با اپلیکیشن Fyuse سه بعدی عکاسی کنید.

۱۳۹۶-۰۳-۱۶

با اپلیکیشن Fyuse سه بعدی عکاسی کنید.

در دنیای تکنولوژی در حال حرکت به سمت ایده ها و خلاقیت های جدید هستیم . برنامه های موبایل به دلیل اینکه همواره همراه ما هستند ، بیشترین نقش را در اجرای ایده های جدید ایفا می کنند. در گذشته ، یکی از بهترین اپلیکیشن های عکاسی، آنهایی بودند که توانایی دادن افکت و یا کراپ کردن را داشتند. اما امروز می خواهیم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که خلاقیت و کیفیت را چاشنی کار خود کرده است و امکانات بی نظیری را در اختیار شما قرار میدهد.

معرفی اپلیکیشن Fyuse

فیوز اپلیکیشنی است که با آن میتوانید از هر شی یا مکان یا فردی عکس های ۳۶۰ درجه و سه بعدی تهیه کنید و پس از ذخیره با حرکت دادن گوشی به جهت های گوناگون ابعاد مختلف تصویر را مشاهده کنید.

نمونه تصویر سه بعدی Fyuse

 

برای اینکه از این نرم افزار جالب استفاده کنید، ابتدا باید آن را از گوگل پلی دانلود و نصب نمایید. برای اینکه بتوانید این نرم افزار را نصب نمایید از یک نرم افزار ضد تحریم استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن Fyuse از گوگل پلی استور

 

این اپلیکیشن محبوب به کاربران اجازه می دهد که برای خود پروفایل جداگانه ای بسازند. پس از نصب برنامه درون آن ، از قسمت Signup یک پروفایل برای خود بسازید. Fyuse از قسمت های مختلفی ساخته شده است که می توان به بخش های زیر اشاره کرد:

  • قسمت TimeLine در اپلیکیشن Fyuse

در ابتدای کار که وارد Fyuse  می شوید ، به قسمت تایم لاین هدایت می شوید. در Fyuse TimeLine می توانید تمامی تصاویر گرفته شده و به اشتراک گذاشته شده توسط این نرم افزار جالب را ببنید و این تصاویر می توانند بسیار جالب و الهام بخش باشند. در قسمت تایم لاین می توانید مانند اپلیکیشن محبوب اینستاگرام، عکس هایی که دوست دارید را لایک کنید یا برای آن ها کامنت بگذارید و آنها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. مطمعن باشید که عکس های سه بعدی که در ای بخش می بینید، برایتان بسیار زیبا و جذاب خواهد بود.

 

 

  • قسمت explore در اپلیکیشن Fyuse

در این بخش که آنرا با علامت ذره بین در پایین صفحه خواهید دید میتوانید تمامی تصاویر سه بعدی را در طبقه بندی های مختلف ببینید و همینطور میتوانید با انتخاب بخش nearby و فعال شدن gps ببینید درر دور و اطراف شما چه کسانی عکس های سه بعدی میگیرند.

 

  • قسمت activity در اپلیکیشن Fyuse

در قسمت Activity که با علامت رعد دیده می شود می توانید تمامی فعالیت هایتان اعم از لایک ، کامنت و عکس هایی که با دیگران به اشتراک گذاشته اید را مشاهده کنید.

  • قسمت عکسبرداری سه بعدی در اپلیکیشن Fyuse

مهمترین و اصلی ترین قسمت در این برنامه جالب، بخش عکسبرداری سه بعدی آن است که با علامت دایره و درست در وسط برنامه دیده می شود. با فشار دادن و نگه داشتن دکمه شاتر در حال آماده شدن برای تصویر برداری خواهید بود و حالا با حرکت دادن گوشی خود ، می توانید منظقه دلخواه خود را پوشش دهید.برای عکس برداری سه بعدی با این نرم افزار بهتر است که دوربین گوشی خود را به آهستگی حرکت بدهید و از یک قسمت به قسمت دیگر بروید. مثلا از راست به چپ یا از بالا به پایین !

در صورتی که متوجه نشدید که چگونه باید با نرم افزار کار کنید ، دکمه i بالا صفحه که بیانگر info است را فشار دهید. این بخش هر نوع عکسبرداری از هر نوع قسمتی را به شما نشان میدهد وش ما به کمک آن به خوبی کار با این نرم افزار را یاد میگیرید.

آموزش, دانستنیها, موبایل, نرم افزار

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.