نوت بوک ۷ چرخشی سامسونگ ، شریک تفریحات تابستانی شما

۱۳۹۵-۰۵-۱۹

نوت بوک ۷ چرخشی سامسونگ ، شریک تفریحات تابستانی شما

نوت بوک ۷ چرخشی سامسونگ با صفحه نمایش Full HD و حالت HDR همین یکشنبه برای اولین بار به نمایش گذاشته میشود.

سامسونگ نوت بوک چند رسانه ای قابل تبدیل Convertible جدید خود را دقیقا در زمانی وارد بازار میکند که زمان تفریح و خوشگذرانی تابستانی شماست. نوت بوک ۱۳.۳ اینچی۷سامسونگ خرید خوب و موفقیست (آنلاین و جزیی) از آن بهتر شروع فروش آنلاین سامسونگ در روز یکشنبه ۲۶ june میباشد. قیمت لپ تاپ سامسونگ ۷ چرخشی Samsung 7 Spin از ۸۰۰ دلار شروع میشود.

نوت بوک چرخشی با صفحه نمایش ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل لمسی و با حالت دینامیکی بالا که رنگ های غنی تری در هنگام تماشای فیلم و نمایشهای تلویزیونی ارائه میدهد وارد بازار میشود. این نوت بوک چرخشی با پردازنده Skylake Core i5 یا Core i7 و ۱ ترابایت هارد وارد بازار میشود. اگر شما خواهان افزایش سرعت و ظرفیت ذخیره سازی بیشتر هستید گزینه افزایش ظرفیت SSD وجود دارد. در حال حاضر در مورد RAM ما اطلاعات دقیقی برای انتشار در دست نداریم، اما سامسونگ اعلام کرد که آن قابل ارتقا میباشد – یک ویژگی کلیدی در هر لپ تاپی که میخواهید.

نوت بوک ۷ چرخشی سامسونگ با ویندوز ۱۰ با قابلیت پشتیبانی شارژ سریع میباشد. سامسونگ میگوید این لپ تاپ میتواند ۲ ساعت عمر باطری فوق العاده را تنها در زمانی که فقط ۲۰ دقیقه در شارژ سریع است بدست آورد. در نوت بوک های ۱۳ اینچی با استفاده شارژ سریع باطری در حدود ۱۰۰ دقیقه فول شارژ میشود که این زمان برای نوت بوک های ۱۵ اینچی یک ساعت و نیم به طول می انجامد. 

همانطور که از یک نوت بوک قابل تغییر انتظار دارید صفحه نمایش این نوت بوک ۳۶۰ درجه میچرخد که میتواند به صورت باز شدن معمولی یا به صورت چادر(هشت فارسی) یا حالت تبلت مورد استفاده قرار گیرد.

نکته حائز اهمیت اینکه: اگر تصمیم برای خرید لپ تاپی برای تماشای ویدئو دارید، لپ تاپ چرخشی میتواند انتخاب خوبی باشد. این نوت بوک یک پردازنده قوی، حجم زیاد برای ذخیره سازی، یک صفحه نمایش بی عیب و نقص بدون دخالت دست دارد. به نظر میرسد که این دستگاه برای تماشای ویدئو در این تابستان فوق العاده است. 

دانستنیها, لپ تاپ, مقالات

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.