این شرکت را در راستای رسیدن به هدفش که تبدیل شدن به شرکت برتر دنیا در زمینه حافظه است، یاری رسانند.

اخبار, دانستنیها, هارد فلش رم

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.