سیگیت ، فلای درایو ویژه هواپیماهای بدون سرنشین خود را رونمایی کرد

۱۳۹۶-۰۲-۰۷

سیگیت ، فلای درایو ویژه هواپیماهای بدون سرنشین خود را رونمایی کرد

کمپانی سیگیت ، در ژانویه ۲۰۱۷ ، اخباری از شراکت استراتژیک با کمپانی DJI از سازندگان هواپیماهای بدون سرنشین (Unmanned aerial vehicles – UAV) داد. دو کمپانی با هم بر روی حل مشکل تقاضای نیاز به ظرفیت دیتا برای UAV یا هواپیماهای بدون سرنشین کار کردند. اکنون محصول مشترک این دو کمپانی بنام فلای درایو سیگیت DJI یا Seagate DJI Fly Drive برای حل مشکل  مدیریت خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین UAV و ذخیره آسانتر دیتای آنها تولید شد.

در چند سال اخیر خبرهایی از هواپیماهای بدون سرنشین از سمت علاقمندان به گوش می رسید که از هواپیماهای بدون سرنشین سرگرم کننده به معترضان و سپس دوربین های حرفه ای کشیده شد. بازار این هواپیماها در حال رشد و جدی تر شدن هست و هم اکنون فضای ذخیره سازی این پرندگان بی سرنشین نیز پیشرفت تکان دهنده ای را تجربه خواهد کرد. در راستای کمک به خلبانان و حرفه ای های خلاق و مشکل حجم زیاد اطلاعات ، سیگیت و DJI فلای درایو خود را تولید کردند. یک درایو پرتابل با ظرفیت ۲ ترابایت بهمراه یک شیار کارت حافظه میکرو microSD که قابلیت جابجایی سریع اطلاعات را به کاربر خواهد داد.

فلای درایو سیگیت DJI - 2 ترابایت

فلای درایو با ظرفیت ۲ ترابایت فضای ذخیره سازی ۶۰ ساعت فیلم ۴K/30fps و یا بعبارتی ظرفیت ذخیره سازی محتوای ۲۵۰ پرواز با هواپیمای بدون سرنشین DJI Mavic Pro را دارد. همچنین فلای درایو با شیار کارت حاقظه microSD به کاربران اجازه تخلیه فوری اطلاعات را می دهد. استفاده از تجهیزات در این رسته معمولا موجب ترس در علاقمندان می شود ، برای کاستن این ترس ، فلای درایو با بامپر یا سپر محافظتی ارائه شده است. داخل بامپر رابط USB-C قرار گرفته است. USB 3.1 اجازه انتقال سریعتر و سازگاری با PC و Mac را می دهد. کاربران می توانند ویرایش ویدئوهای ضبط شده خود را از روز اول با نسخه رایگان دو ماهه Adobe Premiere Pro CC ، برترین نرم افزار ویرایش ویدئویی شروع کنند.

وضعیت موجودی در بازار و قیمت فلای درایو

انتظار می رود فلای درایو سیگیت DJI تابستان ۲۰۱۷ با قیمت اولیه ۱۱۹.۹۹$ وارد بازار شود. سیگیت این تکنولوژی جدید خود را این هفته در NAB لاس وگاس معرفی خواهد کرد.

برگرفته از : Seagate Releases Its Fly Drive Specifically For Drones
ترجمه توسط لاژورد

تکنولوژی, دانستنیها, مقالات, هارد فلش رم

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.