تبلیغات عجیب مرورگر اج مایکروسافت

۱۳۹۵-۰۸-۱۹

تبلیغات عجیب مرورگر اج مایکروسافت


مرورگر اج مایکروسافت

اخیرا مایکروسافت با روش های غیر معمولی دست به تبلیغ مرورگر اج خود بر روی ویندوز ۱۰ کرده است.

از اوایل سال جاری ، مایکروسافت تبلیغات و تشویقات زیادی برای آپدیت ویندوز ۱۰ انجام داده است. هرچند که تغییرات و بهبودهای فراوانی در نسخه جدید ایجاد شده است، اما کاربران تمایل زیادی به ارتقای سیستم خود به این سیستم عامل بهینه شده را ندارند.

مرورگر اج، به عنوان مکملی برایInternet Explorer ویندوز در نظر گرفته شده است؛ اما حتی این مروگر جانبی نیز باعث نشده است که کاربران از مروگرهایی مانند کروم و فایرفاکس به مرورگر ویندوز مهاجرت کنند. مرورگر اج مایکروسافت با نمایش تبلیغات در پاپ آپ تسک بار نیز نتوانست نظر کاربران  راجلب کند.

تبلیغ یاد شده این موضوع را یادآوری می‌کند که کاربران می‌توانند با استفاده از مرورگر اج مایکروسافت، امتیازاتی را بدست بیاورند. اما اگر از قبل یکی از کاربران معمولی مرورگر یاد شده باشید، چنین تبلیغی برایتان به نمایش در نمی‌آید. به همین ترتیب اگر آیکون مرورگر اج را در تسک‌بار خود داشته باشید، تبلیغ پاپ‌آپ جدید این مرورگر جایی برای نمایان شدن نخواهد داشت.

مشکل اصلی این موضوع این است که مایکروسافت این موضوع را یک تبلیغ نمی داند . هم اکنون تبلیغ مرورگر اج به صورت یکی از ترفندها و نکات مایکروسافت به کاربران نمایش داده می‌شود. اگر می‌خواهید این مورد را غیر فعال کنید به مسیر Settings > System > Notifications & Actions رفته و گزینه‌ی دوحالته‌ی tips, tricks, and suggestions را در حالت خاموش قرار دهید.

اخبار, امنیت, تکنولوژی, دانستنیها, نرم افزار

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.