نسل جدید کامپیوتر Sprout Pro G2 اچ پی با قابلیت اسکن سه بعدی اشیاء

۱۳۹۶-۰۲-۳۱

نسل جدید کامپیوتر Sprout Pro G2 اچ پی با قابلیت اسکن سه بعدی اشیاء

اچ پی نسل جدید کامپیوترهای رومیزی خود به اسم Sprout Pro با قابلیت سطح لمسی خود را رونمایی کرد.

اچ پی سال پیش کامپیوتر بدون کیس متفاوتی را با نام Sprout Pro خود را به امید اینکه در فروشگاه ها و در مراکز آموزشی ، فروشگاه ها ، و حتی مصارف شخصی روانه بازار کرد. این کامپیوتر ها صفحه نمایش لمسی دارند و سطح میز مقابل آن نیز صفحه لمسی و تعاملی دارد.

سری جدید کامپیوتر Sprout Pro G2 اچ پی به نسل هفتم پردازنده ها مجهز شده است و می‌تواند علاوه بر تبدیل سطح میز به صفحه‌ی لمسی، اشیاء مقابل خود را به‌صورت سه‌بعدی اسکن کند. در داخل این کامپیوترِ متفاوت، پردازنده‌ی Core i7-7700T، حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایت و کارت گرافیک GeForce GT 960M کار گذاشته است. این کامپیوتر رومیزی اچ پی شما به کمک اپلیکیشن ۳D Scan Software Pro V5 می‌توانید اشیاء مورد نظر خود را روی میز مقابل کامپیوتر قرار دهید و پس از چرخاندن آن، مدل سه‌بعدی از آن بسازید.

 

 

همراه این کامپیوتر جالب، یک قلم وجود دارد که به کمک آن می توانید روی صفحه لمسی نقاشی های خود را نجام داده و به کامپیوتر منتقل نمایید. همچنین، اچ‌پی اپلیکیشن جدیدی به نام WorkTools ساخته است که به کمک آن می‌توانید ورک‌اسپیسن‌های ویندوز ۱۰ را بهتر مدیریت کنید و از صفحه نمایش لمسی ایجادشده روی میز و مانیتور اصلی استفاده متفاوت کنید.

این کامپیوتر عجیب قرار است که در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۷ میلادی با قیمتی حدود ۲۲۰۰ دلار وارد بازار های جهانی شود.

اخبار, تکنولوژی, دانستنیها, کامپیوتر

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.