بازیابی اطلاعات از هارد دیسک با اسپیندل موتور آسیب دیده

تعمیر اسپیندل موتور هارد دیسک

بازیابی اطلاعات هارد دیسک با اسپیندل موتور خراب

بازیابی اطلاعات از هارد دیسک با اسپیندل موتور آسیب دیده که صدای وزوز Buzzing از آن شنیده می شود

Data Recovery from a hard disk with a Seized Spindle Motor/Damaged Motor

اگر زمانیکه هارد دیسک خود را روشن می کنید ، صدایی شبیه وزوز Buzzing یا بوق زدن از هارد دیسک می شنوید و در ضمن صدای چرخیدن موتور به گوش شما نمی رسد به احتمال زیاد اسپیندل موتور هارد دیسک شما آسیب دیده و یا قفل کرده است. هارد دیسک خود را خاموش و با هارد کلینیک تماس بگیرید. ما هارد دیسک شما را دریافت و بدون دریافت هیچ هزینه ای آن را بررسی و مشکل و راه حل بازیابی اطلاعات شما را اعلام خواهیم نمود.

در اغلب موارد زمانی از یک هارد دیسک صدای وزوز و یا بوق زدن شنیده می شود که هارد دیسک دچار شوک ، حرارت بیش از حد و نوعی نقص در اسپیندل موتور هارد دیسک شده باشد. بروز صدای وزوز و بوق زدن هارد دیسک نیز مانند صدای کلیک کردن ، یکی از آسیب های متداول و شایع در بین هارد دیسک ها است. ما روزانه از ۳-۸ هارد دیسک صدای وزوز و بوق زدن را می شنویم. قفل کردن موتور اسپیندل هارد دیسک ها و بروز صدای وزوز هارد و یا بوق زدن ، در بین هارد دیسک های سی گیت Seagate Barracuda 7200.10 و Seagate Barracuda 7200.11 از نوع ۳.۵ اینچی ، هیتاچی ۳.۵ اینچی HITACHI با ظرفیت های ۱ ترابایت و ۲ ترابایت و هارد دیسک های مکستور ۳.۵ اینچی Maxtor بیشتر شایع است. خرابی اسپیندل موتور در بین هارد درایو های توشیبا TOSHIBA ، هیتاچی ۲.۵ اینچی HITACHI و وسترن دیجیتال Western Digital کمتر مشاهده شده است. خرابی اسپیندل موتور و صدای وزوز و بوق زدن هارد در بین درایو های هارد اکسترنال بخصوص از برند سی گیت Seagate بیشتر مشاهده شده است.

خبر خوش ما اینست که ، در ۹۰% موارد بازیابی اطلاعات از هارد با صدای وزوز و بوق زدن موفقیت آمیز می باشد. این موفقیت زمانی افزایش می یابد که هد هارد دیسک شما آسیب ندیده باشد. البته تقریبا همیشه اتفاق خوب رخ خواهد داد و بازیابی اطلاعات هارد دیسک شما با صدای وزوز و بوق زدن موفقیت آمیز به پایان رسیده و کپی اطلاعات شما بر روی هارد دیسک دیگری به شما تحویل داده خواهد شد.

فرآیند بازیابی اطلاعات از هارد دیسک با صدای وزوز و بوق زدن :

  1. تشخیص صحیح آسیب وارده به هارد دیسک از لحاظ ساده و یا پیچیده بودن آسیب اسپیندل موتور هارد دیسک.
  2. ارائه برآورد زمان و هزینه مورد نیاز برای بازیابی اطلاعات از هارد دیسک با صدای وزوز یا Buzzing و دریافت تائیدیه شما برای تعمیر موتور هارد دیسک و بازیابی اطلاعات.
  3. جستجوی قطعات مورد نیاز برای تعمیر هارد دیسک شما که در صورت یافتن عین قطعات و قبل از خرید قطعات وجه قطعات بهمراه نیمی از مبلغ جراحی هارد دیسک و ریکاوری هارد دریافت می گردد و پس از واریز وجه قطعات مورد نیاز خریداری می شوند.
  4. استفاده از قطعات خریداری شده برای تعمیر موقت هارد دیسک شما و تنها بمنظور بازیابی اطلاعات از هارد دیسکی که صدای وزوز Buzzing از آن می شنوید می باشد. این کار همیشه در کلین روم کلاس ۱۰۰ به دور از ذرات معلق هوا و با محافظ آنتی استاتیک انجام می گیرد تا محل تعمیر هارد دیسک شما کاملا ایمن باشد.
  5. در بیشتر موارد بعد از اینکه مشکل موتور هارد و صدای وزوز هارد دیسک Buzzing برطرف شد ، آسیب های دیگری از جمله خرابی فرم ویر ، بد سکتور ، خطای خواندن اطلاعات و یا خرابی فایل سیستم هارد دیسک آشکار می شوند و بایستی با توجه به هر نوع آسیب فرآیند رفع آسیب مورد نظر نیز اجرا شود.
  6. بعد از بازیابی اطلاعات موفقیت آمیز ، اطلاعات شما را بر روی هارد دیسک دیگری منتقل و تحویل شما می دهیم. در این مرحله به شما اعلام خواهد شد که هارد دیسکی جهت انتقال اطلاعات به هارد کلینیک تحویل دهید و یا در صورت نیاز شما ، هارد دیگری با هماهنگی ظرفیت و مبلغ فروش برای شما تهیه می شود.
  7. می توانید برای تست و کنترل اطلاعات مهم خود به هارد کلینیک مراجعه نمائید و یا اینکه لیستی از اطلاعات و یا اسکرین شات های آنرا برای شما ایمیل نمائیم.

اینهم یک پایان خوش و بازیابی اطلاعات از هارد دیسکی که صدای وزوز Buzzing می داد!

ارسال هارد دیسک با موتور خراب

مشاوره بازیابی اطلاعات

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.
ضمن تشکر از بازدید شما ، به دلیل تغییرات در فعالیتهای مجموعه تا اطلاع ثانوی از پذیرش معذوریم. لطفا در صورت ضرورت پیام خود را از طریق تلگرام برای ما ارسال نمائید و با کمی صبوری منتظر پاسخ باشید. با سپاس ارسال پیام در تلگرام