بازیابی اطلاعات هارد دیسک با برد سوخته و آسیب دیده

تعمیر برد هارد دیسک

بازیابی اطلاعات هارد سوخته

به دلیل آسیب PCB و المانهای آن که موجب روشن نشدن هارد دیسک می شود

Data Recovery from a hard disk with Damaged PCB

اگر هارد دیسک شما روشن نمی شود ، هیچ صدا و لرزشی از هارد دیسک نمی شنوید و یا بویی شبیه سوختن از هارد دیسک به مشامتان می خورد ، احتمال اینکه برد هارد دیسک شما سوخته باشد خیلی زیاد است. با هارد کلینیک تماس بگیرید. ما هارد دیسک شما را دریافت و بدون دریافت هیچ هزینه ای آن را بررسی و پس از اعلام هزینه به شما بازیابی اطلاعات هارد سوخته شما را انجام خواهیم داد.

ریکاوری هارد دیسک با برد سوخته

اگر برد هارد دیسک شما خراب شده و یا قطعاتی از آن آسیب دیده باشند ، متخصصین هارد کلینیک تعمیرات برد هارد دیسک شما را بر روی اجزاء آن انجام می دهند تا بصورت موقتی هارد دیسک شما شروع بکار کند و بتوانیم بازیابی اطلاعات شما را انجام دهیم. اگر برد هارد دیسک شما دارای قطعات آسیب دیده از جمله چیپ کنترلر موتور ، دیود ، مقاومت ، خازن ، قطعی اتصال دیتا و یا جریان ولتاژ شده باشد ، ما تمامی آنها را تعمیر خواهیم کرد و به کمک مولتی متر برای تشخیص صحیح اشکال قطعات قطعات معیوب را یافته و با استفاده از هویه ، هیتر حرارتی و اینفرارد تعمیر برد هارد دیسک را انجام خواهیم داد. برای هارد دیسک های مدرن ، تعویض برد هارد دیسک برای مدت زیادی دوام نخواهد داشت و برای تغییر آن نیاز به فرم ویر منحصر بفرد آن نمونه را دارد. ما در هارد کلینیک توانایی انجام نمونه سازی فرم ویر را نیز داریم و محتویات چیپ فرم ویر را برای شما نمونه برداری و بر روی چیپ فرم ویر جدید قرار خواهیم داد. هارد کلینیک توانایی بازیابی اطلاعات کلیه برند های هارد دیسک با هر سیستم عاملی را خواهد داشت و مشکل بزرگ باشد یا کوچک برای ما تفاوتی نمی کند ، ما محک زدن تخصصمان را دوست داریم!

موضوعات مرتبط با بازیابی اطلاعات هارد سوخته : از کجا بفهمیم هارد اکسترنال سوخته ، هزینه بازیابی اطلاعات هارد سوخته ، بازیابی اطلاعات هارد سوخته کامپیوتر ، بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال سوخته

دلایل اصلی و متداول که باعث خرابی برد هارد دیسک می شوند:

  • اتصال هارد دیسک به منبع تغذیه نا مناسب که معمولا در هارد دیسک اکسترنال اتفاق می افتد و باعث خرابی برد هارد دیسک می شود
  • اتصال نادرست کابل برق به هارد دیسک که از دلایل خرابی برد هارد دیسک می باشد
  • نوسان برق ، شوک تخلیه الکترو استاتیک و هرگونه شوک الکترونیکی که باعث آسیب برد هارد دیسک و خرابی اجزاء الکترونیک برد هارد دیسک می شود
  • بروز اتصالی در اثر برخورد قطعات فلزی و رسانا که در زمان روشن بودن هارد دیسک می تواند باعث بروز اتصال کوتاه و خرابی برد هارد شود
  • جدا شدن قطعات از روی برد هارد دیسک در زمان جدا کردن و یا وصل کردن هارد دیسک
  • آسیب برد هارد دیسک بر اثر ریختن یا سقوط به داخل آب و مایعات که به شدت باعث اتصال قطعات برد هارد و خرابی آن می شود
  • افزایش بیش از حد حرارت به دلیل کارکرد نادرست قطعات روی برد هارد دیسک

خبر خوش ما اینست که ، در ۹۵% موارد بازیابی اطلاعات از هارد با برد خراب ، موفقیت آمیز می باشد. این موفقیت زمانی افزایش می یابد که خرابی برد هارد دیسک باعث آسیب به قطعات دیگر از جمله هد و موتور هارد دیسک نشده باشد. البته تقریبا همیشه اتفاق خوب رخ خواهد داد و بازیابی اطلاعات هارد دیسک شما با برد خراب موفقیت آمیز به پایان رسیده و کپی اطلاعات شما بر روی هارد دیسک دیگری به شما تحویل داده خواهد شد.

