معرفی آنر ۹ هواوی در اواخر خرداد ماه

۱۳۹۶-۰۲-۲۵

معرفی آنر ۹ هواوی در اواخر خرداد ماه

موبایل هواوی آنر ۹ ( huawei honor 9 ) ، به زودی در اواخر خرداد ماه رونمایی می شود و هواووی قیمت ۲۵۰۰ دلار را برای آن در نظر گرفته است. سری گوشی های آنر از برند هواوی به لطف قیمت مناسب خود ، جایگاه ویژه ای در بین علاقمندان یافته است. گزارش جدید منتشرشده در مورد گوشی مورد انتظار آنر ۹ از معرفی آن در روزهای ۲۰ یا ۲۱ ژوئن (۳۰ یا ۳۱ خرداد) حکایت دارد. منبع خبر اعلام کرده است که کمپانی هواوی مبلغ ۲۴۹۹ یوآن ( معادل ۳۶۲ دلار ) را برای این گوشی تعیین کرده است. زمان عرضه این گوشی نیز ماه جولای یا تیرماه خودمان اعلام شده است.

گزارش هایی هم منتشر شده است که تا حدودی مشخصات فنی آن را برملا کرده است. بنابر اخبار رسیده، این گوشی از صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد. قلب تپنده این گوشی پردازنده ۶۴ بیتی کرین ۹۶۰ خواهد بود؛ این پردازنده از چهار هسته‌ی A73 و چهار هسته‌ی A53 استفاده می‌کند. واحد گرافیکی این پردازنده همان Mali-G71 MP8 استفاده‌شده در اکسینوس ۸۸۹۵ است. اکسینوس ۸۸۹۵ در پرچم‌داران اخیر سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به کار گرفته شده است. این گوشی به‌احتمال فراوان به ۶ گیگابایت حافظه رم مجهز دارد. هنوز اطلاعاتی در مورد ظرفیت‌های حافظه‌ی داخلی گوشی در دست نیست؛ با این حال برخی منابع حافظه‌ی ۳۲ گیگابایت UFS 2.0 را برای مدل پایه‌ی آنر ۹ گزارش کرده‌اند. آنر ۸ هواوی سال گذشته با دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه شده است .

اطلاعات متفاوتی در مورد ظرفیت باتری و حافظه های این موبایل در دسترس است و این موضوع نتیجه گیری را مشکل کرده است. با این وجود ، احتمالا ظرفیت این باتری کمتر از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری آنر ۸ نخواهد بود. برخی از گزارش ها می گویند که ظاهرا جک ۳.۵ میلیمتری صدا در آنر ۹ حذف شده است و همچنین احتمال استفاده از دو لنز ۲۲ و ۱۲ مگاپیکسلی برای تصاویر رنگی و سیاه و سفید وجود دارد.

بسیاری از موارد گزارش‌شده تا زمان اعلام شدن اطلاعات رسمی قابل استناد نیستند و با نزدیک شدن به زمان معرفی گوشی بیشتر از آن خواهیم شنید.

اخبار, دانستنیها, موبایل

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.