بازیابی اطلاعات هارد دیسک

هارد کلینیک - بازیابی اطلاعات هارد دیسک

بازیابی اطلاعات هارد دیسک بصورت کاملا تخصصی در هارد کلینیک

اگر هارد دیسک شما قسمتی از آرایه بندی RAID است ، بازیابی اطلاعات RAID و در صورتیکه درایو شما از نوع SSD می باشد ، بازیابی اطلاعات SSD را مطالعه نمائید.

زمانیکه درایو هارد دیسک شما خراب می شود ، زمان برای شما بسیار ناراحت کننده و پر استرس می گذرد و خاطرات و یا نتایج زحمات خود و دیگران را بر باد رفته می بینید. ما با تعمیر موقت هارد دیسک خراب شما می توانیم اطلاعات شما را آماده انتقال و بازیابی به درایو هارد دیسک جدید کنیم.

مهمترین نکته در زمان خرابی هارد دیسک اینست که فورا از کار کردن با هارد دیسک دست کشیده و آنرا با رعایت احتیاط و موارد امنیتی و با خاموش کردن سیستم جدا کنیم تا مانع از افزایش آسیب دیدگی جدی هارد دیسک بشویم. اغلب متخصصین فناوری اطلاعات ، فروشگاههای خدمات کامپیوتری و نه متخصصین و کمپانی های تخصصی بازیابی اطلاعات ، اقدام به بازیابی اطلاعات از هارد دیسک های آسیب دیده و با استفاده از روش های پر خطر و با ریسک بالا می کنند بدون آنکه از نحوه کارکرد هارد دیسک و دلیل خرابی و از کارافتادن هارد دیسک آگاه باشند که این خود باعث بدترشدن مشکل بوجود آمده و پرمخاطره کردن مراحل بازیابی اطلاعات از روی هارد دیسک می شود. هوشیار باشید و اطلاعات خود را دچار مخاطره نکنید. اجازه دهید ما بعنوان متخصصین این رشته به شما کمک کنیم. مشاوره و برآورد ما از مشکل بوجود آمده برای هارد دیسک رایگان است. برای ۲۴ ساعت به ما اعتماد کنید. هیچ هزینه ای برای شما دربر نخواهد داشت!

مرکز بازیابی اطلاعات هارد کلینیک لاژورد ارائه دهنده خدمات ریکاوری و تعمیرات هارد دیسک بصورت فوق تخصصی

در وب سایت هارد کلینیک می توانید تصاویری از تجهیزات و لابراتوار مورد نیاز برای انجام تعمیرات و بازیابی اطلاعات هارد دیسک مشاهده نمائید تا متوجه اهمیت موضوع و میزان تخصصی بودن آن شوید. می توان آنرا به جراحی قلب تشبیه کرد چون مقیاس عملیات نانومتری و در فضای آنتی استاتیک کلین روم به دور از گرد و غبار برای تعمیرات داخلی یا اصطلاحا جراحی هارد دیسک از جمله تعویض هد هارد دیسک و پیوند پلاتر هارد دیسک انجام می گیرد. ضمنا تصور کنید خاطرات چندین ساله خانوادگی و یا حاصل تلاش های چندین ساله پروژه ی خود را به یکباره از دست داده اید … کدام عضو بدن شما دچار ضعف و درد خواهد شد؟

خودتان قضاوت کنید …

مهندسان الکترونیک تیم هارد کلینیک با بررسی بردهای مدارچاپی هارد دیسک ها آنها را تعمیر و اطلاعات را بازیابی می کنند. لابراتوار هارد کلینیک نیز مجهز به کاملترین ابزار نمونه برداری از اطلاعات هارد دیسک و تکنولوژی های ترمیم فریمور سخت افزاری می باشد که اینها در کنار هم منجر به حصول بالاترین نتایج در بازیابی اطلاعات هارد دیسک می شوند. شاید این بهترین شانس برای بازیابی اطلاعات هارد دیسک شما باشد!

