Asus G701VI عضو قدرتمند خانواده لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

۱۳۹۵-۰۹-۰۳

Asus G701VI عضو قدرتمند خانواده لپ تاپ های گیمینگ ایسوس


با لپ تاپ گیمینگ ایسوس Asus G701VI آشنا شوید.

کمپانی ایسوس یکی از تولید کنندگان خوب لپ تاپ از جمله لپ تاپ های گیمینگ است که به طور سنتی از جمله انتخاب های گیمرهای حرفه ای بوده است. با وجود کاهش نسبی تمایل جهان به سخت افزارهای دسکتاپ، نوت بوک ها همچنان رشد خود را در این بازار حفظ کرده اند. لپ تاپ گیمینگ ایسوس Asus G701VI یکی از رقیبان سرسخت بازار است.

ایسوس ، لپ تاپ گیمینگ G701VI را با هدف تقویت سبد کالای خود در رده لپ تاپ های گیمینگ ضخامت پایین و بازده بالا ، وارد بازار کرد. G701VI شباهت زیادی به مدل های پیشین خود دارد اما از ضخامت کمتری برخوردار است.  کارت گرافیک GTX1080  که پردازش های گرافیکی این لپ تاپ گیمینگ را بر عهده دارد به آسانی از پس پردازش های گرافیکی این نوت بوک بر می آید و توانایی اجرای بازی های واقعیت مجازی را نیز دارد.

این نوت بوک به فناوری تکنولوژی NVIDIA G-SYNC مجهز شده است و علاوه بر آن نمایشگر نصب شده در آن می تواند نرخ فرکانسی ۱۲۰ هرتز را ارائه نماید. کلید های نصب شده در آن به قابلیت Rollover مجهز گشته و ۳۰ کلید کنترلی با ویژگی ضد سایه اندازی برای آن در نظر گرفته شده است.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Asus G701VI

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Asus G701VI

مشخصات Asus G701VI

  • پردازنده : Core i7 Skylake
  • رم : ۶۴GB DDR4 2400MH
  • گرافیک : GTX1080 – 120Hz

۲۰% درصد بهبود عملکرد و تا ۳۰% درصد بهره وری بیشتر از انرژی نیز جزو ویژگی های این حافظه های جدید است. تقویت کننده صوتی ESS DAC نیز باس غنی و صدایی بدون اعواجاج را تولید می کند. این نوت بوک تنها ۳۲.۵ میلی متر ضخامت دارد و عضو جدید جمهوری گیمرهای ایسوس، ROG است.

دانستنیها, لپ تاپ, مقالات

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.