بازیابی اطلاعات فلش USB

ریکاوری فلش

بازیابی اطلاعات فلش مموری USB

بازیابی اطلاعات فلش مموری – بازیابی اطلاعات کول دیسک – ریکاوری فلش USB

USB Flash Drive Data Recovery – Pen Drives Data Recovery – ThumbDrives Data Recovery – Cool Disk Data Recovery

 

فلش مموری ها که با نام های متنوعی نامگذاری و شناخته می شوند ، بعنوان تجهیزات ذخیره سازی ارزان قیمت ، سبک ، قابل حمل و همیشه در دسترس وسایل بسیار مناسبی برای دانش آموزان ، محققان ، کارمندان ، دانشجویان ، مدیران و همه افراد می باشند. فلش مموری ها ابداعی مبتکرانه و کاربردی اند اما متاسفانه به دلیل ورود برخی کمپانی های ناقض استانداردهای کیفی و کمی به این صنعت و رقابتی شدن بیش از حد قیمت این محصولات در بازار ، فلش مموری ها به تجهیزاتی با طراحی و کیفیت نامطلوب مبدل شده اند و میزان بالایی از آسیب پذیری های منطقی و الکترونیکی در بین تجهیزات ذخیره سازی را به خود اختصاص داده اند.

هارد کلینیک یکی از مراکز مجهز و تخصصی از لحاظ سخت افزار ، نرم افزار و فرم ویر در بازیابی اطلاعات فلش مموری و ریکاوری فلش USB ها می باشد که بازیابی اطلاعات فلش مموری ها با انواع ایرادات و خرابیهای سخت افزاری و نرم افزاری انجام می دهد. هارد کلینیک بازیابی اطلاعات فلش USB را از کلیه برند ها و مدل های تولید کنندگان بعهده میگیرد و تلاش می کند تا همواره درصد بالایی از موفقیت را در بازیابی اطلاعات فلش مموری ها کسب و مشتریان را با به دست آوردن اطلاعات شان خوشحال و راضی نماید. ما بازیابی اطلاعات فلش مموری را در صورت پاک شدن اطلاعات ، فرمت شدن فلش مموری ، غیرقابل دسترسی شدن و یا غیر قابل خواندن شدن اطلاعات و سایر موارد خرابی انجام می دهیم.

بازیابی اطلاعات فلش مموری آسیب دیده با مشکلات نرم افزاری زیر :

  • بازیابی اطلاعات فلش مموری در مواردیکه فلش مموری شناسایی می شود اما نمی توانید فایلهای خود را ببینید.
  • ریکاوری فلش مموری USB در مواردیکه فایل سیستم درایو فلش مموری دچار آسیب شده است.
  • بازیابی اطلاعات فلش USB وقتی که اطلاعات موجود بر روی فلش USB ناخواسته پاک و حذف شده است.
  • بازیابی اطلاعات فلش مموری زمانیکه درایو فلش مموری شما قابل دسترسی نیست و فقط سخت افزار حافظه فلش در سیستم شناسایی می شود.
  • ریکاوری اطلاعات فلش مموری در مواردیکه فایلهای موجود بر روی فلش مموری تان یا درایو فلش USB دچار حملات ویروسی شده اند.
  • بازیابی اطلاعات فلش مموری در نمونه ای که درایو فلش مموری شناسایی می شود ولی درایو فلش شما در اکسپلورر خال نشان داده می شود.

بازیابی اطلاعات فلش مموری آسیب دیده با مشکلات سخت افزاری زیر :

  • بازیابی اطلاعات فلش مموری در مواردیکه فلش مموری توسط سیستم شناسایی نمی شود.
  • ریکاوری فلش مموری USB وقتی که LED فلش مموری اصلا روشن نمی شود ( در مواردیکه بر روی فلش موجود باشد ).
  • بازیابی اطلاعات فلش USB در مواردیکه LED فلش مموری چشمک می زند ولی فلش USB توسط سیستم شناسایی نمی شود.
  • بازیابی اطلاعات فلش مموری از نمونه ای که ظرفیت درایو فلش مموری شما اشتباها شناخته می شود و یا صفر نشان داده می شود.
  • ریکاوری اطلاعات فلش مموری زمانیکه فلش مموری بر اثر نوسان ولتاژ و یا شوک تخلیه الکترو استاتیک آسیب دیده است.
  • بازیابی اطلاعات فلش مموری در مواردیکه درایو فلش در هنگام شناسایی و نصب درایور توسط ویندوز با خطا مواجه می شود.
  • بازیابی اطلاعات فلش مموری هایی که شکستگی در کانکتور USB آنها ایجاد شده است.

