بازیابی اطلاعات هارد دیسک با فرم ویر آسیب دیده

تعمیر فرم ویر هارد دیسک

بازیابی اطلاعات هارد دیسک با فرم ویر خراب

بازیابی اطلاعات از هارد دیسک که فرم ویر آن آسیب دیده است

Data Recovery from a hard disk with a firmware corruption – Hard Disk firmware corruption Data Recovery

اخطار : فرم ویر هارد دیسک های نامبرده دچار ضعف می باشند

  • Barracuda 3.5” ۷۲۰۰.۱۱ SD15
  • DiamondMax 22

هارد دیسک های نامبرده فوق و برخی مدلهای دیگر دارای ضعف شناخته شده در فرم ویر می باشند و اغلب با آسیب فرم ویر مواجه می شوند که حسب این ضعف ، اختلالاتی در کارکرد هارد دیسک پیش می آید. این علائم عبارتند از شناخته نشدن هارد دیسک و یا نشان دادن ظرفیت اشتباهی مانند ظرفیت صفر. بیشتر این هارد دیسک ها دارای ظرفیت ۵۰۰ ، ۷۵۰ و ۱۰۰۰ گیگابایت می باشند.

روش بازیابی اطلاعات ما از هارد دیسک که فرم ویر آن خراب شده ، کاملا امن و دارای ضریب موفقیت بالایی می باشد. متخصصین هارد کلینیک در این نوع خاص از خرابی هارد دیسک ها و خصوصا بازیابی اطلاعات هارد دیسک هایی که دچار خرابی شایع فرم ویر هستند دارای ضریب بالایی از تخصص و تجربه می باشند و از آبانماه سال ۱۳۸۷ در زمانیکه بیشتر مراکز بازیابی اطلاعات هارد دیسک از تعمیر فرم ویر عاجز بوده اند و دانشی در این زمینه نداشتند بصورت اختصاصی بر روی این ضعف شایع که عمدتا هم در هارد دیسک های سیگیت و مکستور مشاهده می شود فعالیت نموده و به سطح بالایی از دانش و تجربه در این موضوع رسیدند. هارد کلینیک به شما پیشنهاد می کند که در استفاده از هارد دیسک هایی که بر روی لیبل آنها نسخه فرم ویر های SD15 ، DE12 ، SD36 و HP24 چاپ شده است دقت بیشتری نمائید و حتما با تهیه بک آپ از اطلاعات حیاتی تان ، اطلاعات خود را در برابر خرابی اتفاقی فرم ویر هارد دیسک ایمن نمائید. ما اطلاعاتی را بازیابی می کنیم که دیگران نمی توانند! مهم نیست که مشکل چقدر بزرگ یا کوچک است ، ما آنرا پشت سر خواهیم گذاشت چون بازیابی اطلاعات شما برای ما اولویت دارد.

امیدوار باشید ، متخصصین ما در ۹۵% موارد خرابی فرم ویر هارد دیسک ، بازیابی اطلاعات را با موفقیت به پایان رسانده اند. در مواردی نادر ممکن است مشکلی ثانویه و یا آسیبی در داخل هارد دیسک و ناحیه هد ها موجود باشد و بازیابی اطلاعات هارد دیسک با خرابی فرم ویر را دچار چالش کند. در موارد عمومی کارشناسان هارد کلینیک از طریق کدنویسی ترمینال مشکلات این سری از هارد های سیگیت ، مکستور و وسترن دیجیتال را برطرف می کنند و در مدت کوتاهی بازیابی اطلاعات شما به پایان می رسد. ما از زمان پیدایش این ضعف در هارد دیسک ها تاکنون بیش از ۲۰۰ نمونه هارد دیسک با خرابی فرم ویر را بازیابی و با درصد بالایی از موفقیت اطلاعات را به دست صاحبان آنها سپرده ایم. امیدواریم که هیچ وقت هارد دیسک شما این خرابی را تجربه نکند و اگر هم برای هارد دیسک شما اتفاق افتاد ، بتوانیم بازیابی اطلاعات شما را نیز با موفقیت انجام دهیم تا شما نیز به مشتریان خرسند ما بپیوندید.

اگر هارد دیسک شما روشن می شود ، صدای معمولی دارد و بدون صدای کلیک یا وزوز می چرخد اما در بایوس سیستم و یا ابزار مدیریت سخت افزار ویندوز و یا مکینتاش Windows Device Manager/ Mac Disk Utility شناسایی نمی شود و یا ظرفیت هارد دیسک آن اشتباهی نشان داده می شود و یا حتی وضعیت اسمارت SMART Status بد نشان داده می شود ، ممکن است فرم ویر هارد درایو دچار آسیب شده باشد. رفع این مشکلات در تخصص هارد کلینیک است.

