بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال

بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال

بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال

بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال – بازیابی هارد اکسترنال – ریکاوری هارد اکسترنال

External Hard Disk Data Recovery – External Hard Drive Data Recovery Services – External Device Data Recovery

اگر هارد دیسک اکسترنال شما از آرایه بندی RAID و یا NAS برای بیش از یک هارد دیسک استفاده می کند پیشنهاد می کنیم بازیابی اطلاعات RAID و یا بازیابی اطلاعات NAS را مشاهده کنید.

هارد دیسک اکسترنال یکی از ابزارهای ذخیره سازی مفید است که در سالهای اخیر کاربردهای زیادی پیدا کرده است. از هارد دیسک اکسترنال برای ذخیره سازی تصاویر ، آرشیو عکس دوربین ، موسیقی ، فیلم ، اسناد آفیس ، فایلهای پرکاربرد تجاری و بازرگانی ، بکاپ های اطلاعاتی کمپانی ها ، شرکت ها و اطلاعات شخصی افراد استفاده می شود. هارد دیسک های اکسترنال که اخیرا تولید می شوند دارای ظرفیت های بالایی می باشند در عین حال که هنوز از حساسیت های بالایی در آسیب پذیری به دلیل تکنولوژی بسیار حساس و دقیق آن برخوردارند. از جمله تهدیداتی که به دلیل پرتایل و قابل حمل بودن هارد دیسک اکسترنال می توان به پرتاب ، سقوط به داخل آب و مایعات ، آتش سوزی ، سرقت یا گم شدن ، ضربه خوردن و یا تکان خوردن بیش از هارد دیسک اکسترنال اشاره کرد و همچنین آسیب هایی که هارد دیسک ها را به خودی خود تهدید می کند نیز به آن افزوده می شود.

هارد کلینیک خدمات بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال را برای کلیه برند ها و مدل های تولید شده هارد اکسترنال را به شما ارائه می دهد. تیم متخصصین بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال در هارد کلینیک ، با استفاده هنرمندانه از تخصص بازیابی اطلاعات و تجارب مطلوب ، بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال شما را بعهده می گیرند و تمامی تلاش خود را برای بازیابی موفقیت آمیز هارد اکسترنال شما انجام خواهند داد. اگر سایر مراکز بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال ، هارد دیسک اکسترنال شما را غیر قابل بازیابی اعلام کردند ، به ما اطمینان کنید! تست و مشاوره کاملا رایگان است.

ارزیابی درایو هارد اکسترنال برای بازیابی اطلاعات

بعد از ارزیابی هارد اکسترنال شما برای بازیابی اطلاعات ، متخصصین هارد کلینیک میزان و نوع آسیب هارد دیسک اکسترنال را اعلام خواهند کرد و برای پیشبرد سریع فرآیند بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال هزینه این فرآیند نیز به شما اهلام خواهد شد تا با توجه به زمان مورد نیاز و هزینه تقریبی اعلام شده بتوانید درباره انجام و یا عدم انجام فرآیند بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال خود توسط متخصصین هارد کلینیک تصمیم گیری کنید. پس از اینکه تصمیم شما برای بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال توسط هارد کلینیک قطعی شد ، کارشناسان هارد کلینیک با در نظر گرفتن استفاده از اقتصادی ترین روش با توجه به نوع آسیب هارد اکسترنال و شدت آن در کوتاهترین زمان اقدام به بازیابی اطلاعات مهم و غیرقابل دسترسی مجدد شما بر روی هارد اکسترنال می کنند.

انواع بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال

بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال که دچار آسیب منطقی شده اند Logical External Hard Drive Data Recovery و هارد اکسترنال هنوز بصورت فیزیکی کار میکند اما اطلاعات موجود قابل مشاهده و یا در دسترس نیستند و آسیب مورد نظر ممکن است بر اثر ویروس ، از بین رفتن پارتیشن ، پاک شدن فایلها و یا فرمت پارتیشن هارد اکسترنال شما باشد.

بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال برای مواردی که دچار آسیب فیزیکی شده اند Physical Hard Drive Data Recovery و هارد اکسترنال بصورت مکانیکی و یا فیزیکی خراب شده است. معمولا این نوع از خرابی هارد اکسترنال باعث خرابی در هد هارد دیسک ، موتور هارد دیسک و یا اسیب فیزیکی به برد هارد اکسترنال میشود. این دسته از هارد های اکسترنال با این نوع خرابی فیزیکی و یا مکانیکی بایستی که در محیط کلین روم کلاس ۱۰۰ با استاندارد ISO 5 باز و مورد برآورد قرار بگیرند.

ریکاوری هارد اکسترنال برای مواردی که دچار حادثه و یا بلایای طبیعی شده اند و به دلایلی از جمله صائقه ، سیل ، زلزله ، آتش سوزی و طوفان آسیب هایی جدی را تجربه کرده اند و اطلاعات بسیار مهمی که برای شما حیاتی بوده از بین رفته است. ما اطلاعات هارد اکسترنال شما را بازیابی خواهیم کرد حتی اگر برای مدت زیادی هارد شما در زیر آب مانده باشد! ما در هارد کلینیک ، بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال شما را در بیشتر موارد ممکن میسازیم.

توصیه هایی برای مراقبت از هارد اکسترنال

یک هارد اکسترنال وسیله ای همه کاره و بسیار ساده برای استفاده می باشد ، بنابراین دور از انتظار نیست که همه خانواده ها و یا حتی هر شخص یک هارد اکسترنال برای خود داشته باشند. پس لازم است به نکاتی درباره نگهداری از این تجهیزات پر کاربرد و بسیار حساس توجه نمائیم تا هارد اکسترنال خود را از آسیب ها و خطرات تهدید کننده دور نگاه داریم. در زیر توصیه هایی در خصوص مراقبت از هارد اکسترنال آورده ایم:

  1. همیشه به یاد داشته باشید که از کل اطلاعات مهمی که بر روی هارد اکسترنال و برای همراه بودن آن دارید ، یک نسخه بکاپ داشته باشید. هارد اکسترنال را هیچگاه بعنوان هارد دیسک اصلی و تک نسخه بکار نگیرید و با خود بهمراه نداشته باشید.
  2. همیشه از اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک اکسترنال خود بکاپ تهیه کنید و هیچگاه آنرا بعنوان هارد تک نسخه اصلی استفاده نکنید. بعلت اهمیت فوق العاده این موضوع بود که آنرا دوباره ذکر کردیم!
  3. اگر از هارد اکسترنال خود صدای ضربه زدن ، تق تق ، صدای وزوز ، صدای کلیک کردن و برخورد قطعه ای با قطعه ای دیگر شنیدید ، بلافاصله هارد دیسک خود را خاموش و کابل آنرا جدا کنید و هیچوقت اقدام به باز کردن درپوش بالای هارد دیسک خود بدون داشتن تجهیزاتی از قبیل کلین روم کلاس ۱۰۰ و همچنین بدون برخورداری از تخصص لازم در امر جراحی هارد دیسک ننمائید و اگر اطلاعاتتان و سلامت هارد دیسک برایتان مهم است آنرا به کارشناسان هارد کلینیک بسپارید.

برآورد مشکلات هارد دیسک اکسترنال شما و ارائه مشاوره جهت بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال کاملا رایگان است.

ارسال هارد اکسترنال

مشاوره بازیابی اطلاعات

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.
ضمن تشکر از بازدید شما ، به دلیل تغییرات در فعالیتهای مجموعه تا اطلاع ثانوی از پذیرش معذوریم. لطفا در صورت ضرورت پیام خود را از طریق تلگرام برای ما ارسال نمائید و با کمی صبوری منتظر پاسخ باشید. با سپاس ارسال پیام در تلگرام