هارد اکسترنال سی گیت ۸ ترابایت هاب پایان نگرانی کروم بوک

۱۳۹۵-۰۵-۱۹

هارد اکسترنال سی گیت ۸ ترابایت هاب پایان نگرانی کروم بوک

هارد اکسترنال سی گیت ۸ ترابایت Seagate Backup Plus Hub هارد درایوی است با ظرفیتهای ۴ ترابایت و ۸ ترابایت که قیمت آن از ۱۳۹.۹۹ دلار شروع می شود.

در بسته هارد درایو ۸ ترابایتی Seagate روش پشتیبان گیری (Backup) جدید Plus Hub وجود دارد که میتواند برای ذخیره سازی گسترده به Raspberry Pi 3 یا Chromebookها اضافه شود.

درایو پشتیبان خارجی با ویندوز و مکینتاش کار میکند و در ماه جولای در دسترس خواهد بود. این هارد در چندین نسخه وبا ظرفیتهایی در محدوده ۴ تا ۸ ترابایت به بازار می آید.

اضافه شدن یک ظرفیت ۸ ترابایتی به Chromebook ها و Raspberry Pi 3 که مشکلات حافظه داخلی دارند اتفاق خوشایندی است. Chromebook ها حافظه داخلی محدودی دارند، همینطور Raspberry Pi 3 یک کارت SD برای ذخیره فایلهای خود دارد.

هارد اکسترنال سی گیت ۸ ترابایی ارزش ویژه ای برای Raspberry Pi 3 محسوب میشود، که معمولا به عنوان مدیا سرور استفاده میشود. شما میتوانید فیلمهایی با کیفیت بالا که میتواند از طریق Pi به تلویزیون متصل باشد را بر روی این هارد دیسک ذخیره نمایید.

کارآمدی ظرفیت ذخیره پشتیبان گیری Plus Hub برروی PiDrive از هارد دیجیتال Western که برروی Raspberry Pi نصب میباشد و ظرفیت آن از ۱ ترابایت تجاوز نمیکند بیشتر است. هر نوع هارد درایوی برروی Raspberry Pi کار نمیکند چون نیازمند مایحتاج الکتریکی خاص است.

مشاهده مشخصات فنی Seagate Backup Plus Hub

همانطور که از نام محصول برمی آید، محصول Seagate همچنین میتواند یک قطب باشد. این محصول USB 3.0 پورتهایی دارد که میتوان از آن برای شارژ دستگاهها استفاده کرد. دستگاههای اندروید و ios میتوان به آن وصل کرد و از اطلاعات آنها پشتیبان تهیه کرد.

این هارد دیسک سیگیت اکسترنال با ظرفیت ۴ ترا بایتی به قیمت ۱۳۹.۹۹ دلار ، و با ظرفیت ۶ ترابایتی به قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار و با ظرفیت ۸ ترا بایتی به قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار به فروش میرسد.

دانستنیها, مقالات, هارد فلش رم

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.