هارد دیسک وسترن دیجیتال WD Xe SAS

۱۳۹۲-۰۹-۱۰

هارد دیسک وسترن دیجیتال WD Xe SAS


هارد دیسک وسترن دیجیتال WD Xe SAS را بهتر بشناسید!

هارد دیسک زنون شرکت وسترن دیجیتال (هارد دیسک وسترن دیجیتال WD Xe SAS) ، یک هارد دیسک ۶۴ گیگابایت بر ثانیه ای است که براساس فرم فاکتور ۲.۵″ و ۱۵میلیمتر ساخته شده است . سرعت چرخش هارد دیسک وسترن دیجیتال WD Xe SAS حدود ۱۰,۰۰۰ PRM ، با کشی MB 32 است و دارای توان MB/S 204 می باشد. این درایو ها تا ظرفیت های GB 900 ارائه شده اند و یک گزینه برای رمزگذاری درایو در تمامی سطوح داخلی موجود است . همچنین وسترن دیجیتال یک باکس ۳.۵ اینچی رای ارائه می دهد که اجازه می دهد Xe در محیط دستگاههای ۳.۵ اینچی نیز قابلیت استفاده داشته باشد ؛ این هارد برای استفاده در محیط های کوچک طراحی شده است و زمانی که بخواهید برای مکان های بزرگتر استفاده گردد کمی گران تر از حد معمول خواهد گشت .


شرکت وسترن دیجیتال توجه ویژه خود را بر روی خط تولید این هارد قرار داده است. درایو ها ترکیب یک دسته از فناوری هاست که برای حصول اطمینان از عملکرد طولانی مدت طراحی شده اند. این مجموعه ویژگی ها به وسیله ویژگی های کلیدی تقویت شده اند ؛ مانند شتاب دورانی رو به جلو (RAFFTM) ، که عملیات پردازش را در محیط های مستعد ارتعاش بهینه می سازد ، یا تکنولوژی با سطح شیب دار غیر لمسی ( No Touch ramp load ) ، که در آن هد هرگز رسانه های دیسک را لمس نمی کند .

هارد دیسک وسترن دیجیتال WD Xe SAS، بعنوان هارد دیسک های عمل گرای ابرکامپیوتر ها ( مین استریم Mainstream ) برای مراکز داده قرار میگیرند. شرکت وسترن دیجیتال دو نوع دیگر هارددیسک را برای استفاده در مراکز داده پیشنهاد داده است : – Re, a 4TB 7,200 RPM یک هارددیسک ساتا برای ذخیره داده های ابر کامپیوتر ها. -Se, a 4TB 7,200 RPM یک هارد دیسک ساتای سفارشی شده بری NAS و مقیاسی فرای معماری . هارد دیسک Xe در ظرفیت های GB 300 ، ۴۵۰ ، ۶۰۰ ، ۹۰۰ به بازار عرضه شده است و به وسلیه یک کاور خارجی ، قابلیت اضافه شدن به فضاهای ” ۳.۵ اینچی را دارد .

خلاصه ای از ویژگی هایWD Xe

• ظرفیت های هارد دیسک وسترن دیجیتال WD Xe SAS :

۹۰۰ GB (WD9001BKHG)
۶۰۰ GB (WD6001BKHG)
۴۵۰ GB (WD4501BKHG)
۳۰۰ GB (WD3001BKHG)

رابط های هارد دیسک وسترن دیجیتال WD Xe SAS : SAS 6 گیگابایت /ثانیه
اندازه هارد دیسک وسترن دیجیتال WD Xe SAS : ۲.۵ اینچ
• دارای ویژگی SED
• بیشینه سرعت انتقال اطلاعات : GB 204
• کش : MB 32
• متوسط زمان آمادگی هارد : ۱۳ ثانیه
• سرعت چرخش: RPM 10000
• چرخه لود شدن/ بسته شدن : ۶۰۰.۰۰۰
• میزان خطاهای خواندن غیرقابل بازیابی در هر بیت خوانده شده : ۱۰ در ۱۰۱۷
• MTBF : 2.000.000 ساعت
مدت گارانتی : ۵ سال

• میانگین برق مورد نیاز

   o خواندن متوالی : ۷.۰ وات
o نوشتن ترتیبی : ۵.۳ وات
o نوشتن/ خواندن تصادفی : ۶.۴ وات
o آماده باش : ۵.۲ وات

دمای مناسب زمان کار کردن : ۵ تا ۵۵ درجه سانتیگراد
دمای نامناسب زمان کار کردن : -۴۰ تا ۷۰ درجه سانتیگراد

• ضربه ( GS )

o درحال کار کردن ( ۲ میلی ثانیه ، خواندن / نوشتن ): ۳۰
o درحال کار کردن ( ۲ میلی ثانیه ، فقط خواندن ): ۶۵
o آماده باش ( ۲ میلی ثانیه ): ۳۰

ابعاد فیزیکی : ۱۰۰mm* 69.85mm
وزن : ۲۳kg±۱۰%

طراحی و ساخت

هارد دیسک WD Xe SAS ساخت شرکت وسترن دیجیتال ، یک هارد ۲.۵ اینچی SAS HDD به ارتفاع ۱۵ میلیمتر است . این هارد از پروتکل ارتباطی استاندارد صنعتی با سرعت ۶ گیگابیت بر ثانیه ، استفاده می کند ؛ و تا سرعت انتقال اطلاعات ۲۰ مگابایت بر ثانیه را پشتیبانی می نماید . وسترن دیجیتال از یک طراحی بسیار ساده به همراه آلیاژی سیاه و سفید و یک مدار ، تمام فضای در دسترس این هارددیسک را طراحی نموده است .
قلب تپنده این هارد دیسک وسترن دیجیتال ، یک ماژول کنترل کننده i1248-C2 است که توسط DRAM سامسونگ ۳۲ مگابایتی بافر اعمال نفوذ می کند.

تکنولوژی, دانستنیها, مقالات, هارد فلش رم

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.