علائم متداول خرابی فرم ویر هارد دیسک:

  • نام ، مدل و یا ظرفیت هارد دیسک در بایوس سیستم نادرست نمایش داده می شود
  • کارکرد و صدای هارد دیسک عادی است اما هارد دیسک در سیستم و بایوس شناسایی نمی شود
  • در برخی موارد وضعیت اسمارت در بایوس بد گزارش می شود و برای ادامه بایستی کلید F1 را بزنید

ما در هارد کلینیک بصورت رایگان هارد دیسک شما را آزمایش می کنیم و ظرف ۲۴ ساعت هزینه ، زمان و خرابی هارد دیسک را برآورد و به شما اعلام خواهیم نمود و پس از تائید شما فرآیند بازیابی اطلاعات هارد دیسک با فرم ویر آسیب دیده شما را آغاز خواهیم نمود.

فرآیند بازیابی اطلاعات از هارد دیسک با فرم ویر خراب :

  1. تشخیص صحیح خرابی هارد دیسک برای مشخص شدن اینکه هارد دیسک تنها دارای خرابی فرم ویر می باشد و هارد دیسک مشکلات دیگری از جمله خرابی اجزاء الکترونیکی ، خرابی هد یا اسپیندل موتور نداشته باشد.
  2. ارائه برآورد زمان و هزینه مورد نیاز برای بازیابی اطلاعات از هارد دیسک با فرم ویر آسیب دیده و دریافت تائیدیه شما برای ریکاوری هارد دیسک دارای فرم ویر خراب.
  3. ما با ایجاد تغییراتی در فرم ویر و با استفاده از ابزار و تجهیزات سخت افزاری شروع به کلون کردن اطلاعات به هارد دیسک سالم دیگری برای بازیابی اطلاعات می کنیم.
  4. در برخی موارد بعد از ترمیم فرم ویر هارد دیسک ، مشکلات دیگری از هارد دیسک مانند بدسکتور ، اختلالات الکترونیکی برد هارد دیسک ، خطای خواندن اطلاعات توسط هد هارد دیسک ، خرابی سیستم فایل پارتیشن ها و یا سایر خرابی های داخلی هارد دیسک مشاهده می شود. در این موارد که نیاز به کار و بررسی مجدد تعمیر خرابی هارد دیسک می باشد ، پس از اعلام خرابی ، هزینه و زمان مورد نیاز افزوده و تائید شما ، مجددا متخصصین هارد کلینیک اقدام به رفع خرابی هارد دیسک کرده و اطلاعات شما را بازیابی می کنند.
  5. پس از انجام فرآیند بازیابی اطلاعات موفقیت آمیز ، اطلاعات بر روی هارد دیسک دیگری کپی می شود. در صورت نیاز به هارد دیسک اکسترنال ، ما آن را برای شما فراهم می نمائیم و اطلاعات شما را به آن منتقل می کنیم.
  6. در این مرحله شما می توانید به هارد کلینیک مراجعه نموده و اطلاعات مهم و حیاتی خود را بررسی نمائید و یا درخواست کنید تا تصویری از لیست فولدرها و فایل هایتان برایتان ایمیل شود. در این مرحله فرآیند بازیابی اطلاعات هارد دیسک شما به پایان رسیده و می توانید با تسویه مبلغ ریکاوری اعلام شده به شما ، اطلاعات خود را بر روی هارد دیسک اکسترنال تحویل بگیرید.
  7. پس از تحویل اطلاعات به شما و تائید سالم بودن آنها ، ما مرحله بعدی فرآیند را برای تعمیر فرم ویر هارد دیسک و برای رسیدن به کیفیت و کارآیی مطلوب شروع خواهیم نمود و در صورتیکه قطعات و اجزاء هارد دیسک کارآیی مناسبی داشته باشند ، هارد دیسک را بصورت قطعی تعمیر نموده و پس از کنترل کیفیت عملکرد با ابزار تخصصی ، آنرا به شما تحویل و هزینه برآورد شده جهت تعمیرات را نیز با شما تسویه خواهیم نمود.

و این هم پایانی خوشایند برای بازیابی اطلاعات هارد دیسک با فرم ویر خراب Hard Disk firmware corruption Data Recovery که اطلاعات آن کپی نمی شد!

به دنبال راهکار ارزانتری می گردید؟

اگر با خرید هارد دیسک نو ، هارد دیسک قبلی برایتان استفاده ای ندارد ، هارد دیسک قدیمی خود را به ما برگردانید تا علاوه بر کسر هزینه تعمیر هارد دیسک ، مبلغی نیز بابت خرید قطعات قابل استفاده الکترونیکی هارد دیسک به شما پرداخت شود و ما از اجزاء آن در فرآیند بازیابی اطلاعات هارد دیسک سایر مشتریان استفاده کنیم.

ارسال هارد دیسک با فرم ویر خراب

مشاوره بازیابی اطلاعات

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.
ضمن تشکر از بازدید شما ، به دلیل تغییرات در فعالیتهای مجموعه تا اطلاع ثانوی از پذیرش معذوریم. لطفا در صورت ضرورت پیام خود را از طریق تلگرام برای ما ارسال نمائید و با کمی صبوری منتظر پاسخ باشید. با سپاس ارسال پیام در تلگرام