هارد دیسک های سیگیت در ایران

۱۳۹۶-۰۳-۰۶

هارد دیسک های سیگیت در ایران

در روزهای پیش شاهد معرفی سه هارددیسک قدرتمند از کمپانی Seagate در ایران بودیم. شرکت سازگار در مراسمی که برای رونمایی از سری جدید هارد دیسک های سیگیت در ایران تدارک دیده بود از سه هارددیسک ی آیرون‌ولف، اسکای‌هاک و باراکودا رونمایی کرد. مراسم با سخنرانی آقای ابراهیم ، مدیر بخش خاورمیانه سیگیت شروع شد و در خلال آن محصولات جدید معرفی شد. در ادامه برنامه از فروشندگان برتر و رسانه های نمونه تقدیر شد.

 

  • باراکودا (BarraCuda)

باراکودا سیگیت با الهام از نسل گذشته هارددیسک ها ، دوباره راه اندازی شد. باراکودا در سه طرح BarraCuda، BarraCuda Pro و FireCuda محاسبه ، کارهای روزانه و بازی طراحی شده است. هارد باراکودا با ظرفیت های گوناگونی عرضه شده است و برای کسانی که نیازمند ظرفیت و سرعت بیشتر هستند ، گزینه ای ایده ال به حساب می آید. مدل FireCuda با عملکردی ۵ برابر سریعتر از هارد درایوهای استاندارد مخصوص سیستم های گیمینگ طراحی شده که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز علاقمندان به بازیهای رایانه ای باشد.

 

  • آیرونولف (IronWolf)

هارد دیسک IronWolf کمپانی سیگیت در دو مدل IronWolf و IronWolf Pro وارد بازار شده است. هارددیسک های ولف سیگیت، مخصوص ذخیره ساز های تحت شبکه هستند  و بهترین عملکرد شان را برای ذخیره سازی گروهی بیش از یک Bay ارائه می دهند. همچنین این دسته از هارددیسک ها از پروتکل Raidنیز پشتیبانی می کنند و با اتصال این هاردها به یکدیگر ، هم سرعت کارکرد آنها افزایش پیدا می کند و هم از امنیت بالاتری برخوردار خواهند بود. IronWolf مخصوص حرفه ای ها، علاقمندان به تکنولوژی و کسب و کارهایی است که از راهکارهای ذخیره سازی NAS بهره می‌برند و نیاز به ذخیره سازی در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷۷ روز هفته دارند.

 

  • اسکای‌هاک (SkyHawk)

اسکای‌هاک (SkyHawk) هارددرایو مخصوص دوربین های مداربسته است که  تصاویر هوشمند تر را ضبط می کند. حدود ده سال پیش شرکت SkyHawk ، به عنوان ارائه دهنده هارد های دوربین های مداربسته ، پیشگام بوده ، و امروزه نیز به عنوان بخشی از کمپانی سیگیت ، با قدرت بسیار زیاد ، وارد بازار شده است. هارد درایو های اسکای هاک ، بهترین عملکرد را در ذخیره سازی طولانی اطلاعات دارد و به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته بدون وقفه به ذخیره سازی تصاویر بپردازند. هر درایو SkyHawk می‌تواند تصاویر ۶۴ دوربین یا کانال ویدئویی را به طور همزمان ثبت کند و در ضبط فریم ها به اندازه هشیار است که با استفاده از این هارد هیچ فریمی از دست نخواهد رفت.

اخبار, دانستنیها, هارد فلش رم

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.