آموزش ساخت GIF با تلگرام

۱۳۹۵-۰۹-۰۳

آموزش ساخت GIF با تلگرام


در تلگرام عکس های گیف (gif) بسازید .

اینکه بخواهیم تلگرام را تنها یک اپلیکیشن پیام رسان برای چت های روزانه و معمولی خطاب کنیم، کمی بی انصافی است . تلگرام یکی از پرکاربردترین و با امکانات ترین نرم افزار این روزهاست. تلگرام با امکاناتی نظیر کانال و گروه های با قابلیت عضو ۵۰۰۰ کاربر ، یکی از شبکه های اجتماعی بی نهایت است. کانال ها شبیه پیج در فیسبوک است اما با امکاناتی محدود تر که در واقع به سبک دیگری استفاده شده است. با ما همراه باشید و برای ساخت عکس های گیف ،  مقاله آموزش ساخت GIF با تلگرام را دنبال کنید.

یکی از تغییرات عمده ای که در یکی از آپدیت های تلگرام به وجود آمد، امکان قرار دادن تصاویر متحرک یا همان Gif بود. فایلهایی با پسوند Gif ، در دسته تصاویر و عکس ها قرار می گیرد و با قرار دادن چندین عکس پشت سر هم به وجود می آید. اما به دلیل اینکه فاقد صدا و کنترل توسط نرم افزارهای پخش فایل تصویری هستند، در دسته بندی عکس ها قرار می گیرند.

در بروزرسانی اخیر تلگرام این امکان فراهم شدهاست که درون خود این اپلیکیشن محبوب بتوانید این نوع عکس ها را بسازید. در زیر به شما یاد می دهیم که چگونه این کار را انجام دهید.

  • برای این کار در ابتدا، از به روز بودن تلگرام خود مطمعن شوید. زیرا این قابلیت از نسخه ۳.۱۲ به بعد برای کاربران فراهم شده است.
  • در صفحه چت ، مانند سابق به ارسال یک ویدئو اقدام کنید. به این معنی که دکمه گیره ای پایین را لمس نموده و ویدئوی خود را انتخاب کنید . این ویدئو می تواند در گالری شما باشد یا اینکه آن را همان لحظه ضبط نمایید.
  • در صفحه ای که پس از انتخاب ویدیو یا ضبط فایل تصویری می آید ، آیکنی شبیه یک بلندگو را می بینید. با فشردن این دکمه ، فایل شم در حالت بی صدا قرار می گیرد و تصویر Gif شما ایجاد می شود.
  • سپس Send را بزنید تا فایل شما ارسال شود .

 

آموزش, دانستنیها, نرم افزار

پرسش یا نظر خود را برای ما بنویسید

خرسندیم از اینکه خواننده مطالب سایت لاژورد هستید. لطفا آنرا به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز آنرا مطالعه نمایند.