هارد کلینیک ، از بهترین و آخرین تکنولوژی در دسترس برای بازیابی اطلاعات و دستیابی به بالاترین موفقیت استفاده می کند. آسوده خیال باشید … اطلاعات هارد دیسک شما ، ۱۰۰ درصد خصوصی و محرمانه حفظ خواهد شد. ما برای این هستیم تا به شما کمک کنیم و همیشه به سیاست های اطلاعات شما احترام می گذاریم.

با یک متخصص بازیابی اطلاعات هارد دیسک تماس داشته باشید :

همین حالا می توانید با هارد کلینیک تماس بگیرید و با یکی از کارشناسان بازیابی اطلاعات ما گفتگوی مستقیم داشته باشید. ما آماده ایم تا به سوالات شما پاسخ دهیم. با ما تماس بگیرید.

می توانید هارد دیسک خراب خود را به هارد کلینیک بیاورید و یا آنرا از طریق پیک و یا پست به دست ما برسانید. ما شرایط هارد دیسک شما را بدون دریافت هیچگونه هزینه ای و کاملا رایگان ، بررسی و آنالیز می کنیم و ظرف ۲۴ ساعت نتیجه را به شما اعلام خواهیم کرد. ما به شما خواهیم گفت که چه مشکلی برای هارد دیسک شما پیش آمده و تعمیر و بازیابی آن چه مدت و چه هزینه ای را برای شما در بر خواهد داشت. این یک مشاوره رایگان ، قابل اطمینان و سریع خواهد بود.

نکته : درایو های هارد دیسک خرابی که به هر نحوی توسط افراد متخصص و یا غیر متخصص دستکاری شده اند ( لحیم کاری ، تغییر فریمور و باز شدن هارد درایو ) به اعتقاد ما شانس کمتری در بازیابی اطلاعات دارند و ما را مجبور به صرف زمانی مضاعف برای تعمیرات می کنند.

حتما چندین داستان حقیقی را از زبان مشتریان ما بخوانید.

زمان مورد نیاز و هزینه بازیابی اطلاعات حسب نوع مشکل هارد دیسک و درجه فوریت عملیات محاسبه می گردد و از ۱ روز تا یکماه ممکن است بطول بیانجامد. ضمنا به شما تضمین می دهیم که اگر هارد دیسک شما تعمیر نشد ، هیچ مبلغی نپردازید!

اگر مبلغ برآورد بازیابی اطلاعات را تائید کردید و قرار شد که ما هارد دیسک شما را تعمیر و بازیابی کنیم ، در ۹۰ درصد موارد اطلاعات بصورت کامل بازیابی می شود. در صورتیکه برآورد ما را نپذیرفتید ، می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای هارد دیسک خود را از ما تحویل بگیرید.

خرابی های شایع هارد دیسک ها عبارتند از :

  • آسیب دیدگی و خرابی هد هارد دیسک – Damaged Heads
  • قفل کردن اسپیندل موتور هارد دیسک – Seized Spindle Motor
  • خرابی برد هارد دیسک و سوختن برخی اجزای برد مدار چاپی هارد دیسک PCB – Damaged Printed Circuit Board
  • ایجاد بد سکتور بر روی هارد دیسک – Bad Sectors
  • خرابی فریمور هارد دیسک ( اغلب در هارد دیسک های Seagate 7200.11 ) – Firmware Corruption
  • خرابی سیستم فایل پارتیشن هارد دیسک – File System Corruption
  • غیر قابل دسترسی شدن اطلاعات بر روی هارد دیسک – Unable to access any data
  • عدم شناسایی هارد دیسک توسط سیستم و در بایوس – Hard disk not detected
  • پاک شدن فایل ها / فرمت شدن هارد دیسک – Deleted files/Reformatted hard disk

هیچ مشکلی آنقدر بزرگ نیست که قابل حل نباشد ، فراموش نکنید که ما عاشق کمک کردن به شما هستیم! همین الان با ما تماس بگیرید.

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.
ضمن تشکر از بازدید شما ، به دلیل تغییرات در فعالیتهای مجموعه تا اطلاع ثانوی از پذیرش معذوریم. لطفا در صورت ضرورت پیام خود را از طریق تلگرام برای ما ارسال نمائید و با کمی صبوری منتظر پاسخ باشید. با سپاس ارسال پیام در تلگرام