آشنایی با نوشته ها در وردپرس – Post

۱۳۹۴-۱۰-۲۷

آشنایی با نوشته ها در وردپرس – Post

در این مقاله قصد داریم که به آموزش کار با نوشته ها و برگه های وردپرس بپردازیم . شما به عنوان یک مدیر وب سایت، باید با طرز کار وب سایت و کار با برگه ها و پست ها آشنا باشید . با ما همراه باشید .

آشنایی با نوشته ها در وردپرس – Post

پست ها یا نوشته ها در وردپرس

در قسمت پیشخوان (Dashboard) وب سایت وردپرس ، قسمتی به اسم “نوشته ها (Posts) ” وجود دارد که از طریق آن می توانید پست ها و اخبار و اطلاعات وب سایت خود را در آن قرار دهید .

new-post-in-wordpress1

 وقتی بر روی نوشته ها کلیک می کنید ، دارای چهار زیر منو است : ۱.همه نوشته ها ۲.افزودن نوشته ۳.دسته ها ۴.برچسب ها

از قسمت همه نوشته ها می توانید تمامی پست هایی که تا کنون نوشته شده است را مشاهده نمایید. از قسمت افزودن نوشته ها می توانید یک دستنوشته جدید را اضافه نمایید . در قسمت دسته ها می توانید برای پست ها (نوشته ها) دسته بندی درست کنید که هر کدام از آنها در دسته بندی مورد نظر شما نمایش داده شود . برچسب ها عبارتند از کلماتی که مرتبط با متنی که در نوشته ی خود قرار داده اید است .

manage-wordpress-post2

 برگه ها در وردپرس

در پیشخوان وردپرس گزینه ای به نام برگه ها وجود دارد که در زیر برای شما مشخص شده است. اساسا برگه ها در وردپرس برای این منظور تعبیه شده اند که صفحاتی مانند صفحه اصلی، درباره ما و ….. که تغییرات کمتری دارند در آن قرار بگیرند . برای قسمت هایی که از موضوعات و تنوع بیشتر برخوردار هستند و دایم در حال بروزرسانی و مطالب جدید هستند ،مانند اخبار ، از پست ها استفاده می شود .

manage-pages-in-wordpress-11

در این بخش ، شما می توانید تمامی برگه هایی را که در وب سایتتان موجود است را مشاهده نمایید . از قسمت افزودن برگه نیز می توانید برگه ای جدید به صفحه وب سایت خود بیفزایید . همچنین می توانید همزمان تعدادی صفحه را پاک نمایید یا عملی دسته جمعی بر روی آنها انجام بدهید .

آموزش, آموزش وردپرس, دانستنیها

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.