آموزش نصب قالب وردپرس

۱۳۹۴-۱۰-۲۲

آموزش نصب قالب وردپرس

در این مقاله قصد داریم که آموزش گام به گام نصب قالب وردپرس را آموزش دهیم.

پس از اینکه وب سایت وردپرس خود را بر روی سرور یا هاست مجازی مانند زمپ نصب کردید، به آدر سایت یا آدرس آن در سرور Xampp بروید و داخل قسمت ادمین وبسایت خود بشوید . به انتهای آدرس سایت خود wp-login را اضافه نمایید تا بتوانید به قسمت مدیریت وب سایت وردپرس خود دست یابید.

مانند : www.SiteName.com/wp-login برای سایت های آنلاین و localhost/SiteNameFolder/wp-login برای سایت های آفلاین

پس رمز عبور و پسورد وب سایت خود را وارد نمایید و وارد قسمت مدیریت بشوید . سپس اگر سایت وردپرس شما به زبان انگلیسی است ، از سمت چپ قسمت Appearance و اگر پارسی است از سمت راست قسمت نمایش را کلیک نمایید. از قسمت Appearance به قسمت Themes بروید. در صورتی که از وردپرس پارسی استفاده میکنید نام این قسمت پوسته است .

همانطور که در این قسمت مشاهده می کنید ، تعدادی پوسته از پیش تهیه شده بر روی قالب شما قرار دارد که می توانید آنها را نصب کنید . همچنین در قسمت مخزن وردپرس ، تعداد زیادی قالب رایگان قرار دارد که میتوانید آنها را دانلود و نصب نمایید . اما در صورتی که قالب مورد نظر خود را از پیش دانلود کرده اید، به قسمت Upload یا بارگذاری بروید و قالب زیپ شده خود را نصب نمایید . پس از نصب قالب، زیر قسمت نصب گزینه ای فعال می شود که به شما پیشنهاد میدهد قالب نصب شده را فعال نمایید . با این کار ، قالب روی وردپرس خام شما نصب شده و قابل استفاده می باشد .

از قالب وردپرس خود لذت ببرید.

آموزش, آموزش وردپرس, دانستنیها

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.