فرآیند بازیابی اطلاعات از هارد دیسک با برد خراب :

  1. تشخیص صحیح خرابی برد هارد دیسک از لحاظ اینکه برد هارد دیسک خراب است یا نه و در صورت خرابی کدام بخش از آن آسیب دیده است.
  2. ارائه برآورد زمان و هزینه مورد نیاز برای بازیابی اطلاعات از هارد دیسک با برد خراب و دریافت تائیدیه شما برای تعمیر برد هارد دیسک و بازیابی اطلاعات هارد دیسک شما.
  3. تعمیر برد هارد دیسک شما بصورت موقت تنها برای بازیابی اطلاعات هارد دیسک شما و ارائه اطلاعات بازیابی شده به شما جهت اطمینان از سالم بودن آنها.
  4. در برخی موارد بعد از تعمیر برد هارد دیسک ، مشکلات دیگری از هارد دیسک مانند خرابی فرم ویر ، بد سکتور ، خطای خواندن اطلاعات توسط هد هارد دیسک ، خرابی سیستم فایل پارتیشن ها و یا سایر خرابی های داخلی هارد دیسک مشاهده می شود. در این موارد که نیاز به کار و بررسی مجدد تعمیر خرابی هارد دیسک می باشد ، پس از اعلام خرابی ، هزینه و زمان مورد نیاز افزوده و تائید شما ، مجددا متخصصین هارد کلینیک اقدام به رفع خرابی هارد دیسک کرده و اطلاعات شما را بازیابی می کنند.
  5. پس از بازیابی اطلاعات موفقیت آمیز ، از اطلاعات شما بر روی هارد دیسک دیگری کپی برداری می شود. در صورتیکه نیاز به هارد دیسک اکسترنال داشته باشید ، ما آن را برای شما فراهم می نمائیم و اطلاعات شما را به آن منتقل می کنیم.
  6. در این مرحله شما می توانید به هارد کلینیک مراجعه نموده و اطلاعات مهم و حیاتی خود را بررسی نمائید و یا درخواست کنید تا اسکرین شات لیست فولدرها و فایل هایتان از طریق ایمیل برایتان ارسال شود. در این مرحله فرآیند بازیابی اطلاعات هارد دیسک شما به پایان رسیده و می توانید با تسویه مبلغ ریکاوری اعلام شده به شما ، اطلاعات خود را بر روی هارد دیسک اکسترنال تحویل بگیرید.
  7. پس از تحویل اطلاعات به شما و خوشحال شدن شما ما مرحله بعدی تعمیر برد هارد دیسک را برای رسیدن به کیفیت و کارآیی مطلوب شروع خواهیم نمود و در صورتیکه قطعات و اجزاء هارد دیسک کارآیی مناسبی را برای کارکرد داشته باشند ، برد هارد دیسک را بصورت قطعی تعمیر و پس از کنترل کیفیت عملکرد با ابزار تخصصی ، آنرا به شما تحویل و هزینه برآورد شده جهت تعمیرات را نیز با شما تسویه خواهیم نمود.

اینهم یک پایان خوش و بازیابی اطلاعات پس از تعمیر برد هارد دیسک Damaged PCB – No Power که روشن نمی شد!

به دنبال راهکار ارزانتر هستید؟

در صورتیکه با وجود خرید هارد دیسک جدید ، به هارد دیسک قبلی نیاز ندارید ، می توانید هارد دیسک قدیمی خود را به ما برگردانید تا علاوه بر کسر هزینه تعمیر هارد دیسک ، مبلغی نیز بابت خرید هارد دیسک به شما پرداخت شود تا ما در فرآیندهای بعدی بازیابی اطلاعات سایر مشتریان از اجزاء آن استفاده کنیم.

ارسال هارد دیسک با برد خراب

مشاوره بازیابی اطلاعات

ارسال
امتیاز کاربران ۴.۵ (۲ نظر)
خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.
ضمن تشکر از بازدید شما ، به دلیل تغییرات در فعالیتهای مجموعه تا اطلاع ثانوی از پذیرش معذوریم. لطفا در صورت ضرورت پیام خود را از طریق تلگرام برای ما ارسال نمائید و با کمی صبوری منتظر پاسخ باشید. با سپاس ارسال پیام در تلگرام