لپ تاپ حرفه ای گیمینگ Origin EON17-S

۱۳۹۲-۰۹-۱۰

لپ تاپ حرفه ای گیمینگ Origin EON17-S


لپ تاپ گیمینگ Origin Eon17-S Gaming Laptop را بهتر بشناسید!


آنچه در یک نگاه از لپ تاپ حرفه ای گیمینگ Origin EON17-S بدست می آید.

این لپ تاپ گیمینگ یک جانور کامل است .

اگر در خرید لپ تاپ قیمت برای شما مهم نیست ، اوریجین به شما یک لپ تاپ گیمینگ که تا کنون تست نکرده اید را پیشنهاد می کند .

مدل پایه ی این لپ تاپ گیمینگ Origin EON17-S قیمت کاملا معقولانه ای دارد ( البته برای یک لپ تاپ گیمینگ …). تنها با پرداخت ۱,۶۱۶ $ میتوانید آن را تهیه کنید .

مدلی را که ما در این مقاله مورد بررسی قرار داده ایم کاملترین مدل EON17-S است که در بازار موجود می باشد و برای تهیه ی آن حداقل باید مبلغ ۳۷۶۰$ بپردازید. این مبلغ هم در برابر قابلیت های این لپ تاپ معقولانه و واقعی به نظر می رسد. این لپ تاپ دارای ویژگی های زیر است :

  • Core i7-4930MX Extreme Edition
  • ۱۶ GB DDR3 RAM / 1600
  • Nvidia GeForce GTX 780M graphics card
  • ۲۴۰ GB Solid State + 750 GB Hard Drive 7200rpm
  • Bluray Writer Drive

سیستم عامل لپ تاپ گیمینگ Origin EON17-S ویندوز ۸.۱ می باشد .


کارایی (Performance) لپ تاپ گیمینگ Origin EON17-S

پردازنده Core i7-4930MX امیدوار کننده است. طبق تست های انجام شده این پردازنده امتیاز ۴۴۹ را بدست آورده است که امتیاز کسب شده چهارونیم برابر نتایج همین تست ها بر روی Asus VivoBook S550CA با پردازنده third-generation Intel Core i5 processor بوده است .
طبق تست Bioshock Infinite graphics که بر روی لپ تاپ فوق انجام گرفته است، لپ تاپ EON17-S تا ۲۱۴.۲ فریم بر ثانیه را تحمل نموده است. در دستگاه های مشابه، در همین تست ها، لپ تاپ ASUS توانسته بود مقدار مشابهی تا حدود ۲۰۸ فریم بر ثانیه را تحمل کند. در حالیکه لپ تاپ های Qosmio و Micro Express به ترتیب ۱۶۵ و ۶۳ فریم بر ثانیه را تحمل نموده اند.


طراحی و قابلیت استفاده لپ تاپ گیمینگ Origin EON17-S

اگر کارایی بالای این دستگاه را کنار بگذاریم، لپ تاپ EON17-S با نسخه های قبلی خود تفاوت زیادی نکرده است. این لپ تاپ دارای بدنه براق، کیبورد بک لایت تمام صفحه و یک کیبورد اعداد اختصاصی ، تاچ پد نسبتا بزرگ ، لوگوی درخشان Origin بر روی آن ، فینگر پرینت و اسپیکرهای Onkyo می باشد.

  • کیبورد و تاچپد

کیبورد این لپتاپ در نوع خود منحصر به فرد است و شما میتوانید با ان به سادگی تایپ کنید. کیبورد لپ تاپ گیمینگ Origin EON17-S به صورت pseudo-island-style طراحی شده است و حالت بک لایت آن دارای سه حالت میباشد. به گونه ی آن دسته از گیمرهایی که از کلید های میانبر زیاد استفاده میکنند می توانند رنگ آن کلید ها را به صورت تغییرپذیر انتخاب کنند .

تاچ پد آن متوسط است.کمی کند است؛ دکمه های زیر آن کم عمق بوده و در حرکات سریع عملکرد ضعیفی دارد. با این حال تاچ پد در این لپ تاپ اهمیت بالایی ندراد ؛زیرا اکثر گیمرها از تاچپد برای بازی استفاده نمی کنند.

  • اسپیکر

اسپیکر های لپ تاپ گیمینگ Origin EON17-S تقریبا خوب است؛ صدایی بلند ولی بدون عمق و بیس دارد و در صداهای بسیار بالا مقداری نویزی می شود. در واقع اسپیکر های آن را نمیتوان جزو بهترین اسپیکر های موجود دانست. مخصوصا اگر قرار باشد جایگزین یک اسپیکر دسکتاپ شوند. ولی خوشبختانه صدای آن با استفاده از هدفون بسیار عالی می باشد. اسپیکر های لپ تاپ گیمینگ Origin EON17-S بالای کیبورد قرار گرفته اند؛ آبی روشن که با پالس های صدا روشن و خاموش می شوند.

  • مانیتور

مانیتور این لپتاپ ۱۷.۳ اینچ می باشد که بسیار بزرگ و مناسب گیمینگ می باشد. تصویری بسیار شفاف با رزولوشن تصویر ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل دارد. صفحه ی نمایش  این لپ تاپ بسیار عالی به نظر می رسد؛ بسیار شفاف! متن ها و تصاویر بسیار واضح ، رنگهای واقعی و رنگ سیاه آن دارای عمق می باشد. مانیتور آن تاچ نیست ولی مانیتور تاچ هم به کار یک گیمر نخواهد آمد . ( با توجه به قیمت آن در صورت اضافه شدن یک مانیتور تاچ به آن ، قیمت آن بسیار بالاتر میرفت .)


حرف آخر

با توجه به توضیحات بالا اگر شما نخواهید به عنوان یک گیمر از دسکتاپ استفاده کنید و بخواهید یک لپتاپ برای کار خود انتخاب کنید، لپ تاپ گیمینگ Origin EON17-S می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد.

همه چیز به این بر میگردد که شما به چه چیز هایی نیاز دارید و به دنبال چه چیزی می گردید. از این لپ تاپ میتوان به عنوان جایگزین یک دسکتاپ که نیاز به جابجایی آن در هر روز نباشد استفاده کرد.


دانستنیها, لپ تاپ, مقالات

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.