هارد کلینیک همیشه برای بازیابی اطلاعات فلش مموری شما ظرف ۲۴ ساعت ارزیابی دقیق و کاملا رایگان برای شما انجام می دهد. پس تائید شما از برآورد هزینه و مشخص شدن مشکل فلش مموری و اعلام موافقت جهت بازیابی اطلاعات فلش مموری تان توسط هارد کلینیک ، در صورتیکه مشکل بوجود آمده بصورت عمومی و نرم افزاری و یا منطقی باشد ، ظرف ۱-۳ روز بازیابی اطلاعات فلش USB به اتمام و به مشتری تحویل داده خواهد شد. در صورتیکه مشکل موجود پیچیده تر باشد و نیاز به بررسی دقیقتری داشته باشد با توجه به نوع مشکل از ۲-۴ هفته زمان نیاز است تا بصورت پایه ای به رفع مشکل آن پرداخته و اطلاعات فلش مموری بازیابی گردد. پس از بازیابی فلش مموری بصورت موفقیت آمیز ، اطلاعات شما بر روی CD و یا DVD کپی و تحویل شما می گردد و تحویل شما می دهیم تا قبل از هرگونه پرداخت وجه بابت بازیابی اطلاعات فلش مموری تان ، خوشحالی در چهره شما نقش ببندد.

کاملا رایگان ، در صورت عدم موفقیت در بازیابی اطلاعات فلش مموری تان ، هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید!

اطلاعاتی بیشتر درباره مشکلات سخت افزاری فلش مموری ها:

فلش مموری های با خرابی سخت افزاری نیاز به ساعتها تلاش مداوم و کار تخصصی و فشرده دارند ، ما خدمات بازیابی اطلاعات فلش مموری را فقط در صورتی پیشنهاد می کنیم که اطلاعات بسیار مهمی را بر روی آنها ذخیره و نیاز مبرم به اطلاعات داشته باشید. فرآیند بازیابی اطلاعات فلش مموری شامل برداشتن پوشش فلش USB ، برداشتن چیپ حافظه از برد فلش مموری و نمونه برداری خام از اطلاعات داخل آن می باشد.

ما با توجه به نحوه ذخیره داده ها بر روی چیپ حافظه فلش مموری بایستی ساعتها بر روی اطلاعات کار کنیم. با یکبار بازگشایی فرمول ذخیره سازی اطلاعات بر روی نمونه برداشته شده از حافظه فلش ، ساختار آن را مشخص و سپس می توانیم فولدرها و فایلهای موجود بر روی فلش مموری را بازیابی کنیم.

نکته : برخی فلش مموری ها با آسیب های سخت افزاری عمده ای روبرو می شوند که قابل ریکاوری نیستند. ما دائما راهکاری جدید برای بازیابی اطلاعات فلش مموری هایی که قبلا قابل بازیابی نبوده اند ابداع می کنیم اما در حال حاضر ما توانایی بازیابی اطلاعات فلش مموری ها را تا ۹۰% تضمین می کنیم.

 

ارسال فلش مموری

مشاوره بازیابی اطلاعات

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.
ضمن تشکر از بازدید شما ، به دلیل تغییرات در فعالیتهای مجموعه تا اطلاع ثانوی از پذیرش معذوریم. لطفا در صورت ضرورت پیام خود را از طریق تلگرام برای ما ارسال نمائید و با کمی صبوری منتظر پاسخ باشید. با سپاس ارسال پیام در تلگرام